خبرگزاری کثیف فارس

یکی از خبرگزاری های دولتی که واژه خبرگزاری مردمی را یدک می کشد در یک اقدام بی شرمانه و کثیف طی ماههای گذشته به اشکال مختلف به تخریب استقلال و مدیریت این باشگاه می پردازد.

 

به گزارش استقلال نیوز، خبرگزاری دولتی فارس واژه ای بزرگ برای رسانه های کوچک است که به دنبال غارت و باج گیری از مدیران استقلال و هوچی گری به نفع تیم حکومتی هستند.

برخی از رسانه های دولتی که از یارانه دولتی و از جیب مردم ایران امورات خود می گذرانند در سال های گذشته به هیولایی تبدیل شده اند که می توانند مدیری را تا حد استعفا و تیمی را تا مرز نابودی بکشانند و از عدم نظارت بر رسانه های دولتی سو استفاده کرده و مدیران یک باشگاه را تهدید به برکناری می کنند.

در مطلبی که در تاریخ 22 مرداد 1399 منتشر کردیم(از اینجا بخوانید) از رفتارهای زشت خبرگزاری فارس در انتشار قرارداد دیاباته گلایه کرده و سعی کردیم با مخفی کردن نام این رسانه دغدغه هواداران استقلال را به گوش مدیران ارشد این وب سایت برسانیم.

اما از آنجایی که پس از رفتار زشت این خبرگزاری در انتشار قرارداد شیخ دیاباته که به نوعی دزدی رسانه ای بود، بحث شکایت باشگاه استقلال در باب احقاق حق تضییع شده ی خود پیش آمد به ناگاه این رسانه شمشیر دشمنی با مدیران باشگاه را از غلاف بیرون کشید.

روزی نیست که این رسانه که با پول بیت المال اداره می شود علیه مدیران باشگاه و حتی بازیکنان جبهه گیری نکند. از آتش بیار معرکه شدن اختلاف مجیدی و سعادتمند تا تهدید مدیران باشگاه استقلال به اشکال مختلف، روشی کثیف که توسط این رسانه در حال انجام است.

سردبیر بخش ورزشی این خبرگزاری پا را از گلیم خود درازتر کرده و علنا به استقلال و هوادرانش توهین می کند.

 

شعار این رسانه در این روزها، مقابله با فسادی است که خود خالق آن هستند و برای فریب افکار عمومی امثال مدیران استقلال را خطاب قرار داده تا فساد رسانه خود را پنهان کنند. بارها در صحبت های مدیران مختلف شنیده ایم که متاسفانه بعضی از خبرنگاران و رسانه ها به جایگاه حوزه خبری توهین کرده و در فساد فوتبال نقش اصلی را ایفا می کنند.

متاسفانه گاها خبرنگار با ارتباط مستقیمی که با بازیکن، سرمربی و مدیرعامل یک تیم دارند راه های حمایتی و افزایش قیمت را انجام داده یا حتی برای تخریب تیم مقابل برنامه ریزی می کنند و حتی ناهار خود را در کنار سرمربی خارجی میل کرده و علیه تیم دیگری جبهه گیری می کنند.

مقابله با فساد سال ها خواست همه اهالی فوتبال و مسئولین است آن هم وقتی این ورزش مهیج به یک قطب بزرگ اقتصادی در جهان مبدل شده است اما در کشور ما متاسفانه کسانی که فریاد مبارزه با فساد در ورزش را سر می دهند خود رکن اصلی فساد هستند.

وقتی هواداران یک تیم قربانی قدرت طلبی یک رسانه شوند نشان از فساد در بعضی از رسانه های دولتی است که بر روی آن نظارت درست صورت نمی گیرد.

چرا باید یک رسانه مثلا از محل مذاکره مدیران باشگاه استقلال با بازیکنان مدنظرشان گلایه کرده و از قوه قضاییه خواهان برخورد با مدیران باشگاه استقلال باشد!

جرم مذاکره با بازیکن آن هم در یک هتل سنگین تر است یا خوردن ناهار و کباب در لواسان به میزبانی دلال کروات؟ 

فریب افکار عمومی تا کجا قرار است ادامه داشته باشد و چرا هیچ نهادی بر قدرت طلبی بعضی از رسانه های دولتی ورود نمی کند؟

گویا میعادی عجیب در فوتبال کشور ما شکل گرفته است که داوران بی اشتباه، تمامی تیم ها جوانمرد و همه رسانه ها پاک هستند و ناپاکی و فسادهای فوتبال تماما توسط دلالان شکل می گیرد!

اما کیست که نداند فساد به تمامی پست ها و حوزه های فوتبالی ورود کرده و همچون موریانه در حال بلعیدن ثروت تیم ها و سرخوردگی اهالی فوتبال است.

یک تیم هرچقدر تلاش می کند نمی تواند رنگ آرامش را ببیند زیرا بایستی غیر از تمرکز درون زمین در چند جبهه دیگر بجنگد و یا پُر کردن جیب عده ای به موفقیت پوشالی برسد که نمونه آن را در سال های اخیر در بعضی از قهرمانی ها قابل مشاهده است. 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

"خبرگزاری مردمی" واژه ای بزرگ برای رسانه ای کوچک؛ باشگاه استقلال حیاط خلوت دزدان رسانه ای!

اختصاصی استقلال نیوز/ آخرین تیر ترکش وزارت ورزش بر پیکر استقلال؛ انتشار قرارداد خارجی ها توسط خبرگزاری دولتی تس

 نیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار