atletico madrid barcelona lionel messi celeb 3350296

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با یاد آوری این موضوع که هیچ تیمی نتوانسته دو سال پیاپی فاتح لیگ قهرمان اروپا شود، بر انگیزه تیم خود برای تحقق این هدف تأکید کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، لیونل مسی که شب گذشته (شنبه) در بازی برابر مالاگا ناجی بارسلونا شد و گل برتری این تیم را به شیوه‌ای زیبا به ثمر رساند، به اهدافی که برای خودش در سال 2016 در نظر گرفته اشاره کرد و از انگیزه‌اش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا گفت.

مسی گفت: ما انتظارات فراوانی از خودمان داریم و البته برای محقق کردن رؤیای‌مان برای کسب جام در پایان فصل هم سراپا انگیزه‌ام. امسال ما یک دوره جدید از کوپا آمه‌ریکا را پیش‌رو داریم و شانس‌مان برای کسب عنوان قهرمانی بیش از سال گذشته است. (یاران مسی در فینال کوپا آمه‌ریکای 2015 در ضربات پنالتی به شیلی میزبان باختند.)

وی ادامه داد: احساس می‌کنم که در حال پیشرفت هستیم و اینکه از الان به بعد کسب پیروزی در تمام بازی‌های سخت‌مان مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی بسیار مهم است.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین درباره شانس بارسلونا برای کسب ششمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا - عنوانی که فصل گذشته کسب کردند - و تبدیل شدن به اولین تیمی که دو سال پیاپی مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا را فتح می‌کند، گفت: ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همانقدر انگیزه و عطش داریم که فصل گذشته داشتیم و در بارسلونا هم یک بار دیگر ما در پی کسب تمامی جام‌ها خواهیم بود.

مسی اظهار داشت: فتح لیگ قهرمانانان اروپا به خودی خود سخت است و کسب دو عنوان قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها سخت‌تر. با این حال ما با ذهنیتی قوی و انگیزه‌ای زیاد برای کسب پیروزی به همراه این تیم باور نکردنی برای رسیدن به هدف‌مان تلاش می‌کنیم. هماهنگی بازیکنان بارسا در زمین بازی بسیار خوب است. به همین دلیل تلاش می‌کنیم یک بار دیگر فاتح این رقابت‌ها شویم.

 

تسنیم

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار