بابا مسعود

پیشکسوت باشگاه پیروزی در استوری اینستاگرام خود به نقش وزیر ورزش در قهرمانی های این تیم اعتراف کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سال هاست هواداران و پیشکسوتان استقلال ایران و سایر فوتبالدوستان ایرانی از دست های پشت پرده، فشارهای وزارت ورزش و شخص وزیر برای قهرمان کردن تیمی خاص در رقابت های باشگاهی ایران و اهدای جام های اسنپی به آنها شکایت دارند اما مافیای رسانه ای قدرتمندی که در اختیار این تیم حکومتی قرار دارد همواره سعی در سرپوش گذاشتن روی این ادعا و تطهیر این قهرمانی های کثیف داشته و دارند.

بابا مسعود با ابزار قدرتی که در اختیار داشته و دارد تمام توان خود را برای قهرمانی های تیم دوم پایتخت به کار گرفت تا یکی از اهداف سیاسی مد نظر دولت بنفش(که در طول ریاست جمهوری 8 ساله حسن روحانی تنها موجی ناامیدی و ورشکستگی اقتصادی حاصل آن بود) را به تحقق برساند.

شکست تحقیر آمیز 6 بر 3 قرمزها در شهرآورد نیمه نهایی جام حذفی، که بازیکنان استقلال با وجود قضاوت ابهام آمیز و بحث برانگیز پیام حیدری و با غیرت و مردانگی خود توانستند به گفته کاپیتان وریا "این قدرت سیاسی" را از پیش رو بردارند، موجی از ناامیدی را در بین کادرفنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران این تیم که با وجود بابا مسعود از پیروزی در این دیدار مطوئن بودند، به راه انداخت به گونه ای که در اظهار نظرهای عمدتا از روی عصبانیتشان حقایق وحشتناکی را افشا کرده و پرده از واقعیت های بیشماری برداشتند!

بارزترین نمونه این افشاگری ها اعتراف یحیی گل محمدی به این موضوع بود که آنها خواهان و خواستار تعویق شهرآورد نیمه نهایی جام حذفی بودند که متاسفانه مافیای رسانه ای قرمزها برای فرافکنی و حاشیه سازی این خواسته را به کادر فنی استقلال و فرهاد مجیدی نسبت دادند.(از اینجا بخوانید)

مهرداد میناوند

آخرین افشاگری و خودزنی قرمزها توسط مهرداد میناوند، پیشکسوت همیشه در صحنه آنها اتفاق افتاد که ناخواسته اعتراف کرد قهرمانی های اخیر این باشگاه، اهدایی از وزیر ورزش و بابا مسعود جانشان است. میناوند پرده از رازی برداشت که قرمزها همواره سعی در کتمان آن داشته و دارند:

نقش بابا مسعود در قهرمانی های ناپاک و کثیفشان..

 

در استوری اینستاگرام مهرداد میناوند آمده است:

"حکایت جام حذفی مثل اون دوچرخه قدیمی ست که باباها وقتی واسه بچه بزرگتر بهترشو میخریدن میدادن به بچه کوچیکه که گریه نکنه!"

به گزارش استقلال نیوز، شکست 6 گله پیروزی مقابل استقلال آنقدر برای سرخ ها سنگین و تلخ بود که هنوز هم از شوک زیر سوال رفتن یک شبه عدد 4 و 6 بیرون نیامدند و حالا حالاها هم بیرون نخواهند آمد.

امیدواریم با رفتن بابا مسعود و دولت بنفش این تیم پر طرفدار به جای بازگشت به جایگاه قبل از بابا مسعود و سالهایی که برای بقا سجده شکر می کردند، همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند تا رقابت سالم و جوانمردانه تیم ها برای قهرمانی در لیگ برتر جذاب و تماشایی باشد.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ یحیی "دقدقه کوبیدن هاون در آب را دارد"؛ باز هم "نمی گذارند قهرمان شویم" شروع شد!

دیدگاه‌ها  
محمدباقر  راد
-1 #1 محمدباقر راد 1399-06-08 19:52
مکر عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد.

ناجوانمردیهای بابا مسعود در تاریخ فوتبال ایران فراموش
نشدنی است.
آیا به یاد دارید استقلال در دربی با داور بیطرف (داور خارجی) باخته باشد؟
دلیل اصلی ناکامی تیم لنگ در رقابتهای بین المللی این است که بدون یاران اصلی خود (عوامل پشت پرده وداوران سفارشی) به میدان میرود.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار