تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

تمرین تیم ملی فوتبال ایران بعد  از برتری برابر چین در غیاب بازیکنان اصلی برگزار شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تمرین  تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری مقابل چین و صعود به نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 امروز به وقت محلی در غیاب بازیکنان اصلی برگزار کرد.

تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* نفراتی که در ترکیب اصلی بازی با چین حضور داشتند امروز در هتل به ریکاوری پرداختند.

* چند خبرنگار ژاپنی امروز در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرده و از برنامه‌های شاگردان کی‌روش گزارش تهیه کردند. این خبرنگاران در پایان از نمایندگان رسانه‌های ایرانی نتیجه بازی را به صورت مکتوب نظرسنجی کرده و قرار است اظهارات آنها را در رسانه‌هایشان منتشر کنند.

* پیش از شروع تمرین باز هم مدافعین و مهاجمین تیم ملی درون دروازه قرار گرفتند که التبه این بار احمد نورالهی به وریا غفوری که درون دروازه ایستاده بود گلزنی کرد. معمولا اینگونه بازی‌ها پیش از شروع تمرین برای بازیکنان جذاب است و آنها این مسابقه مفرح را برگزار می‌کنند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس زیر نظر کادر فنی حرکات سرعتی انجام دادند. در بخش بعد نیز ملی‌پوشان کارهای تاکتیکی را آغاز کردند.

* دمای شهر ابوظبی امروزبالاتر از روزهای قبل شده و ملی‌پوشان زیر آفتاب تمرین تاکتیکی خود را پشت سر گذاشتند.

* طبق برنامه قرار است ملی‌پوشان ظهر فردا راهی شهر العین شده و در نوبت عصر یک تمرین تاکتیکی را برای بازی با ژاپن برگزار کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه از ساعت 17:30 به مصاف ژاپن خواهد رفت.

 

 اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار