راجر فدرر

قهرمان سوئیسی در یک بازی آسان نادال اسپانیایی را شکست داد و قهرمان تنیس مسترز شانگهای چین شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرونده مسابقات تنیس مسترز شانگهای چین، امروز (شنبه) با مصاف دو رقیب دیرینه، راجر فدرر و رافائل نادال در فینال بسته شد که این بازی را فدرر به آسانی و در دو ست متوالی با نتایج 6 بر 4 و 6 بر 3 به سود خود به پایان رساند.

دارنده 19 عنوان قهرمانی گرنداسلم که در اولین گرنداسلم این فصل، رقابت‌های اوپن استرالیا هم موفق به شکست نادال شده بود، این بار به شیوه‌ای آسان‌تر و در مدت زمان یک ساعت و 10 دقیقه صدرنشین رده‌بندی برترین تنیسورهای مرد جهان را مغلوب کرد و به این ترتیب ششمین قهرمانی‌اش در این فصل که شامل دو قهرمانی در اوپن استرالیا و ویمبلدون می‌شود را کسب کرد. این بیست و هفتمین قهرمانی فدرر در سری رقابت‌های مسترز 1000 بود.

فدرر برای پانزدهمین بار رافائل نادال را شکست داد و با کسب این قهرمانی 100 امتیاز در رنکینگ بهترین تنیس بازان جهان گرفت. در 5 رقابت اخیر این دو تنیسور مطرح فدرر پیروز میدان بوده است در حالی که 5 بازی قبلی را نادال پیروز شده بود. تنیسور افسانه ای سوئیس تنها بازیکنی است که امسال در 3 مسترز(ایندین ولز، میامی و شانگهای) قهرمان شده است.

نادال اسپانیایی که پس از فدرر در رده دوم بهترین تنیسورهای جهان قرار دارد در چند ماه اخیر قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده بود و در سال 2017 توانسته 7 عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار