استقلال نیوز

یکی از خبرگزاری های دولتی که واژه خبرگزاری مردمی را یدک می کشد در یک اقدام بی شرمانه و کثیف به اسرار و قرادادهای باشگاه استقلال دسترسی پیدا کرده و همچون بُزدلان به دنبال باج گیری از مدیران باشگاه استقلال است.

 

به گزارش استقلال نیوز، خبرگزاری دولتی واژه ای بزرگ برای رسانه های کوچک است که به دنبال غارت و باج گیری از مدیران استقلال و هوچی گری به نفع تیم حکومتی هستند.

برخی از رسانه های دولتی که از یارانه دولتی و از جیب مردم ایران امورات خود می گذرانند در سال های گذشته به هیولایی تبدیل شده اند که می توانند مدیری را تا حد استعفا و تیمی را تا مرز نابودی بکشانند و از عدم نظارت بر رسانه های دولتی سو استفاده کرده و به راحتی به اسناد رسمی یک باشگاه دسترسی داشته و قراردادهای بازیکنان را علنی کرده و ادعای شفاف سازی داشته باشند.

امروز با انتشار قرارداد دیاباته مهاجم هل مالی استقلال و یک روز با انتشار قرارداد استراماچونی به دنبال ضربه زدن به تیم مردمی استقلال{که خار چشم عده ای عقده ای است} بوده و هستند و اما سوالی که برای هواداران استقلال همچنان بی پاسخ مانده این است که چگونه اطلاعات و اسرار داخلی باشگاه چنین راحت توسط یک عده انسان نما به غارت می رود و مسئولین چه تدبیر و موضعی در این خصوص در نظر خواهند گرفت؟

حقیقت ماجرا این است که معمولا مدیران باشگاه ها نیر از قدرت چنین رسانه هایی ترس و بیم داشته و سعی می کنند از کنار چنین حرکات زشتی به راحتی گذر کنند تا مبادا مورد خشم مافیای درون رسانه ها قرار گرفته و به زود عطای قدرت را به لقایش ببخشند.
متاسفانه رسانه های دولتی ما از تعدادی خبرنگار و فعال رسانه ای تشکیل شده که خواسته یا ناخواسته درون باند یک تیم خاص قرار گرفته و هدف اصلی فعالیت رسانه ای خود را در راستای رضایت این باند مافیایی کثیف در نظر می گیرند و شرافت قلم زدن را به راحتی می فروشند.

در سال های گذشته بارها و بارها شاهد هم نشینی، دورهمی، شب نشینی و خوش گذرانی سرمربی کروات تیم محبوب حکومت با اهالی رسانه بودیم و متاسفانه اکثر حواشی ای که به ناحق برای استقلال ایجاد می شد و می شود توسط همان خبرناهاران و عیاشان شبانه بوده و است.

اما هیچگاه مدیران تیم های مختلف به خودشان اجازه نداد علیه چنین باندی اقدامی انجام دهند زیرا به خوبی می دانند با چند برچسب دروغ و اتهام واهی مواجه خواهند شد و مقابله با چنین هیولاهای رسانه ای کار هر کسی نیست. اما این بار بهتر است یک بار برای همیشه مدیران استقلال جلوی چنین غارتگرانی بی شرفی بایستد و حق پایمال شده هواداران تیمشان را از طریق مراجع قضایی دنبال کنند.

انتشار قرارداد دیاباته با این کارنامه درخشان هیچگاه باعث ناراحتی هواداران استقلال نخواهد شد بلکه روش دسترسی عده ای بیگانه به اطلاعات محرمانه باشگاه استقلال باعث خشم هواداران شده و خواهان برخورد با مسببین این اقدام هستند. هواداران استقلال بسیار خوشحالند که با چنین مبلغی یکی از بهترین بازیکنان لیگ را در اختیار دارند در حالیکه تیم سوگولی ویزر ورزش با ارقامی بیش از این، دو مهاجم که پرچم نقطه کرنر! کارایی بیشتری از آنها داشت یعنی ماریو بودمیر(590هزار دلار) و جونیور براندائو(570هزار دلار) را به خدمت گرفته بود/

رسانه های دولتی هم که گویا همچنان پاچه خواری از بابا مسعود جانشان زیر دندانشان مزه می کند بدانند چهره منفورشان بیش از گذشته برای هواداران استقلال آشکار شد و مظلومیت تیمشان را افتخار این سال های فوتبال ایران می دانند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ آخرین تیر ترکش وزارت ورزش بر پیکر استقلال؛ انتشار قرارداد خارجی ها توسط خبرگزاری دولتی تسنیم!

 

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1399-05-22 18:52
درود بر جواد رهبر که شجاعانه دست این نامردهای خائن به مملکت و بیت المال را رو کرده ولی افسوس که هیچ اقدام قضایی و داد خواهی از سوی استقلالیها علیه این کثافتکاری ها صورت نمیگیره، متاسفانه انقدر برخی از ظاهرا استقلالیها گاگول و خنگند که متوجه این همه جنایت علیه استقلال نمیشوند یا چشم بصیرت و غیرت ندارند از 40 میلیون هوادار مظلوم استقلال دفاع کنند.
کدام یک از این قراردادها علیه تیم لنگ افشا شده ؟ قرارداد برانکو یا استوکس و الواتی هایش یا داستان کالدرون و دخترهای جوانی که تو هتل میبرد و یا پولهای استقلال که به جیب لنگ ریخته شد .......... یا جریان حمایت های همه جانبه رسانه ظاهرا ملی و در واقع لنگی و سایر رسانه ها که همه علیه استقلال به صف شده اند و نمونه اش اخراج دکتر امیر احمدی مجری با غیرت استقلالیه.
آیا وقت آن نرسیده که جبهه مردمی حمایت از استقلال مظلوم با حضور برخی مسئولین و نمایندگان و وکلا و حقوقدانان و اهالی رسانه استقلالی تشکیل شود و با جمع آوری مدارک و مستندات ،یک دادخواهی مفصل و اساسی از این هم ظلم به استقلال و 40 میلیون طرفدار استقلالی صورت گیرد و دادخواست و لایحه مفصلی علیه این همه تبعیض و ظلم به استقلال و هوادارانش تهیه و به ریاست محترم قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات ارائه کنند؟؟؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار