139503230126222357904564

تیم ملی انگلیس در شب دوم یورو 2016 فرانسه نتیجه بهتر از تساوی 1-1 مقابل روسیه کسب نکرد

به گزارش استقلال نیوز در دومین بازی از گروه B رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، از ساعت 23:30 شنبه شب به وقت تهران تیم ملی انگلیس به مصاف روسیه رفت و در حالی که تا آخرین دقایق از حریفش پیش بود اما در نهایت تن به تساوی یک بر یک داد.

انگلیس که بازی را به مراتب هجومی‌تر از رقیب خود آغاز کرد و میل به مراتب بیشتری برای گلزنی نشان داد، با وجود همه حملات و موقعیت‌های گلزنی که در 45 دقیقه نخست داشت، این نیمه را بدون گل به پایان رساند.

بازی در نیمه دوم شروع نسبتاً سردی داشت و از سرعت آن کاسته شد. با این حال باز هم این انگلیسی‌ها بودند که میل بیشتری برای گلزنی نشان دادند و از اواسط این نیمه خطرهای جدی‌شان روی دروازه تزار‌ها آغاز شد که اولین آن موقعیتی بود که آدام لالانا در دقیقه 70 در ریباند شوتی که وین رونی شلیک کرد و آکنفیف، دروازه‌بان روس‌‌ها آن را مهار کرد از دست داد.

سه دقیقه بعد اما سه شیر مزد بازی برتر و حملات بیشترش را گرفت و به گل رسید. این گل را اریک دایر، هافبک تیم فوتبال تاتنهام با یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر رساند

در حالی که به نظر می‌رسید شاگردان روی هاجسون اولین دیدار خود را در یورو 2016 با پیروزی جشن خواهند گرفت اما «دنیس گلوشاکوف» در دقیقه 92 و با یک ضربه سر کار را برای روسیه به تساوی کشاند تا انگلیس سه امتیاز این بازی را از دست بدهد.

بدین ترتیب در جدول گروه B ولز با 3 امتیاز در صدر ایستاد، انگلیس و روسیه با یک امتیاز و اسلواکی نیز بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار