وزنه برداری قهرمانی جهان2017

استارت لیست نهایی و رکوردهای ورودی شرکت کنندگان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۷ جهان در آناهیم آمریکا از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رقابتهای وزنه برداری قهرمانی سال 2017 جهان با حضور 328 وزنه بردار زن و مرد از 68 کشور از(سه شنبه 7 آذرماه) به میزبانی شهر آناهیم آمریکا با رقابت دسته 48 کیلوگرم زنان راس ساعت 21:30 شب آغاز شده است.

* در این دوره از مسابقات 143 شرکت کننده زن از 45 کشور و 185 وزنه بردار مرد از 59 کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت در روز چهارشنبه 15 آذرماه با برگزاری اوزان سنگین وزن خاتمه می یابد.

* در بخش مردان 7 تیم ( ایران، آمریکا، ازبکستان، تایلند، کره جنوبی، آلمان و کلمبیا) با ترکیب کامل (8 وزنه بردار) در این مسابقات حضور پیدا کرده اند.

* با اعلام رکورد ورودی تمامی شرکت کنندگان حاضر در مسابقات بزرگسالان جهان و مشخص شدن رکوردهای نهایی آنها، وضعیت وزنه برداران حاضر در این رقابتها مشخص شد.

به گزارش استقلال نیوز، کیانوش رستمی به همراه "پرز مندز" از شیلی با رکورد ورودی 380 کیلوگرم در صدر دسته 85 کیلوگرم قرار دارد. سهراب مرادی با رکورد ورودی 405 کیلوگرم در صدر دسته 94 کیلوگرم ایستاده است. در دسته 105 کیلوگرم "ایوان افریموف" ازبک با رکورد ورودی 410 کیلوگرم صدرنشین است. در نهایت بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و "لاشا تالاخادزه" از گرجستان با رکورد ورودی 450 کیلوگرم در صدر جای گرفته اند.

* کیانوش رستمی و علی میری دو ملی پوش دسته 85 کیلوگرم، نخستین وزنه برداران کشورمان هستند که روز یکشنبه 12 آذر راس ساعت 11:55 به وقت آناهیم (دوشنبه 3:25 بامداد به وقت تهران) به روی تخته خواهند رفت.

برنامه زمانبندی ملی پوشان کشورمان به همراه رکورد ورودی شان به شرح زیر است:

* رقابت گروه(A) دسته 85 کیلوگرم:

یکشنبه 12 آذرماه راس ساعت 11 و 55 دقیقه ظهر به وقت آناهیم (ساعت 23و 25 دقیقه شب به وقت تهران) با رقابت 12 وزنه بردار آغاز می شود.

* در استارت لیست نهایی این وزن، کیانوش رستمی به همراه "پرز مندز" از شیلی با رکورد ورودی 380 کیلوگرم در صدر قرار دارند.
"کریستوف مسیج" از لهستان با رکورد ورودی 367 کیلوگرم در رده بعدی جای دارد.
علی میری نیز با رکورد ورودی 366 کیلوگرم به همراه "پیزالتو" ایتالیایی و "علیمف" ازبکستانی در رده های بعدی قرار گرفته اند.

* رقابت گروه(A) دسته 94 کیلوگرم:

یکشنبه 12 آذر راس ساعت 15و 25 دقیقه به وقت آناهیم (دوشنبه2 و 55 دقیقه بامداد به وقت تهران) با حضور 11 وزنه بردار پیگیری می شود.

* در استارت لیست نهایی سهراب مرادی با رکورد ورودی 405 کیلوگرم در صدر قرار دارد.

"فرخودبیک سوبیروف" ازبک با رکورد ورودی 395 کیلوگرم در جایگاه دوم است.
سیدایوب موسوی، "عبداله راغب سعد" از مصر و "ائوریماس دیدزبالیس" از لیتوانی با رکورد ورودی 390 کیلوگرم در جایگاههای بعدی جای دارند.

* رقابت گروه(A) دسته 105 کیلوگرم:

دوشنبه 13 آذر از ساعت 17 و 25 دقیقه به وقت آناهیم ( روز سه شنبه 14 آذر ساعت 4 و 55 دقیقه بامداد) با رقابت 13 وزنه بردار آغاز خواهد شد.

* در استارت لیست نهایی این وزن، "ایوان افریموف" ازبسکتانی با رکورد ورودی 410 کیلوگرم در صدر جای گرفته و "آرتورس پلسنیکس" از لتونی با رکورد ورودی 405 کیلوگرم در جایگاه دوم است. "میشالسکی" از لهستان با رکورد ورودی 403 کیلوگرم در رتبه سوم قرار دارد و علیرضا سلیمانی و علی هاشمی دو ملی پوش دسته 105 کیلوگرم کشورمان با رکورد ورودی 401کیلوگرم در جایگاه های ایستاده اند.

* رقابت گروه(A) دسته 105+ کیلوگرم:

سه شنبه 14 آذر راس ساعت 17 و 25 دقیقه به وقت آناهیم ( روز چهارشنبه 15 آذر ساعت 4 و 55دقیقه بامداد) رقابت 10 وزنه بردار آغاز می شود.

* در استارت لیست نهایی این وزن، سعید علی‌حسینی و بهداد سلیمی به همراه "لاشا تالاخادزه" از گرجستان با رکورد ورودی 450کیلوگرم در صدر قرار دارند.

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار