من هم سیمکارتم را می سوزانم

حالمان خوب نیست وقتی برای دردهای امروزمان مرهمی پیدا نمی شود و حال و روز تیم محبوبمان چندان مساعد نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال این روزها امیدشان برای بازگشت روزهای خوش فقط غیرت بازیکنانشان بود که آنها هم با بی کفایتی مدیران لب به اعتراض گشودند.
دیگر داستان بی عدالتی و سو مدیریت وزارت ورزش و ارکان دولت در اداره تیم استقلال برایمان تکراری شده و از بازگو کردن آن فقط و فقط آب در هاون کوبیده ایم.

وقتی مسئولی نیست که گوشی شنوا داشته باشد و درد هوادار را حس کند به چه امید اعتراض کنیم؟

برای درک قصه پر غصه استقلال فقط کافیست یکبار پای درد دل هوادار نشست جایی که برای اعتراض از وضعیت کنونی دست به دامان هر کسی می شوند و این وسط هستند انسان نماهایی که با شو آف و نمایش دروغین کمک به این تیم، خود را در فضای مجازی محبوب و در مقابل استقلال را به ویرانه تبدیل کرده اند.

 

ماجرای شرایط بد استقلال از آنجا آغاز شد که دولت وقتی برای حمایت از یک تیم خاص در محدودیت قرار داشت با تعیین اسپانسر مشترک ساده ترین راه ضربه زدن به تیم دو ستاره را انتخاب کرد.

وزارت ورزش و رسانه های دولتی امروز با حربه پیش خور شدن تعهدات اسپانسر توسط مدیران پیشین استقلال برای نابودی این تیم بهانه سازی می کنند اما هیچگاه نمی گویند چه کسی مسئول برخورد با عوامل این ماجراست؟

* اگر تخلفی از سمت مدیران پیشین استقلال صورت گرفته چرا کسی با آنها برخوردی نمی کند و چرا دلایل پیش خور شدن پول اسپانسر مشخص نیست!

* استقلال در بخش درآمد از جام جهانی بیشترین سود مالی را داشت و تا مرحله 1/4 لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت. درآمد این تیم از جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا چه شد؟

* چرا یک بار مشخص نمی شود سود باشگاه استقلال از پخش تلوزیونی و تبلیغات محیطی چه میزان است و آن پول صرف چه اموری شده است؟

* چرا هیچگاه مشخص نمی شود دریافتی های اسپانسر از هوادار بی گناه استقلال چه میزان است و چرا اسپانسر هم از بخش پیامکی سود مالی کسب کند و هم بر روی البسه استقلال تبلیغ کند؟
در واقع اسپانسر چندین برابر از پولی که به باشگاه استقلال می دهد را از طریق تبلیغات و حمایت هواداران کسب می کند.

* همکاری مضحک با اسپانسری که مبنای اجرای تعهداتش، رضایت وزیر بوده و در این بین همواره شرایط استقلال را درک نکرده چه معنایی دارد؟

با این شرایط انتقاد از مدیران جدید واجب است آن هم وقتی که برای فرار از انتقاد و ناراحتی هوادار فقط وعده داده اند و در عمل استقلال بزرگ را با حداقل امکانات آماده مسابقات کردند.

وقتی سرمربی تیم استقلال پس از ۵ روز تمرین در ترکیه از پیدا شدن نور خورشید ابراز خوشحالی می کند، نشان از چیست!؟

چرا مدیران استقلال با فریب هوادار از شرایط عالی کمپ ترکیه ای سخن می گوییند؟ آیا برای هوادار تشخیص و مقایسه شرایط اردو ‌در هوای مطلوب قطر و سرمای ترکیه سخت است؟

استقلال به لطف مدیریت شما دیگر در حد تیم‌های درجه ۲ ایران هم امکانات ندارد و داشتن یک زمین تمرین مناسب آرزوی بزرگ کادر فنی این تیم‌ است.

آن هم در شرایطی که این باشگاه روزگاری ثروتمندترین و با امکانات ترین تیم آسیا بود که به بهانه نام پیشینش، این داشته ها به تاراج رفت.

امثال امیرحسین فتحی سقف خواسته هواداران را به کف خواسته تنازل داده و دیگر هوادار، بازیکن و مربی می داند که نباید خواسته های بزرگ در حد نام استقلال داشته باشد و این وسط درغگو خطاب کردن مدیران تنها راه اعتراض آنهاست.

آقای فتحی بارها در مطالب خود عنوان کردیم برای ماندگاری در جایگاه خود توطئه ها و دسیسه های آشکار مسئولین را پنهان نکنید و هوادار را مقابل خود قرار ندهید، اما شما هم نشان دادید چسبیده به قدرت و صندلی مدیریت هستید و در این راه از منفوریت نزد هوادار استقلال ترس و ابایی ندارید.

آقای فتحی، هواداران استقلال از دیروز و پس از افشاگری بازیکنان تصمیم گرفتند پیش از شما و دیگر مدیران باشگاه به همکاری با اسپانسر پایان و با احداث کمپین "من سیمکارتم را می سوزانم" راه درست را به شما نشان دهند، پس بهتر است اعتراض آنها را به گوش آنهایی که بویی از عدالت نبرده اند برسانید.

دیگر مماشات و سکوت بس است..

 

#من_هم_سیمکارتم_را_میسوزانم

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار