https://www.esteghlalnews.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84.html

در روزهایی که مردم کشور عزیزمان در سخت ترین شرایط اقتصادی به سر می برند، غرامت چند صد میلیاردی ویلموتس شوک عجیبی به جامعه وارد کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در روزهایی که مردم کشور عزیزمان به خاطر تحریم های ظالمانه و ویروس منحوس کرونا در سخت ترین شرایط اقتصادی به سر می برند و روز به روز فشار زندگی بر آنها بیشتر می شود، خبر غرامت 165 میلیاردی مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال را باید کجای دلمان بگذاریم؟

جدای از قراردادی که با ویلموتس بسته شد باید پیگیر این موضوع بود که او چگونه و در حالیکه فدراسیون در آستانه توافق با جولیان لوپتگی(سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، رئال مادرید و حال حاضر سویا) بود به یکباره به فدراسیون فوتبال لینک و معرفی شد؟

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در برنامه ای تلویزیونی افشا کرد که "وزارت ورزش در معرفی ویلموتس به فدراسیون از طریق مرکز فرهنگی ایران و هلند نقش داشته است" اما سلطانی فر مطابق انتظار این افشاگری را تکذیب کرد و خود را در این فاجعه بی تقصیر دانست.

حال این دو سوال در اذهان عمومی ایرانیان پیش می آید که:

ماجرای مرکز فرهنگی ایران و هلند چیست که مسعود سلطانی فر به عنوان شخص اول وزارتخانه ورزش و جوانان مستقیما در آن نقش دارد و گفته می شود ویلموتس بلژیکی از طریق این مرکز به تیم ملی معرفی و پیشنهاد شد؟

آیا فدراسیون فوتبال کشورمان این استقلال عمل را دارد که در قراردادهای اینچنینی برای سرمربیگری تیم ملی که باید از وزارتخانه ردیف بودجه برایش تعریف شود بدون نظر مستقیم وزارت ورزش و شخص وزیر اقدامی انجام دهد؟

یادمان نمی رود آنهایی که امروز علیه ویلموتس موضع گرفته و تز رونشفکری برداشته اند در روزهایی که تیم ملی کشور عزیزمان در اوج رقابت های جام ملت های آسیا و در تلاش برای پایان دادن به 4دهه ناکامی در این بازی ها بود، به سرکردگی مربی یا بهتر بگوییم همان دلال کروات تیم حکومتی(که باید آرزوی نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی را با خود به گور ببرد) و با حمایت همه جانبه رسانه ها و قلم فروشانِ وطن فروشِ جیره خوار، با تفرقه افکنی های مازیار ناظمی که از اخبار گویی در صدا و سیما به معاونت وزارت ورزش و جوانان رسید و با دستور و نظارت مستقیم بابا مسعود جانشان هجمه ای عجیب و تاریخی علیه تیم ملی و کارلوس کی روش به راه انداختند و بعد از شکست تیم ملی برابر ژاپن جشن و پایکوبی کردند!

هشتگ #تیم__ملی_پرسپولیس را به خاطر دارید؟!(از اینجا بخوانید)

 

در دوران وزارت مسعود سلطانی فر اکثر فدراسیون ها با مشکلات مالی و رشته های ورزشی در مسیر سقوط آزادی عجیب قرار گرفتند و ورزش کشور افول بی سابقه ای داشت. تیم ملی کشورمان هم که در آستانه حذف در همان دور اول انتخابی جام جهانی 2022قطر قرار و وضعیتی نامناسب دارد..

مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال بیداد می کند و مدیران عامل گماشته شده توسط مسعود سلطانی فر(از افتخاری گرفته تا فتحی) با بی لیاقتی هایشان ضررهای جبران ناپذیر مالی به استقلال و هوادارانشان زده اند..

در تیم محبوب بابا مسعود جان اما اوضاع فرق دارد.. چنان ریخت و پاش هایی شده است که مغز آدم از شنیدنش سوت می کشد. از مجهزترین کمپ تمرینی تا کلینیک خصوصی و..

البته این سوگولی بابا، هیچوقت مشکل مالی نداشته و نخواهد داشت چون بودجه نامحدودی که سهم بخش های دیگر ورزش کشور است همیشه به سمت آنها سرازیر شده و باز هم خواهد شد و تنها جایی که در دوران وزارت مسعود سلطانی فر اوضاعی مناسب و شرایطی عالی داشت همین باشگاه بود و بس!

عجیب و عجیب و عجیب تر اینکه با وجود تمامی این فجایع هنوز هم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش است و دریغ از استیضاح و یا حتی توبیخ!

از مجلس که نا امید شده ایم و اما امیدواریم نهادهای نظارتی و قوه محترم قضاییه و شخص اول قضایی کشور وارد عرصه شده و ریشه این ام الفسادهای مافیایی را از بیخ و بن بخشکانند.

 

به گزارش استقلال نیوز، راستی آقای جواد خیابانی که در برنامه زنده تلویزیونی به کی روش حمله ور شدی و از شرف و با شرف زیستن مردم و خم به ابرو نیاوردن در طول 8سال دفاع مقدس برابر دشمنان و ابرقدرت ها دم زدی، حالا که 165 میلیارد تومان از پول همین مردم باشرف با بی لیاقتی مسئولین مربوطه باید در کیسه یک اجنبی ریخته شود چرا رگ غیرتت باد نمی کند؟ چرا دیگر بغض نمی کنی آقای اشک!؟(از اینجا بخوانید)

آقای خیابانی.. شب بخیر! این بار باد به کدام طرف می وزد؟

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

پوکری که فساد شد و فسادی که پوکر کرد/ خدا مرحوم گالیله را بیامرزد!

اختصاصی استقلال‌نیوز/ سلطانی فر رابین هود قرمزپوش؛ وزارت ورزش یا وزارت فوتبال؟

اختصاصی استقلال نیوز / جشن عروسی در وزارت ورزش؛ بازی با شعور مردم با اسم زیدان و مورینیو!

اختصاصی استقلال نیوز/ سلطان گریه را دریابید؛ استفاده ابزاری از واژه "ملت"

اختصاصی استقلال نیوز/ دشمنی با تیم ملی زیر پرچم ایران؛ اراجیف بازیکنان دوزاری در حمایت از بابا مسعود!

دیدگاه‌ها  
محمدباقر  راد
+3 #1 محمدباقر راد 1399-05-29 23:16
وزارت ورزش وجوانان یا وزارت پرس پولیس یا وزارت بابا مسعود بیچاره جوانان وکل ورزش ایران قربانی یک تیم معلومحال شدند. طارمی به جعلی بودن قرار دادش بالنگ بعداز جریان قرارداد با تیم اذعان کرد اما مسئولین به اصطلاح ناظر ورود نکردند حتی پای وزیر ورئیس جمهور به جای توبیخ وتوضیح به تایید وحتی حمایت بیمورد هم بازشد
اولویت برنامه شان قهرمان سازی، ستاره سازی شد. عاقبت
کارشان خسارتزدن به مملکت و ژست قاضی گرفتن وبه ریش من وتو وما خندیدن.
نقل قول کردن
Javan
+4 #2 Javan 1399-05-29 23:48
درود بر غیرتت مهدی احمدی . واقعا چرا این وزیر لنگی تا کنون نه تنها استیضاح نشده ، بلکه حتی یکبار هم مجلس برای سوال او را فرا نخوانده؟سوالهای بیشماری مطرح است :
1- برای کدام تیم بجز تیم لنگ ، رئیس فیفا (اینفانتینیو ) را به ایران دعوت کرده اند؟ ، ظاهرش این بود که برای دربی است و استقلال هم هست ، اما کیست که نداند در آن دربی اگه لنگ حتی مساوی هم میکرد قهرمان میشد و رکوردهایی را میشکست که هیچ تیمی شاید نشکسته بود ، 2 قهرمانی در یکسال و....مافیای لنگ مطمئن بودند که در بدترین شرایط لنگ مساوی میکنه و این رویای همیشگیشان، در حضور اینفانتینو و جلوی چشم همه جهان رخ میده و تیم لنگ افسانه ای و جهانی میشه، اما، غافل بودند از مکر خدا، که خدا نخواست دیگر اینهمه نامردی به نفع لنگ و علیه استقلال و 40 میلیون هوادارش بشه ، و آن بازی را استقلال برد،الحمدلله
2- برای کدام تیم بجز تیم لنگ ، سابقه داشته است ، برای مسابقه اش در آسیا ، کلاسهای درس را تعطیل کنند و وزیر آموزش و پرورش لنگی ،شب قبلش در اخبار سراسری در چند نوبت اعلام کند که فردا دانش آموزان نگران بازی پرسپولیس نباشند و همه کلاسها تعطیل و تلوزیون میذارن همه نگاه کنند، در آن بازی لنگ 2 هیچ شکست خورد .الحمدلله.
3- برای کدام تیم بجز تیم لنگ، ورزشگاهشان در دیدار خانگی را تغییر میدهند تا بتوانند ورزشگاه را با بودجه میلیاردها تومانی مدرن سازی کنند؟
4- برای کدام تیم بجز تیم لنگ بازیهای لیگ برتر و یا حذفی را جابجا کرده یا می کنند تا تیم سوگلی با خیال راحت در مسابقات آسیایی شرکت کند ؟ یادمان نرفته چه سالهایی و چندین بار استقلال التماس میکرد ، ضجه میزد یکی از بازیهای ما را فقط یک روز یا فقط 2 ساعت عقب بیندازید ولی ، فدراسیون فوتبال با بیرحمی و قساوت تمام استقلالیها را تهدید میکرد اگر بازی نکنید 3 بر 0 بازنده میشید.
سوگند میخورم، فقط این کارها را برای تیم لنگ میکنند حتی برای تیم ملی فوتبال هم سابقه نداشته چنین کارهایی بکنند. استقلال که هیچ ، استقلال فرزند سر راهی هم نیست .
نقل قول کردن
مهدی تاجی
+4 #3 مهدی تاجی 1399-05-30 19:24
درود فراوان بر شما از اینکه مافیاگریهای لنگ رو افشا می کنید
نقل قول کردن
edddd
0 #4 edddd 1399-11-19 12:42
لعنت بر تیم حکومتی لنگ حقیر و کثیف. استقلال پول نداره که میلیچ رو برگردونه. اونوقت لنگیا 8 میلیارد دادن ترابی، 14 میلیارد دادن بودیمیر. در مجموع بیش از 1 ونیم میلیون یورو وزارت ورزش خرج اینا کرده که پنجره شون باز بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار