دختر آبی

یک سال از پرواز غریبانه و تلخ سحر خدایاری ملقب به دختر آبی گذشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، یک سال از درگذشت تلخ سحر خدایاری معروف به "دختر آبی"، یکی از هواداران متعصب بانوی استقلالی که بخاطر ورود به ورزشگاه برای تماشای بازی تیم مورد علاقه اش بازداشت شده و سپس به دلیل اعتراض به رای دادگاه مبنی بر زندانی شدن، خودسوزی کرد، گذشت.

در عصری که ورزش مهیج فوتبال در اکثر کشورها به عنوان یک تفریح خانوادگی محسوب می شود و خانواده ها برای سپری کردن یک روز تعطیل خوب به ورزشگاه می روند و به تماشای بازی تیم مورد علاقه می نشینند، متاسفانه در کشور ما بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها که حق طبیعی تمامی این عزیزان است در تمامی این سال ها فقط و فقط یک شعار برای تبلیغات سیاسی بوده و بس..

این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود، آنهایی که پای ثابت ورزشگاه ها بودند کاملا شرایط بانوان ایران زمین را درک می کنند.

سحر خدایاری

سحر خدایاری یکی از ده ها هزار دختر و بانوی عاشق فوتبال بود که با از دست دادن جانش تبدیل به یک نماد در فوتبال ایران شد تا شاید روزی با رفع ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه سالروز درگذشتش در تقویم این مرز و بوم ثبت و ضبط شود.

اما سالروز درگذشت دختر آبی مصادف شد با هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه استقلال و وضع قانون ممنوعیت ورود خارجی ها به لیگ برتر که مشخصا برای جلوگیری از بازگشت آندره آ استراماچونی، مربی محبوب و صاحب سبک ایتالیایی به استقلال، به صورت موقت! وضع شده است.

امروز تمام استقلالی ها دختر آبی هستند. استقلالی هایی که در 4 سال وزارت مافیایی مسعود سلطانی فر ظلم دیدند و سوختند و فریادشان به جایی نرسید و کسی نخواست آن را بشنود و ببیند.

وضع قانون مضحک ممنوعیت ورود خارجی ها به فوتبال حرفه ای ایران آخرین گلوله تفنگ مسعود سلطانی فر است که قبل از 1400 و به زباله دان تاریخ فرستاده شدن دولت بنفش به سوی هواداران استقلال نشانه گرفته شده است.

دختر آبی

به گزارش استقلال نیوز، ما امروز همه دختر آبی هستیم و حتی اگر شده جان بدهیم، از خواسته خود یعنی بازگشت استراماچونی کوتاه نخواهیم آمد.

#استراماچونی_را_برگردانید

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

به طوفان توئیتری استقلالی ها بپیوندید/ #استراماچونی_را_برگردانید

اختصاصی استقلال نیوز/ دختر آبی، آسمانی شد؛ سحر سوخت تا سحرهای دیگر نسوزند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار