وریا غفوری کرونا

این روزها که بازیکنان استقلال تهران با بی‌فکری مسئولین سازمان لیگ و اصرار وزارت ورزش درگیر فاجعه کرونا شدند عده‌ای هم شرافت و مردانگی خود را به حراج گذاشته اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، از زمانی که بیماری کووید-۱۹ باعث تعطیلی ورزش کشور و فوتبال ایران شد همه کارشناسان پزشکی و ورزشی اعتقاد داشتند می‌بایستی تا زمان ریشه‌کن شدن کامل این بیماری، تعطیلی و قرنطینه فوتبال ادامه داشته باشد.

اما از آنجایی که دولت و وزارت ورزش برای قهرمانی‌های پوشالی و سراسر فساد تیمی خاص هزینه‌ بسیاری کرده است، مسابقات فوتبال برای ثبت پوکر فساد ادامه پیدا کرد.

پاسخ مسئولین به این اتفاق عجیب و تلخ هیچگاه قانع کننده نبود.وقتی اراده و مهندسی جمعی آقایان به برگزاری مسابقات بود پاسخ ها یک به یک قطار می شد: از الگو گرفتن از لیگ های برتر جهان تا...

اما همه اهالی فوتبال  در این سال‌ها از فساد درون فوتبال ایران به خوبی آگاه شده و می‌دانستند دلیل اصرار مسئولین چیزی جز اهدایی قهرمانی پوشالی به یک تیم خاص نیست.

چندین تیم لیگ برتری با طوماری که به امضا بسیاری از اهالی فوتبال و ورزشکاران رسید خواهان عدم برگزاری مسابقات شدند اما همانند تمامی این سال‌ها قدرت باند مافیای سرخ آنقدر قوی بود که اعتراضِ به حقِ تیم‌های لیگ برتری به سرانجام نرسید.

با از سرگیری مسابقات لیگ برتر، تیم مظلوم استقلال مجبور به سفر به شهر اهواز شد آن هم در حالی که این شهر در وضعیت قرمز قرار داشت و یکی از کانون‌های کرونا در ایران بود.

 آبی پوشان با تیمی نصف و نیمه و در شرایطی دور از پروتکل‌های بهداشتی لیگ‌های معتبر اروپایی، به اهواز سفر کردند و به مصاف تیمی که چندین بازیکن کرونایی در ترکیب داشت رفت! تا امروز با فاجعه ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا روبرو شود‌‌.

پس از آنکه تست کرونا بازیکنان استقلال مثبت شد و این باشگاه از سفر به شهر جم، یکی دیگر از کانون‌های کرونا کشور خودداری کرد، افراد بی‌اخلاق و ناجوانمرد به جای اینکه همدرد تیم مظلوم استقلال و به فکر سلامتی بازیکنان و خانواده‌هایشان باشند با پیش کشیدن ادعاهایی بی‌اساس بیش از پیش هواداران و فوتبالدوستان را از لجنزار این فوتبال مافیایی و فاسد (که جولانگاه بنگاه‌های شرط بندی نکبت‌زاده‌ها است) آگاه کردند.

از مربی تیمی که عبارت جام‌های اسنپی داغی بر دل اوست گرفته تا مربی پارس جم و همسرش که ایفمارک را به سیطره خود در آورده است، خبرناهارهای قلم فروخته و کارشناسان ناکارشناسی که برای پر کردن جیب خود شروع به پاچه‌لیسی کرده‌اند و ..کاش کمی شرف و وجدان در وجودتان قرار داشت و بویی انسانیت برده‌ بودید.

هر نقطه از کره خاکی اگر برای تیمی با این حجم از هوادار چنین فاجعه وحشتناکی اتفاق افتاده بود جدا از برکناری و یا حتی محاکمه مسببین این اتفاق تلخ، مطمئنا مسئولین و اهالی فوتبال برای همدردی با بازیکنان و خانواده‌های آنها تمام توان خود را به کار می بستند اما متاسفانه در فرهنگ به باد رفته ما عده ای لباس لاشخور و کفتار را به تن کرده اند و در حال تاخت و تاز و قدرتنمایی پوشالی اند.

به امید روزی که مظلومیت این سال‌های  استقلال به پایان برسد و با ظهور انسانیت، فوتبال ما از ناپاکی و فساد مبرا شود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار