1

تیم ملی ایتالیا موفق شد با شکست بلژیک پر قدرت مسابقات را با برد استارت بزند و خود را مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند

به گزارش استقلال نیوز مصاف تیم‌های ملی ایتالیا و بلژیک در دومین بازی از گروه‌ پنجم یورو 2016 را آتزوری با نتیجه 2 بر صفر به پایان رساند تا یکی از نتایجی که کمتر کسی انتظارش را داشت، در دور نخست از دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌ها رقم بخورد.

آتزوری تحت هدایت آنتونیو کونته در مصاف با تیم پرستاره تحت هدایت مارک ویلموتس با گل‌های دقیقه 32 امانوئله جاکرینی و دقیقه 2+90 گراتزیانو پله، سه امتیاز بازی را از آن خود کرد تا به صدر جدول رده‌بندی گروه E صعود کند.

در نیمه اول دو تیم بازی را محتاطانه شروع کردند و این بلژیک بود که با شوت‌های از راه دور رجا ناینگولان یکی دو بار دروازه آتزوری را تهدید کرد اما هرچه به پایان نیمه اول نزدیک‌تر عملکرد ایتالیایی‌ها بهتر شد و آنها آرایشی هجومی‌تر گرفتند تا اینکه در دقیقه 32 بازی یک پاس عمقی از هوشمندانه و زیبا از لئوناردو بونوچی از میانه میدان پشت مدافعان بلژیک، امانوئله جاکرینی را صاحب توپ کرد و مهاجم بولونیا با یک مهار زیبا و یک ضربه بغل پای دقیق توپ را وارد دروازه تیبا کورتوا کرد.

ایتالیا حتی پس از این گل، دست از بازی هجومی‌اش نکشید و یکی دو بار دیگر موقعیت گلزنی داشت که یکی از مهمترین آنها را پله مقابل دروازه خالی بلژیک از دست داد.

در نیمه دوم ایتالیایی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و یکی دو موقعیت خوب برای زدن گل دوم‌شان داشتند اما رفته‌رفته این بلژیک بود که بر بازی سوار شد و فشار حملاتش را روی دروازه آتزوری بیشتر کرد که این حملات بازیکنان ایتالیا را وادار به ارتکاب خطاهایی سزاوار دریافت کارت زرد کرد.

در دقیقه 2+90 و روی یک ضدحمله، پاس آنتونیو کاندروا به پله رسید و این مهاجم مقابل دروازه خالی بلژیک و در حالی که دو مدافع حریف روی خط ایستاده بودند، با شوتی محکم گل دوم را به ثمر رساند تا ایتالیا گام اول‌ خود در یورو 2016 را محکم بردارد و سرگروه پنجمین گروه یورو را به قعر جدول بفرستد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار