560cf4fd a7aa 4c8b 804b f6790965c3d1

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با شکست تیم ملی پاراگوئه به جمع 4 تیم برتر جام جهانی فوتسال راه پیدا کند

به گزارش استقلال نیوز تیم های ملی فوتسال ایران و پاراگوئه در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی فوتسال از ساعت 00:00 به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه ۴-۳ به سود ایران خاتمه پیدا کرد. 

شاگردان ناظم الشریعه از ابتدا نسبت به حریف برتری محسوسی داشتند اما این تیم پاراگوئه بود که کهدر دقیقه ۱۳ توسط مارتینز به گل نخست دست پیدا کرد. دو دقیقه و سی ثانیه بعد شوت مهلک اسماعیل پور کار را به تساوی کشاند اما سی ثانیه پیش از پایان نیمه نخست، سالاس، دوباره پاراگوئه را پیش انداخت تا نیمه اول با برتری این تیم پایان بپذریرد.

با آغاز نیمه دوم، ایران به حملات خودش شدت داد. دو بار هم تیر دروازه پاراگوئه به صدا در آمد تا اینکه مهدی جاوید در دقیقه ۲۲:۲۹، با شوتی شبیه به شوت اسماعیل پور دوباره بازی را به تساوی کشاند. ایران در ادامه بازهم به شدت حملات خودش افزود.

بازیکن پاراگوئه در فاصله حدود ۵ دقیقه تا پایان از زمین اخراج شد تا پاراگوئه دو دقیقه با یار کمتر بازی کند. همین کافی بود تا سی ثانیه بعد، مهدی جاوید ایران را برای اولین بار در این دیدار پیش بیندازد اما بازهم این پایان کار نبود. در فاصله حدود یک دقیقه تا پایان، پاراگوئه از روی یک ضربه ایستگاهی به گل مساوی رسید تا بازی با نتیجه ۳-۳ به وقت های اضافه کشیده شود.

نیمه نخست وقت اضافه هادر حالی بدون رد و بدل شدن گل خاتمه پیدا کرد که پاراگوئه حرفی برای گفتن نداشت و کلا در دفاع بود. در نیمه دوم و در فاصله ۲۲ ثانیه تا پایان، افشین اسماعیل پور بازهم خوش درخشید و موفق شد گل پیروزی بحش ایران را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها  
Arsenal
0 #1 Arsenal 1395-07-04 02:30
عالی بود تبریک میگم هم برد فوتسال هم برد توپچی های لندن ترکوندیم امروز هورااا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار