باشگاه تاج

صدا و سیمای میلی جمهوری اسلامی باز هم برای اعتبار دادن به تیم بی تاریخ و بی افتخار پیروزی تهران، مجددا با تحریف تاریخ دشمنی خود و همفکرانش را با باشگاه بزرگ و مردمی استقلال علنی کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، صدا و سیمای میلی که بارها و بارها دشمنی خود را با باشگاه تاج(استقلال ایران) و هواداران آن نشان داده است، این بار در برنامه سخیف و مملو از لودگی "نوروز فوتبالی" با نسبت دادن اراجیفی خلاف واقع به بنیان گذار استقلال بزرگ و یکی از موثرترین افراد در پیشرفت فوتبال و ورزش این مرز و بوم شادروان تیمسار پرویز خسروانی موجب انزجار و نفرت ده ها میلیون فوتبال دوست ایرانی شد.

در این برنامه اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی از علی عبده بنیان گذار تیم حکومتی حال حاضر پیروزی تجلیل شد تا با تجلیل از فردی معلوم الحال و وابسته به سیستم سیاسی گذشته مشخص شود برنامه و هدف دشمنی با استقلال و پیشینه پر افتخار باشگاه بزرگ تاج است.

علی دایی

به گزارش استقلال نیوز، در این سالها که وزارت ورزش به عنوان بخشی کوچک از بدنه دولت همواره و به صورت علنی با انواع و اقسام حربه های کثیف موجبات تضعیف استقلال و تقویت تیم بی افتخار پیروزی را فراهم کرده تا خط فکری حاکم را دنبال کند، سایت معتبر فورفورتو در خبری عجیب افشا کرد "علی دایی، شهریار فوتبال ایران با اینکه از یک خانواده اصیل استقلالی بود برای دعوت دوباره به تیم ملی مجبور شد به پیروزی ملحق شود" تا مشخص شود تاریخ ننگین این باشگاه همواره پر از این اتفاقات کثیف و ناجوانمردانه بود، هست و خواهد بود..

 

 

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام خود نسبت به توهین و بی ادبی برنامه نوروز فوتبالی به تاریخچه باشکوه باشگاه استقلال واکنش نشان داد و گفت:

"اگر در مورد قدمت استقلال و تاریح باشگاه استقلال چیزی نمی دانید، هیچ ضرورتی ندارد که درباره اش بنویسید و برنامه بسازید. چیزی که پخش شد بسیار بی ارزش، بدون سند و همراه با جهالت و نادانستگی بود و البته اهانت به تاریخ پر افتخار یک باشگاه بزرگ و مردمی.."

 

 

محمد نوری فر

محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال هم در صفحات مجازی خود نسبت به این توهین صدا و سیما واکنش نشان داد و نوشت:

"اگر درباره تاریخ باشگاه استقلال نمی‌دانید، هیچ ضرورتی ندارد که درباره‌اش بنویسید و برنامه بسازید."

 

 

امیر رفیعی

امیر رفیعی کارگردان و تهیه کننده استقلالی و سازنده مستند "آبی به رنگ آسمان" هم با واکنشی شدید نسبت به این اتفاق عنوان کرد:

"آماده ام اگر آزادی بیانی وجود داشته باشد نه با حرف مفت که با سند، کاغذ و فیلم، واقعیت تاریخی را در برنامه دلال معروف که اخیرا علیه باشگاه مردمی تاج با تطهیر باشگاه همیشه وابسته(پیروزی) صحبت هایی کرده، طی یک مناظره بیان نمایم تا مردم بهتر قضاوت درست داشته باشند.
حتی حاضرم تک به چند این مهم را انجام دهم، البته اگر جرأتش را داشته باشند."

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال انتظار دارند بازیکنان، پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال در جواب توهین ها و بی شرمی های بی پایان صدا و سیمای میلی، این سازمان وابسته به تیم پیروزی را تحریم و از حضور در برنامه های آن خودداری کنند.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
میکائیل
+2 #1 میکائیل 1399-01-17 20:26
دوستداران تاج کبیر اصلا خودتون را ناراحت نکنید.چراکه باشگاه تاج آنقدربزرگ وپرافتخاروبااصالت هست که ازپیروجوان, زن ومرد,ایرانی وخارجی این باشگاه رامیشناسند وازپدربه پسر نسل به نسل وسینه به سینه افتخارات وجوانمردی وبزرگی باشگاه را انتقال دادن. حال اگر عده قلیلی معلوم الحال وبیسواد وعقده ای تلاش میکنند تا لکه ای به این باشگاه بچسبانند.باید گفت اولا نمیدانند که تلاش بیهوده ای میکنند چراکه کی دیدی به الماس ویاقوت لکه ای چسبیده شده که به تاج کبیر بچسبه.الحمدوالله مردم ایران آنقدر درک وفهم وشعور بالایی دارند که دقیقا میدونن کدام حرف صحیح است وکدام حرف اراجیف.وچه حرفی راباید باورکنند وچه حرفی راتوجه نکنند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار