urel

آخرین فعالیت بازیکنان، پیشکسوتان و تمامی افراد مرتبط با باشگاه استقلال در فضای مجازی طی هفته اخیر را در این خبر مشاهده می کنید.

 

به گزارش استقلال نیوز، در این خبر فعالیت بازیکنان استقلال، کادر فنی این تیم، مدیران، پیشکسوتان، خبرنگاران و تمامی افراد مرتبط با این تیم را در فضای مجازی اعم از اینستاگرام و توئیتر را در طول هفته گذشته و از شنبه 13 اردیبهشت ماه 1399 لغایت جمعه 19 اردیبهشت 1399 پیگیری می‌کنیم..

 

 

 

 

 

* شنبه 13 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی محمد نوری از جام ها و افتخارات باشگاه استقلال با توضیح "دریایی از افتخار و قدمت"..

محمد نوری


 

 

 

 

* شنبه 13 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام محمد دانشگر و انتشار عکسی از نوعی سوپ با توضیح "تو این ماه خیلی حال می ده"!

محمد دانشگر


 

 

 

 

* شنبه 13 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی عارف غلامی و تبریک تولد به برادرش..

عارف غلامی


 

 

 

 

* شنبه 13 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام جباری و منتظری و تبریک تولد به مشعل عبدالله بازیکن کهنه کار و ملی پوش سابق قطری ها..

مشعل عبدالله


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام امیر رفیعی و انتقاد از دولت و تیم حکومتی پیروزی که برای پوکر فساد می خواهند جان افراد را هم به خطر بیاندازند!

امیر رفیعی 


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی سیاوش اکبرپور و انتشار عکسی از خود در ساحل دریای شمال و متنی در خصوص شجاعت..

سیاوش اکبرپور


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی هادی رجب در خصوص خیانت های سلطانی فر به استقلال و لاپوشانی ها و بذل و بخشش های او در خصوص تیم پیروزی..

هادی رجب


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام محمد حیرانی و بازنشر مصاحبه او در خصوص خیانت هایی که در زمان مدیریت واعظ آشتیانی با نقش مستقیم محمود بابایی به امیر قلعه نوعی شد..

محمد حیرانی


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام خسرو حیدری و انتشار عکسی دو نفره از خوشحالی خودش و باجناقش(امید ابراهیمی) در جشن قهرمانی جام حذفی استقلال در سال 1397..

خسرو حیدری


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام محمد حیرانی و عکسی از امیرحسین فتحی در کنار واعظ آشتیانی با تشبیه جالب این دو نفر به "پت و مت"!

محمد حیرانی


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی عبدالرضا موسوی و بازنشر مصاحبه اش بعد از رفتن استراماچونی و در زمانی که تیم در وضعیتی بحرانی و بغرنج قرار داشت و ابراز ناراحتی ار کسانی که در مورد او و کمک هایش به دنبال فریب افکار عمومی اند!

عبدالرضا موسوی


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی سید پندار توفیقی و انتشار عکسی از لحظه بالا بردن جام قهرمانی جام حذفی 1397 توسط مهدی رحمتی به مناسبت سالروز این قهرمانی..

پندار توفیقی


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی امیر رفیعی و انتشار اسنادی که نشان می دهد تاج حتی در دیدارهای دوستانه هم در قبال ناکامی های پیروزی برای ایران آبروداری می کرد..

امیر رفیعی


 

 

 

 

* یکشنبه 14 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی روزبه چشمی و اشاره به این موضوع که خدا اگر بخواهد غیر ممکن، ممکن می شود!

روزبه چشمی


 

 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام آرش برهانی و تبریک تولد به پویا امینی هنرپیشه استقلالی و محسن فروزان عزیز..

آرش برهانی


 

 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی عارف غلامی و انتشار عکسی از خود به همراه ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا..

عارف غلامی


 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام محمد حیرانی و بازنشر استوری انتقاد آمیز سعید بیگی بازیکن سابق استقلال از عبدالرضا موسوی!

محمد حیرانی 


 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام محمد حیرانی و انتشار کامنت انتقاد یکی از هواداران خطاب به او با عکس العملی شدید که نشان از آستانه انتقاد پذیری پایین او دارد!

محمد حیرانی


 

 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی محمد حیرانی و انتشار مطلبی در خصوص جنگ قدرت بین سعادتمند، خلیل زاده و موسوی در باشگاه استقلال!

محمد حیرانی


 

 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ دو استوری اینستاگرام محمد حیرانی در خصوص غروب آقای طلوع، مازیار ناظمی و برکناری اش از مسئولیت روابط عمومی وزارت ورزش!

محمد حیرانی


 

 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام خسرو حیدری و انتشار عکسی خاطره انگیز از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر قبل از روی کار آمدن دولت منفور بنفش!

خسرو حیدری


 

 

 

 

* دوشنبه 15 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی امیر رفیعی و انتشار دو عکس قدیمی که یکی مربوط به سال 1389 و افتتاح کمپ ناصر حجازی و دیگری مربوط به سال 1390 و زمانی که دبیر کمیته فنی و مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال بود..

امیر رفیعی


 

 

 

 

* سه شنبه 16 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام امیر ارسلان مطهری و انتشار عکس ماردین و ابراز خوشحالی از وضعیت و حال رو به بهبود او..

ارسلان مطهری 


 

 

 

* سه شنبه 16 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی فرزاد مجیدی و انتشار عکس مهدی هاشمی نسب عزیز با توضیح "دوست و مربی با معرفت"..

فرزاد مجیدی


 

 

 

* سه شنبه 16 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی باشگاه استقلال و انتشار عکس از حضور آقایان رجبی، کارگرجم، سید غفار جعفری و محمد نوری، چهار پیشکسوت استقلال در باشگاه..

باشگاه استقلال تهران


 

 

 

* سه شنبه 16 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام سید حسین حسینی و تبریک تولد به پویا امینی هنرمند استقلالی..

سیدحسین حسینی


 

 

 

 

* سه شنبه 16 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده و تسلیت به مناسبت درگذشت مادربزرگ محمد نوازی..

محمد نوازی


 

 

 

 

* سه شنبه 16 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام رضا عنایتی به همراه کفش طلای فوتبال ایران با دو ستاره زیبا..

غلامرضا عنایتی


 

 

 

 

* چهارشنبه 17 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی داریوش شجاعیان و انتشاری عکسی از خود در دل طبیعت با توضیح "یه روز خوب می یاد"!

داریوش شجاعیان


 

 

 

* چهارشنبه 17 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی باشگاه استقلال و اعلام بازنشتگی حاج حسن خاوری سرپرست سابق بعد از سالها خدمت به این باشگاه بزرگ..

باشگاه استقلال تهران 


 

 

 

* چهارشنبه 17 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی حنیف عمران زاده و انتشار تصویری از شیطنت های همیشگی اش که اینبار دختر زیبایش از او بی نصیب نماند!!

حنیف عمران زاده 


 

 

 

* چهارشنبه 17 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی محمد حیرانی و انتشار مطلبی در مورد نقش وزیر ورزش در هرج و مرج بی سابقه در فدراسیون فوتبال و اشتباه بودن تاسیس وزارت ورزش و جوانان..

محمد حیرانی 


 

 

 

 

* چهارشنبه 17 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام محمد حیرانی و افشاگری در خصوص نقش شرکت تبلیغاتی نور و آقازاده وزیر ورزش در وتو کردن پیشنهادات اسپانسری باشگاه استقلال..

محمد حیرانی


 

 

 

* چهارشنبه 17 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام محمد حیرانی و طعنه به وزیر ورزش در خصوص صحبت های او مبنی بر درخواستش از وزارت اطلاعات بابت ورود به دلالی در فوتبال..

محمد حیرانی 


 

 

 

* چهارشنبه 17 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام هروویه میلیچ که ضمن تشکر از هواداران استقلال عنوان کرده است که به ایران باز خواهد گشت..

میلیچ

 


 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی و واکنش شدید به نسبت اکبریان که در برنامه رضا رشیدپور به اشتباه تاثیرگذارش در تعیین قهرمان فصل قبل اعتراف کرد..

 فرهاد مجیدی


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام فرزاد مجیدی و انتشار عکس شادروان منصور پورحیدری، پدر استقلال..

فرزاد مجیدی 


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی فرزاد مجیدی با هشتگ "استقلال تهران" که به شایعات مبنی بر حضورش به عنوان سرپرست این تیم دامن زد..

فرزاد مجیدی 


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام مهدی قایدی و انتشار تصویری از خود در مقابل اکبریان داور دیدار فصل گذشته استقلال و نفت آبادان بعد از اعتراف این داور مبنی بر خوردن حق استقلال در این دیدار..

 مهدی قائدیـ


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی هادی رجب نویسنده استقلالی و بازنشر توئیتی از 7 سال پیش که در آن به صراحت گفته بود پروژه تخریب استقلال آغاز شده است!

هادی رجب 


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی محمد حیرانی و انتقاد شدید از اکبریان داور دیدار فصل گذشته استقلال و نفت آبادان با تیتر "ماله نکش آقای اکبریان"!

محمد حیرانی 


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام سید حسین حسینی و واکنش به اعتراف اکبریان مبنی بر خوردن حق استقلال در دیدار مقابل نفت آبادان در فصل گذشته که عملا قهرمانی تیم محبوب حکومت را قطعی کرد..

 سیدحسین حسینی


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی رامین و انتقاد شدید از اکبریان داور دیدار فصل گذشته استقلال و نفت آبادان با تیتر "اعتراف تکان دهنده"!

 رامین همتی


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام رامین همتی و واکنش به اظهارات اکبریان و تاکید بر اینکه چندین سال است که قهرمانی را از استقلال می گیرند!

 رامین همتی


 

 

 

 

* پنجشنبه 18 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی احمد سعادتمند و دادن این نوید به هواداران که با کمک چند هوادار متمول که نمی خواهند نامشان فاش شود، مشکل مطالبات شیخ و میلیچ برطرف خواهد شد..

احمد سعادتمند 


 

 

 

 

* جمعه 19 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی عبدالرضا موسوی و درخواست از وزارت اطلاعات برای ورود به نقش مخرب دلالان و قلم فروشی مجریان تلویزیون و خبرنهارهایی که به مردم دروغ می گویند!

عبدالرضا موسوی


 

 

 

 

* جمعه 19 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام صالح مصطفوی در واکنش به داوری های جهت دار علیه استقلال با جمله تلخ "عادت کردیم"!

صالح مصطفوی


 

 

 

 

* جمعه 19 اردیبهشت 99/ پست اینستاگرامی سیاوش یزدانی و  ابراز دلتنگی برای عادل فردوسی پور!

 سیاوش یزدانی


 

 

 

 

* جمعه 19 اردیبهشت 99/ استوری اینستاگرام میلاد زکی پور و واکنش به اعتراف تکان دهنده اکبریان، داور دیدار برگشت استقلال و نفت آبادان در فصل گذشته..

میلاد زکی پور 

اخبار فضای مجازی

 

 


مطالب مرتبط:
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار