کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی گفت: من عاشق کسانی هستم که از من انتقاد می کنند چون آنها باعث شهرت بیشتر من می شوند و به صورت رایگان برای من کار می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق در خصوص مسابقه فردای با اعلام اینکه تیم ملی ایران آماده سازی خوبی داشت، عنوان کرد: مهمترین مطلب استراحت بعد از این 2 بازی اول بود که این اتفاق رخ داد.

در ادامه صحبت های سرمربی تیم ملی ایران در این نشست خبری را می خوانید:

* فردا دو تیم با آرامش کامل از بازی لذت می برند

اگر یک بازی در جهان باشد که هر دو تیم با آرامش کامل بخواهند از آن لذت ببرند دیدار فردای ایران و عراق است چون هر دو تیم صعود کردند. قبل از شروع بازی ها با 3 تیم بازی داشتیم که 2 تای آن برگزار شده و فردا فقط با عراق بازی می کنیم. دلیلی نمی بینم که بازی فردا حساس باشد و مطمئنا هر دو تیم با آرامش کامل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* من عاشق کسانی هستم که از من انتقاد می‌کنند

{سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  در پاسخ به سوال خبرنگار عرب زبان سایت فیفا مبنی بر اینکه هنوز یکی از مربیان باشگاه های بزرگ ایران در حال انتقاد از شما هستند گفت:}

من عاشق کسانی هستم که از من انتقاد می کنند چون آنها باعث شهرت بیشتر من می شوند و به صورت رایگان برای من کار می کنند. طبیعی است که از این انتقادات لذت ببرم.

* از بعد تاریخچه 3 تیم مدعی قهرمانی هستند

{کی روش در پاسخ به خبرنگار عرب زبان فیفا بعد از اینکه این خبرنگار از او پرسید: شما پیش از این گفته بود استرالیا، ایران، عراق و کره مدعی قهرمانی هستند گفت}

شما اگر برای فیفا کار می کنید باید با دقت بیشتری صحبت های من را رصد کنید چون من هرگز این حرف را نزدم. ولی من از بعد تاریخچه فوتبالی گفتم که 3 مدعی ژاپن، کره و استرالیا هستند چون قهرمان جام ملت های قبلی هم یکی از این سه تیم بود. من مدعی شدم کشورهای دیگر مثل ایران، عربستان، چین، ازبکستان و عراق تلاش می کنند که به این تیم ها برسند.

* باخت قبلی به عراق مثل استخوان در گلویم است

باخت 4 سال قبل در همین ورزشگاه به عراق مثل استخوان در گلوی من باقی مانده است، بازی 4 سال قبل بین ایران و عراق نبود و در واقع بین ایران و داور آقای ویلیامز بود! هر 2 تیم تلاش می کنند مسابقه فردا را با رویا تمام کنند. عراق تیم خوبی دارد که بازیکنانش فیزیک خوبی دارند، فردا مطمئنا یک برنده داریم و آن هواداران ایران و عراق خواهند بود.

*  فکر به مسیر طولانی کار را سخت می کند

مطمئنا مسیر طولانی تا قهرمانی داریم، همیشه به بازیکنان می گویم اگر به مسیر طولانی فکر کنیم کار سخت می شود. اگر قرار است به چپ برویم باید این کار را انجام بدهیم اگر قرار است به راست بپیچیم باید این کار را انجام دهیم. تمام تمرکز ما روی بازی بعد است، یکسری بازیکنان ما نیاز دارند بازی کنند و یکسری هم داریم که باید آماده تر شوند. ما با نگاه به مسیر جلو، راهمان را ادامه می دهیم.

 

 اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار