وزیر ورزش پرسپولیسی

وزارت ورزش آشکارا در حال دخالت در امور فدراسیون فوتبال است و معاونین وزیر ورزش بعد از حذف ایران از جام ملتهای آسیا جشن عروسی گرفته اند!

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران با شکست مقابل ژاپن از جام ملتهای آسیا حذف شد. اتفاقی که خیلی ها {از برخی از طرفداران تیم دوم پایتخت گرفته تا جمعی از به ظاهر پیشکسوتان، کادر فنی و علی الخصوص سرمربی کروات این تیم و بسیاری از مسئولان رده بالای کشوری} منتظر آن بودند.

صحبت های خصمانه برخی پیشکسوت نماهای سُرخ در حین برگزاری این رقابت ها، حرف های مضحک و دور از منطق عده ای از مردم کوچه بازار و عنوان این جمله که "تیم ملی من پرسپولیسه!" از عجیب ترین اتفاقاتی است که در این برهه شاهدش بودیم، اتفاقی که حتی برای تیم ملی اسپانیا با دو ایالت جدایی طلب کاتالونیا و باسک رخ نداد!

این دودستگی در آحاد مردم و به عبارت بهتر خیانت ملی، یک اتفاق بی سابقه و دور از ذهن بود که تنها و تنها یک دلیل داشت و آن مسعود سلطانی فر بود و سیاست های رنگی او در وزارتخانه اش.

وزارت ورزش که برخلاف حمایت های عجیب و غریب از تیم باشگاهی محبوب و آن سرمربی اهل کرواسی{که بعد از حذف ایران از جام جهانی 2006 بزدلانه از آلمان به کشورش فرار کرد و مالیاتی که از بیت المال این مردم بود را هم به جیب زد}، کوچکترین حمایتی از این تیم ملی 80 میلیونی و سرمربی با شخصیتش انجام نداد و منتظر ناکامی این تیم بود، حال با حذف از جام ملتها، جشن گرفته و سر از پا نمی شناسد!

این شعف و خوشحالی بیش از حد را می توان در رفتار مازیار ناظمی به وضوح دید! نام بردن از زیدان، مورینیو، بلان، فن خال و... در صف مذاکره با فدراسیون فوتبال، تنها حیله ای است برای عبور از کی روش با فشار بر روی فدراسیون فوتبال و نادیده گرفتن استقلال آن!

دوستان در وزارت ورزش، خیانت به تیم ملی، خیانت به مردم ایران است و در حافظه تاریخ باقی می ماند.. تاریخ را دستکم نگیرید!

توئیت های مازیار ناظمی

در ادامه شما را دعوت می کنیم به خواندن خبر تحلیلی جالب و کاملا منطقی خبرگزاری مهر را در خصوص اسامی و نام های بزرگی که برای نیمکت ایران توسط معاون و دوست نزدیک مسعود سلطانی فر برای انحراف اذهان عمومی منتشر شده است:

وقتی موضوع به فوتبال می‌رسد و وزارت ورزش کمی از سایه بیرون می‌آید و خودی نشان می‌دهد، نیات و اهداف خاص مسئولان و معاونان و مدیران هم نمایان می شود. مشخص می شود که تصمیم‌گیری‌ها در این وزارتخانه به چه صورت است و چه کسانی برای بخش‌های مختلف ورزش تصمیم می گیرند. 

درحالی که در مجموعه «دَرندَشت» وزارت ورزش باید «کُت» تن یک نفر باشد و او تعیین کننده خط مشی و سیاست های کاری باشد، تا دلتان بخواهد این وزارتخانه «کُت پوش» دارد و آدم هایی را در دل خود جای داده که می خواهند در مورد موضوعات ورزش ورود کنند و روسا را انتخاب کنند و سرمربی ها را بچینند و بعد هم بگویند ما هیچ دخالتی در امور فدراسیون ها نداریم!

نمونه اش همین فوتبال که دست خیلی ها را رو می کند و پرده از نیت شان برمی دارد. تیم ملی باخت، بد هم باخت و بدجایی هم باخت و حذف شد و دوباره نقطه سر خط! حالا مثل ۴۳ سال گذشته بحث رفتن سرمربی و انتخاب جانشین داغ می شود و هر کسی می خواهد گزینه خودش را سرمربی کند و چه زمانی بهتر از این برای خودنمایی و مطرح شدن بیشتر.

درحالی که فدراسیون فوتبال باید به عنوان متولی این رشته نخستین اظهار نظر را در این مورد داشته باشد، این وزارت ورزش است که گوی سبقت را از همه برده و نخستین اظهار نظر را رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجام داد و در فاصله کمتر از ۱۲ ساعت پس از حذف تیم ملی اسامی گزینه های جانشینی کی روش را هم اعلام کرد!

مازیار ناظمی درحالی اسامی گزینه های مد نظر برای جانشینی کی روش را اعلام کرده و خبرهای امیدوارکننده برای آینده تیم ملی داده است که در فاصله کوتاه این اظهار نظر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش برای چندمین بار تاکید کرد که این وزارتخانه هیچ دخالتی در امور فدراسیون ها نخواهد داشت و در مورد فوتبال هم فدراسیون تصمیم‌گیر اصلی است!

در «یک» روز روشن دو اظهار نظر کاملا متناقض از دو مدیر وزارت ورزش مشخص کرد درون این وزارتخانه چه خبر است و چه کسانی برای این ورزش تصمیم می گیرند و دنبال چه هستند. در این بین مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان هم مثل همه ماه‌های گذشته که ساکت و آرام و خندان به اموراتش رسیدگی می کرد، نظاره‌گر رخ دادن این تناقض‌ها در زیر مجموعه‌اش است.

به نظر می رسد مطرح کردن نام های بزرگی چون مورینیو و زیدان و.. که حضورشان در ایران یک رویا و از نظر فوتبالی غیرممکن است، بیشتر یک بازی برای منحرف کردن اذهان عمومی و زدن «ریشه» کی‌روش است. بازی با نام‌های بزرگ صرفا برای برخی اهداف خاص است و می‌خواهند عملا فدراسیون را در عمل انجام شده قرار دهند. 

اینکه فدراسیون فوتبال باید کی‌روش را نگه دارد یا نه بحث دیگری است که باید در مطالب دیگر به آن پرداخت.

 اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
امین
0 #1 امین 1398-03-26 10:21
اگه تیم دوم چنگال سازی افغانستان اینهمه حمایتی که وزیر از تیم دوم تهران داشت از این تیم داشت این تیم العان فینال باشگاه های جهان بود و پنج گانه روبرده بود و اسمش به امپراطوری افغان تغیر میکرد!!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار