گل محمدی

پس از 6 تایی شدن تیم محبوب و مورد حمایت وزارت ورزش به دستان ارتش آبی یاوه گویی های سرمربی این تیم که جنبه باخت ندارد همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال ایران شب گذشته در پایان 120 دقیقه دیداری مهیج و پر استرس توانست در شهرآورد پایتخت تیم مورد حمایت وزارت ورزش و دولت بنفش را به زانو در آورده و به فینال جام حذفی صعود کند.

پس از شکست 6 بر 3 پرسپولیس مقابل استقلال سرمربی این تیم که گویا برای کوچ به تیمی دیگر(سپاهان) به دنبال بهانه می گردد در پستی اینستاگرامی با حمله به استقلال و زیر سوال بردن برد پاک آبی ها، اقدام به فرافکنی و فرار از مسئولیت این شکست تلخ در این دیدار حیثیتی کرد. او که عصبانیت ناشی از این شکست حیثیتی روی سوادش هم تاثیرگذار بود، در این پست از "دقدقه تعویق داربی!!"، اراده ای که می خواهد استقلال را قهرمان کند، "هاون کوبیدن در آب!!" و.. سخن گفت.

اما سوالی که برای هواداران استقلال پیش می آید اینکه این آقای پول پرست دقیقا از کدام اراده صحبت می کند؟

در عمر دولت بنفش و وزارت بابا مسعود چیزی جز کوچ ستارها و تخریب تیم پُر افتخار استقلال نصیب هواداران این تیم نشد. تمامی جام های این چند سال با همین ترفند کثیف(نمی گذارند قهرمان شویم) به سوگولی دولت واگذار شد و این استقلال بود که یک روز خوش را تجربه نکرد.

شکست در داربی برای سرمربی تیم دوم پایتخت آنقدر سنگین است که دست به یاوه گویی زده اما چندین سال به خاک کشاندن استقلال و اعتراض هواداران این تیم همواره با واژه توهم به سخره گرفته شد.

سال ها هواداران استقلال موفقیت های پوشالی و کثیف تیم حریف را برگرفته از حمایت های دولت و وزارت ورزش دانستند اما همین مدعیان روشنگری این بحث را از پایه غلط دانسته و بارها اعلام کردند که دولت و وزارت ورزش هیچگاه خود را در چنین مسائلی دخیل نمی کند.

اما امروز با مصاحبه خود آقایان متوهم بار دیگر ثابت شد دست های در ورزش این مملکت است که سال ها جام های کثیف را به تیم دردانه دولت واگذار کرد. چطور می شود که تا دقیقه 93 دستی در کار نبود تا استقلال قهرمان شود ولی وقتی در دقیقه 93 گل تساوی را خوردید اراده ها روی کار آمدند؟

 

استاد یحیی گل محمدی، گران ترین مربی ایرانی تاریخ لیگ برتر که توسط همان اراده هایی که از آن سخن می گوید از شهر خودرو برای تیم سوگولی دولت ربوده شد، ناخواسته پرده از واقعیتی برداشت که هواداران استقلال سال ها فریاد می زنند.. اینکه در دوران سلطانی فر "اراده ها بر قهرمانی یک تیم بود" و جام ها اسنپی به تیمی خاص واگذار شدند!

در بازی روز گذشته هیچ اتفاق خاصی علیه تیم پیروزی در نتیجه تاثیر گذار نبود که بخواهیم فشار بالادستی ها را در صعود استقلال دخیل بدانیم البته اگر تاکتیک های اشتباه، تعویض های افتضاح و شاهکار اوساگونا خرید میلیاردیشان را فاکتور بگیریم!

حال اگر اتفاقات داوری بازی دیروز را مرور کنیم به اذعان کارشناسان داوری خطا روی اسماعیلی پنالتی بود، داور چندین بار از دادن کارت زرد دوم به سیامک نعمتی خودداری کرد و تمامی صحنه های 50-50 را به سود قرمزها سوت زد تا آبی ها را از جیان بازی خارج کند.. حتی در صحنه گل اول آنها هم خطای بازیکن حریف که منجر به مصدومیت فرشید اسماعیلی شد را نادیده گرفت تا استقلال بعد از بیرون رفتن اسماعیلی برای مداوا بلافاصله گل تساوی را دریافت کند..

با این اوصاف چرا باز هم شاهد یاوه گویی گل محمدی هستیم که با چنین ترفندهای کثیفی می خواهند شکست مفتضحانه 6 گله خود برابر استقلال را توجیح کنند؟ البته این حربه را باید از مکتب عبده و شارلاتان اصلی نیمکت این تیم جویا شد! همان که فرش کی روش را دزدید و اگر با پارتی بازی محرومیت فوتبالی اش بخشیده نمی شد الان کارتن خواب بود!!

 

چرا هیچ نهادی برای برخورد با چنین یاوه گویی های وجود ندارد و این مصونیت تیم دوم پایتخت قرار است با گرفتن چند جام کثیف ادامه داشته باشد؟ باشگاه استقلال بلافاصله و بی درنگ باید از مربی بیسواد قرمزهای پایتخت که "دقدقه بازی های آسیایی دارد" و "هاون را در آب می کوبد" شکایت کند تا آقای بی جنبه در کمیته انضباطی پاسخگوی اراجیف خود باشد.

 

اتفاقات نیم فصل اول و آن تیم رویایی استراماچونی را به خاطر بیاورید که با آن چه کردند؟ صحبت های مدیرعامل در بند شده تیم حریف که در برنامه فوتبال برتر هنوز یادمان نرفته که پس از یک هفته صدرنشینی استقلال با همان واژه کار راه انداز(نمی خواهند قهرمان شویم) باعث فراری دادن استراماچونی شد و آن تیم رویایی استقلال چندین هفته بدون سرمربی و با ارنج کادر پزشکی وارد زمین می شد! تا تیم دردانه دولت با همان امتیازهای از دست رفته آبی ها قهرمان لیگ برتر شود تا امروز چنین سرمربی تیمشان را وقیح و بی شرم کند.

و حرف پایانی..

پست اینستاگرامی گل محمدی ثابت کرد که او "دقدقه!!" تعویق داربی را داشت و دقیقا دغدغه ای هواداران استقلال که مبادا با تعویق بازی بخواهند تیم پیروزی را در نقل و انتقالات تجهیز کنند و بعد به مقابله با استقلال تضعیف شده احتمالی بیاورند. این حرف های گل محمدی باز هم نشان داد مافیای کثیف رسانه ای سرخ تا چه حد از قدرت برخوردار است که خواسته اصلی سرمربی تیم خود را به گردن فرهاد مجیدی می انداختند و در رسانه ها فرهاد را مشتاق تعویق این بازی نشان می دادند..

استقلالی ها به خوبی می دانند باز هم هیچ امیدی به موفقیت تیمشان در ادامه عمر دولت سرخ نیست و در دیدار مقابل تراکتور هم باید با "اراده بالادستی ها" برای قهرمانی بجنگند اما همیشه خدایی آن بالا هست که ناظر ظلم و بی عدالتی است و اینگونه در یک بازی هم با 4 و هم با 6 آتش به خرمن ظالمان می اندازد.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس ۶تایی شد؛ استقلال برای رفتن به فینال داور را هم به زانو در آورد

دیدگاه‌ها  
محمدباقر  راد
0 #1 محمدباقر راد 1399-06-06 13:11
غمناک نبايد بود از طعن حسود اي دل
شايد که چو وابيني خير تو در اين باشد.

مکر عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

ما نه بک تیم بلکه یک قدرت راشکست دادیم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار