لیگ قهرمانان آسیا

سایت های اماراتی و قطری مدعی شدند کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی تیم‌های اماراتی و عربستانی با تیم‌های قطری را در یک کشور بی طرف لغو کرد.

به گزارش استقلال نیوز، بر اساس گزارش سایت عربستانی «سبق»، در نشست اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) به منظور تصمیم‌گیری برای درخواست دو کشور عربستان و امارات برای بازی‌ با نمایندگان قطر در زمینی بی‌طرف، این کمیته با اکثریت آرا با این درخواست مخالفت کرد و رأی به بازی رفت و برگشتی داد.

بر اساس این گزارش، در رای گیری اعضای کمیته اجرایی AFC، تعداد 14 نفر از اعضا با درخواست عربستان و امارات برای بازی در زمین بی‌طرف مقابل نمایندگان قطر مخالفت کردند و تنها 3 نفر تنها موافق این درخواست بوده‌اند و یک رأی هم باطل اعلام شد.

قرار است دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا تا ساعتی دیگر تصمیم AFC برای مخالفت با درخواست نمایندگان عربستان و امارات برای بازی در زمینی بی‌طرف مقابل نمایندگان قطر را به فدراسیون‌های این دو کشور ابلاغ کند و امشب(شنبه) هم این موضوع را به طور رسمی رسانه‌ای کند.

به گزارش استقلال نیوز، لغو بازی در کشور ثالث در حالی برای قطری ها  در شرایطی اعمال شده است که به نظر می رسد AFC رویه برگزاری بازی تیم های عربستانی و ایرانی در کشور بی طرف را ادامه بدهد چرا که در بیانیه اولیه کنفدراسیون آسیا هم نامی از کشور ایران نبود و بر حل مشکل بین سه کشور قطر، امارات و عربستان تاکید کرده بود.

میزبانی تیم های ایرانی

در این راستا عبدالعزیز العضاضی، خبرنگار ورزشی روزنامه الشرق الاوسط عربستان در صفحه شخصی خود نوشت: رای AFC اصلا ارتباطی به میزبانی ایران از عربستان ندارد و زمین بی طرف برای بازی‌ها مقابل نمایندگان ایران پابرجاست. این حکم تنها لغو زمین بی طرف برای بازی با نمایندگان قطر را را شامل می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار متن نامه لغو بازی در زمین بی طرف در قطر آب پاکی را روی دست ایران ریخت که این حکم شامل ایران نمی شود!

میزبانی تیم های ایرانی در زمین بی طرف

 


مطالب مرتبط:

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار