هوچیگران سرخ

باشگاه پیروزی در اقدامی که قابل پیش بینی هم بود با فرافکنی و جوسازی و انتشار بیانیه ای کثیف داور داربی را تحت فشار روانی قرار داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در اقدامی که به هیچ عنوان برای باشگاه استقلال و هوادارانش تازگی ندارد، تیم دوم پایتخت و مسئولانش در اقدامی شرم آور و کثیف علیه داور دیدار داربی نیمه نهایی جام حذفی بیانیه ای صادر کردند تا او را تحت فشار قرار داده و از این وضعیت در زمین مسابقه سود ببرند.

هیچ شکی در این نیست که برادران حیدری و علی الخصوص پیام حیدری از داوران محبوب باشگاه پیروزی و هوادارنشان محسوب می شوند.

به عنوان مثال اشتباه عجیب پیام حیدری در دیدار جام حذفی استقلال مقابل فجر سپاسی که پنالتی اعلام شده توسط کمک داور و تایید شده توسط داور چهارم در دقیقه 94 بازی را وتو کرد و یا در دیدار 10 روز قبل مقابل پیکان، تهدید شیخ و قایدی قبل از آغاز مسابقه توسط او را مقایسه کنید با لگد وحشتناک علیپور به کمر بازیکن پدیده که تنها با کارت زرد او جریمه شد!

البته در اینکه داور هم همانند تمامی انسان جایز الخطاست و در یک لحظه می بایست در خصوص اتفاقات رخ داده در زمین مسابقه تصمیم گیری کند و همچنین لزوم استفاده از کمک داور ویدئویی(VAR) برای بهبود قضاوت داوران، بحثی نیست اما اینکه روز قبل از بازی با صدور بیانیه سعی در بهم زدن تمرکز داور و به نوعی مظلوم نمایی و گرفتن ماهی از آب گلآلود کنی، به این می گویند نهایت بی شرفی..!

تنها برداشتی که از این بیانیه مضحک می شود کرد این است که بیانیه باشگاه پیروزی به منظور بازی با افکار عمومی و پرت کردن حواس ها از انتخاب مشکوک پیام حیدری برای این بازی و به نوعی یک بیانیه هدفمند و مهندسی شده در اتاق فکر وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و این باشگاه حکومتی پس از تغییر چند باره داور این بازی حساس است.

به گزارش استقلال نیوز، سال هاست که به لطف و اراده بابا مسعود جانشان، بازی جوانمردانه در فوتبال ایران به رویایی دور از دسترس تبدیل شده است و وقتی هوچیگران سرخ در بیانیه مضحکشان از "شائبه برای زیر سوال بردن بازی جوانمردانه" سخن می گویند، تنها لبخندی تلخ روی لب ها نقش می بندد.

امیدی به اقدام پیشگیرانه فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و همچنین کمیته اخلاق برای برخورد با منتشر کنندگان بیانیه علیه داوری مسابقه داربی نیست و نخواهد بود..

تنها امیدمان به خداست و ساق پای بازیکنان باغیرتمان که انتقام تمام این حق خوری ها و بی عدالتی ها را در زمین مسابقه با چنگ و دندان از تیم دوم پایتخت و بابا مسعودشان بگیرند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ تغییر داور داربی با دستور از بالا؛ شیخ و قائدی.. اگر گل بزنید اخراجتان می کنم!

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ داور همدانی قاضی دیدار حساس پرسپولیس و استقلال!

پوکری که فساد شد و فسادی که پوکر کرد/ خدا مرحوم گالیله را بیامرزد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار