کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما تا آخر برای رسیدن به هدفمان خواهیم جنگید و این به خاطر مردم ایران و خدمت به آنها است.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در گفت وگو با سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص شرایط  تیم صحبت هایی کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* بازیکنان نشان دادند یک جنگجوی واقعی هستند

همانطور که گفتم بازی برابر عراق دیدار سختی بود. زمانی که بحث فوتبال و انجام بازی فوتبال مطرح است، ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. بازیکنانم نشان دادند زمانیکه نیاز باشد یک جنگجوی واقعی هستند و با اجرای استراتژی تعیین شده در این بازی به عنوان تیم اول صعود خود را قطعی کردیم.

* خوشبختانه در وضعیت مناسبی قرار داریم

در حال حاضر مهمترین موضوع قابل اهمیت، زمان حال و فعلی تیم ملی است و بقیه موضوعات در درجه دوم اهمیت قرار دارند. خوشبختانه در شرایط فعلی در وضعیت مناسبی قرار داریم و توانسته ایم با دو بر و یک تساوی و بع ثمر رساندن ۷ گل و بدون دریافت گل به مرحله بعدی صعود کنیم.

* چهار تک فینال در پیش داریم

در حال حاضر پل اول را پشت سر گذاشته ایم و از هم اکنون جام ملتها برای ما شروع می شود. از الان نحوه بازیها تغییر می کند و همانطور که گفتم از این به بعد تیم پیروز میدان همه چیز را ب ای خود می کند و بازنده همه چیز را می بازد. از این به بعد تک تک بازی ها برای ما فینال جام ملتهای آسیا دارد. بدون در نظر گرفتن اینکه با چه تیم هایی روبرو خواهیم شد، به تمام حریفان احترام می گذاریم و سعی می کنیم همیشه بهتر شویم.

* با فروتنی و بدون غرور به جلو حرکت می کنیم

من به بازیکنانم ایمان دارم و هزار درصد به بازیکنان و اعضای کادرم اعتماد دارم. هم اکنون و زمان حال برای من همه چیز است. اگر ما بهترین تیم ها را به چالش نکشیم نمی توانیم به قهرمانی برسیم. ما در این جام حضور نداریم که حریفان خود را انتخاب کنیم، ما اینجا هستیم تا بهترین عملکردمان را مقابل تمام حریفان به نمایش بگذاریم، بدون در نظر گرفتن حریف مقابلمان. ما با فروتنی و بدون غرور به مسیر مقابل حرکت می کنیم. ما تا آخر برای رسیدن به هدفمان خواهیم جنگید و این به خاطر مردم ایران و خدمت به آنها است.

 

 اخبار جام ملت های آسیا

 


 مطالب مرتبط:

کارلوس کی روش: تاج گفت وزیر ورزش از فدراسیون حمایت نمی کند؛ در ایران همه امکانات در خدمت یک تیم خاص است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار