مرحوم گالیله

دکتر عبدالرضا امیر احمدی، مجری باسابقه تلویزیون با بیان عبارت "بابا مسعود" و زیر سوال بردن قهرمانی های مشکوک تیم محبوب حکومت به شدت از سوی مافیای سرخ تحت فشار قرار گرفته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، به لوگوی برترین تیم فوتبال ایرانی آسیا، استقلال ایران، توسط مجری برنامه پربیننده تلویزیونی بدترین اهانت و بی احترامی شد، هیچ روزی نیست که امثال علی ضیا و یک گردان زره پوش، مجری پرس پول لیسی سفارشی تلویزیون ایران، به پیشکسوتان، هواداران تاجی استقلال و باشگاه پرافتخار استقلال، بی حرمتی و دهن کجی نکنند، اما بدون هيچ اتفاق خاص و تذکر به این حرمت شکنی ها و عقده گشایی های بی سابقه و بی پروا..

حال، جناب دکتر عبدالرضا امیر احمدی در خفقان و تنگنای تلویزیون غیرمردمی ایران، حرف واقعیت و ماورای حقیقت مسلّم را عنوان کرد، با تشبیه بسیار بجا و درست درباره ی خدمات تعجب برانگیز و مشمئز کننده مسعود سلطانی فر وزیر ناعادل ورزش کشور برای تیم بی افتخار پرسپولیس در آسیا و تلاش های دزدانه برای دردانه اش و توسل به روش های غیراخلاقی و غیرورزشی که کیلومترها از روح جوانمردی به دور است و زشتی فوتبال ایران را در جمله ای بیان کرد که حرف دل تمام هواداران فهیم و فوتبال فهم و باشرف ایران است از جمله تاجی های استقلال، آذری های تراکتور آذربایجان، نصف جهانی های سپاهان اصفهان، مشهدی های شهرخودرو خراسان رضوی، فولادی های خوزستان و و و...

حال (صداوسیما) صدای سیمان سد شده است بر سر راه "عدالت"، این گمشده زندگی دنیای انسان ها، برای نشنیدن صدای حق خواهی و حق جویی تنی تک و تنها از خیل عظیم عدالت خواهان در قاب کهنه عادت زده بر زشتی‌ها و نشان دهنده ناهنجاری هایی که هنجار شد و پلشتی هایی که افتخار و جام در جام های اشتباه و غیرورزشی شد و فسادی که پوکر کرد و پوکری که فساد شد..
و راهی ندارد جز کشتن عدالت و بستن دهان عدالت خواهان و بدین‌سان تن به ذلت داده و مجبور به اخراج عبدالرضا امیراحمدی شد..

بهتر است بگوییم:

جناب آقای دکتر عبدالرضا امیراحمدی اخراج تان مبارک

عبدالرضا امیر احمدی

ابتدا او را مجبور به عذر‌خواهی کردند سپس ایشان ضمن معذرت‌خواهی در آخر اشاره به نام گالیله کرد..
گالیله که به علت بیان حقیقت علمی، توسط کسانی که منفعت آنها در خطر بود محاکمه و مجبور به امضای توبه نامه شد در دادگاهی که عادلانه و راستین نبود و هرگز این فرصت را پیدا نکرد تا هوش و دانش شگفت‌‌‌‌‌‌انگیز خویش را -که بیش از سی سال بسیاری از اصحاب کلیسا را افسون کرده و حتی رام ساخته است- نشان دهد.
گالیله در برابر دادگاه تفتیش عقاید، زانو زد، معذب، رنگ‌‌‌‌‌‌پریده و خاموش؛ به توبه‌‌‌‌‌‌نامه‌‌‌‌‌‌ای خوفناک گوش فرا داد. بیان‌‌‌‌‌‌نامه‌‌‌‌‌‌ای که به ظاهر باید خودش نوشته باشد؛ اما در واقع، برای نخستین بار از متن آن آگاه می‌‌‌‌‌‌شود، چرا که دیگری آن را به نگارش درآورده بود..

 

???? ستاره آرین


 

 

به گزارش استقلال نیوز، در اینجا لازم دانستیم جدول سوابق مدیرتی وزیر ورزش و رابطه مستقیم آن با قهرمانی های تیم حکومتی پیروزی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود را بازنشر کنیم تا فوتبالدوستان ایرانی بیش از پیش به درستی عبارت "بابا مسعود" پی ببرند!

مسعود سلطانی فر

 

خبرگزاری استقلال نیوز صدای رسای هواداران بزرگ و فهیم استقلال، لازم می داند حمایت صریح و قاطع خود و همراهانش را از دکتر عبدالرضا امیر احمدی اعلام و برای او در این مسیر دشوار حق خواهی و صدای حق بودن آرزوی موفقیت کند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
مهدی تاجی
0 #1 مهدی تاجی 1399-05-12 01:52
درود بر شما
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار