والیبال ایران و ونزوئلا

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های المپیک به مصاف ونزوئلا رفت و توانست به آسانی حریف خود را شکست دهد.

               

 به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی والیبال ایران پس از نمایشی تحسین‌ برانگیز در نخستین دیدار خود مقابل لهستان در رقابت‌های المپیک توکیو 2020 از ساعت 4:30 در دومین بازی به مصاف ونزوئلا رفت.

سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، اصغر مجرد، میثم صالحی، میلاد عبادی‌پور و مهدی مرندی (لیبرو)، بازیکنان شروع کننده ایران در این بازی بودند.

با توجه به شکست 3 بر صفر ونزوئلا در بازی نخست مقابل ژاپن و پیروزی روحیه‌بخش ایران مقابل لهستان پرمهره، پیش بینی می‌شد که شاگردان آلکنو، مسابقه سختی مقابل ونزوئلا نداشته باشد.

        

* ست اول به سود ایران

ست نخست بازی با حملات بهتر و اشتباهات بیشتر بازیکنان ونزوئلا و در مقابل دفاع روی تور خوب بازیکنان ایران همراه بود که با نتیجه 25 بر 17 به سود ایران به پایان رسید.

* ست دوم به سود ایران

بازی پر اشتباه تیم ونزوئلا در ست دوم هم ادامه داشت که تاثیر حملات بیشتر این تیم را کاملا خنثی می‌کرد. مدافعان روی تور ایران هم در ست دوم با قدرت، حملات این تیم دفاع را کردند. تیم ایران در ست دوم نیز 25 بر 20 برنده شد.

* ست سوم به سود ایران

تیم سی و هشتم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در ست سوم، چیزی برای از دست دادن نداشت و با حملات بی‌پروای خود 3 امتیاز از ایران پیش افتاد. وقت استراحت فنی آلکنو و فریادهای او بر سر بازیکنان، تاثیر خود را خیلی زود نشان داد و برتری را به سود ایران، تغییر داد.

ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 18 به نفع ایران تمام شد تا شاگردان آلکنو در دومین بازی خود در المپیک توکیو، 3 امتیاز کامل گرفته باشند.

تیم ایران در پایان بازی، 39 امتیاز از حمله، 10 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 23 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. بازیکنان ونزوئلا هم 38 امتیاز از حمله،‌ 6 امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 10 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

در دیگر بازی‌های امروز و از گروه A، لهستان با ایتالیا بازی می‌کند و ژاپن به مصاف کانادا می‌رود. در گروه B هم آمریکا با روسیه، فرانسه با تونس و برزیل با آرژانتین دیدار می‌کند.

والیبال ایران و ونزوئلا

والیبال ایران و ونزوئلا

والیبال ایران و ونزوئلا

والیبال ایران و ونزوئلا

والیبال ایران و ونزوئلا

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران در بازی سوم خود در المپیک 2020 توکیو از ساعت 4:30 بامداد چهارشنبه 6 مرداد 1400 به مصاف کانادا می‌رود. 

اخبار سایر رشته ها

         


 مطالب مرتبط:

المپیک توکیو 2020/ لهستان و کوبیاک به سختی ادب شدند؛ ایران شگفتی ساز روز نخست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار