دشمنی وزارت ورزش با تیم ملی

دیروز کارلوس کی روش با شفاف سازی در مورد حمایت های وزیر ورزش از تیم دوم پایتخت، اهالی فوتبال را به خوبی از شرایط موجود فوتبال ایران آگاه کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه تیم ملی کشورمان با حداقل امکانات آماده حضور در جام ملتها شد و اکنون که در حساس ترین شرایط برای قهرمانی در این تورنمنت قرار دارد مسئولین ورزش کشور با همان حمایت های مسخره خود از یک تیم خاص، این بار می خواهند تیم ملی را قربانی علایق خود کنند.

کارلوس کی روش سرمربی موفق تیم ملی که بارها در مطالب خود به بعضی از رفتارهایش انتقاد کردیم و خواهیم کرد به درستی به پشت پرده کثیف فوتبال کشورمان اشاره کرد.

وزیر ورزش و افراد نزدیک به او در طی ماه های گذشته بزرگترین سنگ ها را پیش پای تیم ملی قرار دادند تا مبادا تیم ملی با کسب موفقیت احتمالی دهن کجی محکمی به آنها کند.

دیروز سخنگوی معلوم الحال وزارت ورزش با انتشار پستی اعلام کرد که:

"پاداش تیم ملی فوتبال تقدیم شد، به آقای کی روش گفتیم به کمتر از قهرمانی راضی نیستیم"

آقای ناظمی شما در حد و قواره نیستی که به جای ملت ایران به سرمربی تیم ملی تعیین و تکلیف کنی! شما چکاره این فوتبال هستی که امروز برای هر مطلبی خود را آماده خودنمایی و چاپلوسی می کنی؟
مسائل فوتبال هیچ ارتباطی به شما ندارد که بخواهی برای تیم ملی کشورمان سنگ اندازی کنی و موفقیت احتمالی این تیم را به نام ارباب خود سند بزنی.

 

بازی مسخره دلال ها، قلم فروش ها و مجریان گستاخ صدا و سیما را تمام کنید تا تیم ملی کشورمان در این زمان حساس آسیب نبیند که در غیر این صورت منفوریت شما و اربابانتان نزد مردم ایران بیش از گذشته خواهد شد.
صدا و سیما نیز بایستی با تذکر به مجریان گستاخ خود آرامش را به تیم ملی برگرداند زیرا در جایی که آقایان از بیت المال و پول مردم ایران تغذیه می کنند دشمنی با تیم ملی ایران چه معنی دارد؟
اگر قرار است هر کسی برای پُر کردن جیب خود و احتمالا اجرای برنامه های بیشتر از نام ملت ایران مایه بگذارد بایستی به بدترین شکل با او برخورد شود.

اینجا چاله میدان نیست که صدا را در گلو انداخته و به جای مردم ایران از وزیر محبوبتان حمایت کنید.
ما مردم ایران سالها برای سربلندی این کشور تلاش کرده ایم و درخشش و موفقیت تیم ملی کشورمان را از صمیم قلب آرزو می کنیم.
اهتزاز پرچم کشورمان در تمامی رویدادهای بین المللی خواست مردم ایران زمین است و در این بین کسانی که به هر نحوی برای این موفقیت مانع تراشی کنند خائن و برخورد قاطع مسئولین مربوطه خواست همه ایرانیان است.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیروز بازیکنان درجه دو یکی از تیم های منفور کشور برای خودنمایی و البته حمایت از بزرگترین حامی دولتی خود با انتشار پستی مضحک در کمال وقاحت به سرمربی تیم ملی توهین کردند.

آنها در متن منتشر شده اعلام کردند که سرمربی تیم ملی به موفقیت باشگاهشان حسادت می کند! که مشخص نیست دقیقا کدام افتخار کسب کرده این تیم بی افتخار منظور بازیکنان این باشگاه بوده! و شاید بیش از 180 دقیقه گل نزدن در فینال آسیا افتخاری بزرگ است که ما از آن بی خبریم!!

وقتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این اراجیف و گستاخی ها برخورد نمی کند باید به این ضرب المثل بسنده کرد که:

شتر را می‌خواستند نعل کنند، قورباغه هم پایش را بالا گرفت!

شما به همان خوشگذرانی در کمپ گران قیمت اسپایر مشغول باش در بازی بزرگان دخالت نکن!

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار