139507301049341308991794

روبین فن پرسی مهاجم تیم فنرباغچه ترکیه در مورد تشویقش توسط هواداران منچستر گفت:من از این که هواداران منچستر ایستاده مرا تشویق کردند بسیار خوشحالم و احساس غرور میکنم

به گزارش استقلال نیوز روبین فن‌پرسی که شب گذشته (پنجشنبه) در شکست 4 بر یک فنرباغچه در خانه منچستریونایتد در هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا تنها گل تیمش را به ثمر رساند و به‌شدت مورد تشویق حاضران در ورزشگاه اولدترافورد از جمله سرالکس فرگوسن و سم آلاردایس قرار گرفت، گفت: شب خیلی خاصی برای من بود. احساس غرور می‌کنم از اینکه هواداران منچستریونایتد ایستاده مرا مورد تشویق قرار دادند. در کل بازی دشواری بود.

وی افزود: 30 دقیقه اول خوب بود و دو تیم با توجه به جای‌گیری که داشتند، فضای لازم را به یکدیگر ندادند، اما با پنالتی که پوگبا گل کرد، کار ما دشوارتر شد. به هر حال نباید شکایتی داشته باشیم، چون تیم خوبی همچون منچستریونایتد مقابل‌مان قرار داشت.

فن‌پرسی 33 ساله که پس از سه فصل حضور در جمع شیاطین سرخ و به ثمر رساندن 59 گل در 105 بازی، در تابستان 2015 از منچستریونایتد به فنرباغچه پیوست، پس از زدن گل در بازی شب گذشته نسبت به ابراز احساسات هواداران منچستر پاسخ داد و از آنها قدردانی کرد.

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار