لیگ قهرمانان اروپا

پس از مشخص شدن رقبا در مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسئولین تیم ها نسبت به حریفان خود واکنش نشان دادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از برگزاری قرعه کشی مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شناخته شدن رقبا در این مرحله بزرگان فوتبال اروپا نظر خود درمورد قرعه تیم های خود را اعلام کردند. در ادامه برخی از این مصاحبه ها را مشاهده خواهید کرد:

* ماکسول که به نمایندگی از تیم متمول پاری‌سن‌ژرمن در مورد رویارویی با رئال مادرید گفت:

این یک قرعه خوب بود که ۲ بازی خیلی خوب را به همراه دارد.فکر می‌کنم هواداران ما اکنون از این قرعه به خاطر شکست مقابل بارسلونا در فصل قبل استقبال می‌کنند.این یک چالش زیبا برای باشگاه خواهد بود.پس می گویم برای این رویارویی آماده هستیم.

* اونای امری سرمربی پاری سن ژرمن در مورد رویارویی با رئال مادرید گفت:

فکر می‌کنم این قرعه خوبی برای ما است. می‌توانیم با رئال رقابت کنیم و یکسری کارهای خوب دیگر در لیگ قهرمانان انجام دهیم.برای دست‌یابی به اهداف عالیه، نیاز هست که بهترین تیم‌ها را شکست دهیم.مرحله یک هشتم فرصت خوبی برای این منظور است.باید شخصیت بالای خود را نشان داده و بگوییم از نظر تاکتیکی و استعداد در چه سطح بالایی قرارداریم.

* امیلیو بوتراگنیو مدیر بخش ورزشی رئال مادرید اسپانیا در مورد رویارویی با پاری سن ژرمن گفت:

قرعه بسیار سختی رقم خورده و بازی رئال مادرید برابر پاری‌سن‌ژرمن واقعا یک فینال زودهنگام است. ای کاش لااقل بازی برگشت در برنابئو برگزار می‌شد.با تمام قدرت باید برای این بازی بزرگ آماده شویم و نباید تحت تاثیر نام حریف قرار بگیریم. اگر قرار بر ترسیدن باشد، این پاریس است که باید از نام پرافتخارترین تیم باشگاه در دنیا بترسد.

* فرانچسکو توتی اسطوره آ.اس.رم در مورد رویارویی با شاختار دونتسک اوکراین گفت:

نمی‌خواهیم توانمندی حریف را دست کم گرفت.باید در نظر داشت که آنها قابلیت بالایی دارند.آنها از نظر تکنیک و فیزیک قوی هستند و در بازی‌های خانگی عالی کار می‌کنند.

* گیلرمو آمور مدیر روابط سازمانی باشگاه بارسلونا در مورد رویارویی با چلسی گفت:

می‌دانستیم که شانس زیادی برای رویارویی با چلسی در این مرحله داریم و همین اتفاق هم افتاد. به هر حال از این قرعه استقبال می‌کنیم.به هر حال اگر به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستیم باید هر تیمی که در مسیرمان قرار می‌گیرد را شکست دهیم. رقابت جالبی بین دو تیم در مرحله حذفی خواهد شد. ما با خوش‌بینی و با اعتماد به نفس پا به این رقابت خواهیم گذاشت و میل زیادی برای راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی داریم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار