راجر فدرر

تنیسور با تجربه، مطرح و دوست داشتنی سوئیسی در آستانه 37 سالگی و با ثبت رکوردی جدید، صدرنشین جدول بهترین تنیسورهای جهان شد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، راجر فدرر، تنیسور مطرح سوئیسی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های ATP روتردام هلند، به رتبه اول رنکینگ تنیسورهای جهان راه یافت. فدرر 36 ساله توانست رکورد مسن‌ترین فردی که در تاریخ تنیس در رتبه اول رنکینگ جعانی قرار گرفته بود  را بشکند و باز هم تاریخ سازی کند. پیش از این آندره آغاسی در سن 33 سالگی توانسته بود به رتبه اول برترین تنیسورهای جهان راه پیدا کند.

فدرر فوریه سال 2004(بهمن ماه 1382) برای نخستین بار در صدر جدول رده بندی بهترین تنیسورهای دنیا قرار گرفته بود و آخرین بار در سال 2012 جایگاه نخست رده‌بندی تنیس را در اختیار داشت.

به گزارش استقلال نیوز،  دیشب در ادامه رقابت های تنیس ATP روتردام، راجر فدرر با برتر 2 بر یک مقابل روبین هاسه هلندی(4-6, 6-1, 6-1) به مرحله نیمه‌نهایی تنیس راه یافت و برای رسیدن به فینال این مسابقات امشب باید به مصاف آندریاس سپی ایتالیایی برود.

دیگر دیدار نیمه نهایی را دیوید گوفین بلژیکی و گریگور دمیتروف بلغارستانی برگزار خواهند کرد.

راجر فدرر

راجر فدرر احساسش بعد از بازگشت دوباره به رتبه نخست رنکینگ تنیسورهای جهان را اینگونه بیان کرد:

برایم جالب است که دوباره به رنک شماره یک جهان برمی‌گردم. شماره یک جهان بودن در اینجا آن هم در آستانه رسیدن به 37 سالگی رویایی است که محقق شده است. باورم نمی‌شود. باعث خوشحالی من است. بعد از مصدومیتم مدت‌ها تلاش کردم. قهرمانی در 3 گرند اسلم باعث شد تا بتوانم به رنک یک جهان برگردم. تیم بسیار خوبی کنار من هستند که در 3 سال گذشته توانستیم تصمیمات خوبی بگیریم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار