استیضاح وزیر ورزش و جوانان

هیات دولت در جلسه امروز خود واگذاری دو باشگاه بزرگ تهرانی را به تصویب رساند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص جلسه امشب هیات دولت و تصمیم گیری پیرامون خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پایتخت توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در جلسه امروز هیات دولت به ریاست آقای رییس جمهور، پیشنهاد وزارتخانه مبنی بر واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس که به تایید ایشان رسیده بود بعد از طی کردن مراحل کارشناسی در کمیسیون اقتصادی، عصر امروز در هیات دولت به تصویب رسید. با توجه به این مصوبه هیات وزیران، سازمان خصوصی سازی وابسته به وزارت اموراقتصادی و دارایی تمامی مراحل ارزیابی، قیمت گذاری، تعیین شرایط و نحوه واگذاری به متقاضیان را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش استقلال نیوز، آقای وزیر ورزش.. هواداران باشگاه بزرگ استقلال از عملکرد شما در قبال این باشگاه، انتخاب های غیر اصولی اعضا هیات مدیره و مدیرعامل، سنگ اندازی های فراوان در جریان پیش برد اهداف باشگاه توسط معاونان تحت امر و.. دل خوشی از شما ندارند.

امیدواریم در این برهه حساس از تاریخ باشگاه بزرگ و پر افتخار فوتبال ایران و آسیا، تمایلات رنگی را کنار گذاشته و با انتخابی منطقی آینده باشگاه را به خطر نیاندازید. مطمئنا در غیر این صورت باید منتظر پاسخ کوبنده هواداران میلیونی استقلال بزرگ باشید.

 

اخبار فوتبال ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار