139506201753544248617344

تیم منچسترسیتی موفق شد دربی شهر منچستر را با برتری 2-1 پیروز شود تا اولین شکست مورینیو رقم زده شود

به گزارش استقلال نیوز حساس‌ترین بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس میان همشهریان منچستری را که یک بازی تماشایی همراه با اتفاقات فراوان بود، اهالی نیمه آبی شهر در خانه همسایه قرمزپوش خود بردند تا در اولین رویارویی پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو در خاک انگلیس این سرمربی اسپانیایی من‌سیتی باشد که لبخند روی لبانش می‌نشیند.

در دیدار که مطابق انتظار در آن منچسترسیتی با یک آرایش هجومی و اصرار بر حفظ توپ بازی می‌کرد و منچستریونایتد هم با رویکردی محتاطانه بازی را آغاز کرد، این میهمان آبی‌پوش بود که با یک حرکت آسان که دروازه‌بانش کلودیو براوو آغازگر آن بود، گل اول را به‌ثمر رساند. توپ بلندی را که در میانه زمین من‌یونایتد برای کوین دی‌بروین ارسال شد، این هافبک بلژیکی با شیوه‌ای ماهرانه از کنار مدافع پیش روی خود عبور داد و در موقعیتی تک به تک با داوید دخه‌آ، سنگربان اسپانیایی میزبان را با یک ضربه بغل پا مغلوب کرد.

در دقیقه 36 باز هم این منچسترسیتی بود که به گل رسید و این بار هم به شیوه‌ای غافلگیرکننده این کار را انجام داد. در ثبت این گل هم کوین دی‌بروین نقش بسزایی داشت، چرا که شوت مورب او از روی خط محوطه جریمه پس از برخورد با تیر عمودی دروازه‌ من‌یونایتد درست جلوی پای کلچی ایهاناچو قرار گرفت و او هم به آسانی از و از فاصله‌ای نزدیک دروازه دخه‌آ را برای دومین بار باز کرد. این گل همان‌طور که تصاویر تلویزیونی هم نشان دادند، حاصل جاگیری اشتباه مدافعان من‌یونایتد در آفساید‌گیری بود.

دو دقیقه به پایان بازی در نیمه اول مانده بود که زلاتان ابراهیموویچ از خروج اشتباه کلودیو براوو، دروازه‌بان شیلیایی من‌سیتی نهایت استفاده را برد و توپ برگشتی حاصل از مشت او را وارد دروازه خالی حریف کرد.

در نیمه دوم دو تیم بازی متعادل‌تری ارائه کردند و فشار حملات من‌یونایتد نسبت به نیمه اول افزایش قابل توجهی داشت، اما هیچ‌کدام از تلاش‌های این تیم نتیجه نداشت تا این گواردیولا باشد که در اولین جدالش با آقای خاص، مچ همتای پرتغالی‌اش را می‌خواباند.

با این نتیجه منچسترسیتی چهارمین پیروزی متوالی‌اش را در فصل جدید لیگ برتر کسب کرد و با 12 امتیاز به‌تنهایی در صدر جدول قرار گرفت. من‌یونایتد هم با همان 9 امتیاز قبلی در رده سوم جدول باقی ماند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار