تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون برگزار شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران که در واقع آخرین تمرین قبل از بازی با عراق محسوب می‌شد از ساعت 17 امروز در زمین باشگاه الوصل برگزار شد.

تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

 

* علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون و محمود اسلامیان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حضور پیدا کرد و برخوردی گرم با کارلوس کی‌روش داشت.

* حدود 50 هوادار ایرانی با حضور در زمین باشگاه الوصل به تشویق تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنان پرداختند.

* خبرنگار سایت الکاس قطر در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت و از برنامه‌های ملی‌پوشان ایرانی گزارش تهیه کرد.

تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

* پیش از شروع تمرین کارلوس کی‌روش که امروز چهره بسیار خونسردی داشت اقدام به زدن ضربات پنالتی به یکی از اعضای کادر تدارکات تیم ملی که این موضوع مورد توجه عکاسان حاضر در تمرین قرار گرفت.

* احسان حاج‌صفی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در تمرین امروز در برخی از صحنه‌ها نقش دروازه‌بان را ایفا کرد و بازیکنان به او ضرباتی می‌زنند که وی با رفلکس‌های خود در این آیتم جلب توجه می‌کرد.

* تعداد نمایندگان رسانه‌ها در تمرین امروز تیم ملی فوتبال مثل روز گذشته زیاد بود و خبرنگاران آخرین وضعیت ملی‌پوشان را به رسانه‌های خود گزارش دادند.

* در بخشی از تمرین امروز ملی‌پوشان مشغول بازی آقاوسط شدند، گروهی که در آن  سردار آزمون، مهدی ترابی، میلاد محمدی و احمد نورالهی حضور داشتند سروصدای زیادی ایجاد کرده که همین موضوع باعث شد که اوسیانو کروز با شوخی به ملی‌پوشان بگوید چرا اینقدر سروصدا می‌کنید.

* بعد از گذشت 20 دقیقه از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران خبرنگاران رسانه‌های گروهی به بیرون از زمین هدایت شدند. همچنین خبرنگاران صدا و سیما نیز در بیرون از محل تمرین اقدام به تهیه گزارش از هواداران ایرانی حاضر در استادیوم باشگاه الوصل کردند. 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا در سومین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آل مکتوم و از ساعت 20 به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

 

 اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار