63c5ad35 3185 4899 b485 44c66703d73c

تیم ملی فرانسه در بازی افتتاحیه یورو 2016 موفق شد با نتیجه 2-1  تیم ملی رومانی را شکست بدهد

به گزارش استقلال نیوز در اولین بازی یورو 2016، فرانسه در ورزشگاه استاد دو فرانس به مصاف رومانی رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

گلهای این بازی را اولیویه ژیرو در دقیقه 57 و دمیتری پایه 89 برای فرانسه به ثمر رساندند و تک گل رومانی را استانچو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 65 به ثمر رساند.

در ابتدا فرانسه توپ و میدان را به دست گرفت و موقعیت های زیادی خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد. رومانی نیز چند موقعیت خطرناک داشت که هیچ کدام به نتیجه نرسید. بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم، فرانسه باز هم توپ و میدان را در دست گرفت تا اینکه بالاخره توسط اولیویه ژیرو در دقیقه 57 به گل رسید. برتری خروس ها دوام زیادی نداشت، رومانی در دقیقه 64 در محوطه جریمه آبی ها صاحب یک موقعیت شد که پاتریس اورا با خطا بر روی بازیکن حریف یک ضربه پنالتی به آنها هدیه داد، تا استانچو در دقیقه 65، با باز کردن دروازه لوریس بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه فرانسه که به دنبال پیروزی در اولین بازی بود، عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت. در حالی که تنها چند دقیقه به پایان بازی مانده بود، در دقیقه 89 دیمیتری پایه در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، که با ضربه ای مهلک و پر قدرت گل پیروزی بخش خروس ها را به ثمر رساند، تا میزبان اولین بازی یورو 2016 را با پیروزی پشت سر بگذارد.
هم اکنون در جدول رده بندی، فرانسه با کسب 3 امتیاز در صدر گروه A قرار دارد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار