تیم ملی فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نهایی لیگ ملت های فوتسال آسیا مقابل ۳ بر ۲ مغلوب ژاپن شد و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در بازی‌ فینال شانزدهمین دوره مسابقات  جام ملت های آسیا 2022  به میزبانی کویت، تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت 20:00 به‌وقت محلی (ساعت 20:30 به‌وقت تهران) در سالن سعد عبدالله برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند، که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود فوتسالیست های ژاپنی به پایان رسید. و قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

  

دیدار فینال تیم‌های ملی ایران و ژاپن

سالن: سعد عبدالله کویت 

بازیکنان تیم‌ملی ایران: سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی، سالار آقاپور، سینا پرکاس، مهدی اسدشیر، علیرضا رفیعی‌پور، بهمن جعفری، علیرضا جوان، مهدی کریمی، حسین طیبی، محمدحسین بازیار، حمزه کدخدا

سرمربی: وحید شمسایی 

  

* شرح گل‌ها:

دقیقه 15 (ایران):  احمد عباسی روی پاس کریمی با یک شوت زیبا از بین بازیکنان ژاپن گلزنی کرد.

دقیقه ۱۶ (ژاپن): روی اشتباه درخشانی توپ به شیمیذو بازیکن ژاپن رسید و این بازیکن با قرار گرفتن در موقعیتی تک به تک گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷( ژاپن): ژاپن روی خطایی که رفیع‌پور انجام داد از میانه‌های زمین صاحب یک ضربه آزاد شد که الویرا با یک شوت دقیق دروازه ایران را باز کرد و مؤمنی تنها شاهد حرکت توپ بود.

دقیقه ۳۹( ژاپن): درحالی که تیم ایران در سیستم پاور بود، سعید احمد عباسی پاس اشتباه رو به عقبی داد و گل سوم ژاپن به ثمر رسید.

دقیقه ۳۹( ایران): جوان با یک شوت زیبا گلزنی کرد.

* شرح بازی؛ نیمه‌اول:

دو تیم موقعیت سازی می‌کنند، دروازه‌بانان عملکرد خوبی دارند. درگیری بدنی در بازی زیاد است، احمد عباسی در دقیقه‌ای از بازی اعتقاد دارد به خاطر بازی خشن ژاپنی‌ها داور باید کارت نشان دهد. تا دقیقه ۱۰ بازی توپی از خط دروازه‌ها نگذشته است، عباسی و طیبی و همچنین بازیکنان ژاپن موقعیت گلزنی دارند، اما همچنان گلی زده نشده. احمد عباسی در دقیقه ۱۵ بازی طلسم دروازه هارا شکست، اما چیزی نگذشته بود که روی اشتباه درخشانی ژاپنی‌ها به گل تساوی رسیدند. موقعیت‌های تک به تکی هم در نیمه اول گل نشد تا این نیمه با تساوی یک بر یک تمام شد.

شرح بازی؛ نیمه‌دوم:

دوتیم این نیمه راهم پایاپای شروع کردند. الویرا روی احمد عباسی خطایی انجام داد که کریمی پشت توپ ایستاد، اما ضربه این بازیکن با برخورد به دفاع ژاپن به بیرون رفت. نخستین بازی است که تیم ملی ایران تا نیمه دوم مسابقه نتوانسته پیش بیفتد. رفیع پور روی خطایی که انجام داد کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه ۲۷ ژاپنی‌ها روی یک ضربه آزاد گلی زیبا به ثمر رساندند. ایرانی‌ها برای نخستین بار در این رقابت‌ها عقب افتادند، احمد عباسی موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ژاپن را از دست داد. دروازه‌بان ژاپن واکنش‌های خوبی دارد، الویرا کارت زرد دریافت کرد. پنج دقیقه تا پایان بازی باقی مانده است، رفیع‌پور از تماشاگران می‌خواهد بیشتر تشویق کنند. شمسایی رو به پاور پلی آورده است، تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده، طیبی برای ایران دروازه‌بانی هم می‌کند.

  خبرگزاری ایمنا 

اخبار سایر رشته ها 

    


 مطالب مرتبط:

فوتسال جام ملت های آسیا 2022/ پیروزی قاطع دیگر قبل از فینال؛ یک قدم تا قهرمانی با شمسایی!

فوتسال جام ملت های آسیا 2022/ برنامه کامل مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در کویت اعلام شد!

فوتسال جام ملت های آسیا 2022/ شاگردان شمسایی به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسیدند!

فوتسال جام ملت های آسیا 2022/ برنامه کامل مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در کویت اعلام شد!

فوتسال جام ملت های آسیا 2022/ پیروزی پرگل فوتسال ایران مقابل لبنان و صعود قاطع به مرحله حذفی!

فوتسال جام ملت های آسیا 2022/ چین تایپه حریف خوبی برای ایرانی ها نبود

فوتسال جام ملت های آسیا 2022/ شروعی دلچسب و قاطعانه برای پادشاه قاره‌کهن!

دیدگاه‌ها  
ایران
0 #1 ایران 1401-07-17 10:38
درود فراوان
خسته نباشید خدمت آقا وحید شمسایی و کادر فوتسال، باید با برنامه ریزی و بازی هوشمندانه ب فکر جام جهانی باشیم (تثبیت لیگ های پایه، اهمیت ب بازیکنان جوان، یاد دادن اصول فوتسال و مباحث روحی می‌تواند در آینده نزدیک ایران را همچون آرژانتین و پرتغال ب بام جهان برساند ک ب یقین دور از دسترس نیست (لطفا مسولین ب فوتسال وفوتبال ساحلی بیشتر اهمیت دهند اعتبار فوتبال ایران را این دو رشته دارند و همچنین بازی های تدارکاتی با بزرگان جهان مثل برزیل و ایتالیا و.... (صحبت ها بسیار است و بسیاری از بزرگان مطرح کردن لطفا برسی کنید و اهمیت دهید و........)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار