قاتل تختی

پیشکسوت تیم دوم پایتخت در صفحه شخصی خود با انتشار پستی حقارت باشگاه خود را رسما اعلام کرد

به گزارش استقلال نیوز، چند روز قبل بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم مورد حمایت دولت و وزارت ورزش نتوانست مقابل تنها حریف شرقی خود در این دوره به برتری برسد و عقده بی افتخاری این باشگاه باز هم برای یکسال دیگر تمدید شد.

بارها اشاره کردیم که هیچ جای دنیا مسئولین یک کشور برای یک بازی باشگاهی به دنبال داستان سازی های حماسی نیستند تا یک باشگاه را تا کسب یک مقام همراهی کنند، اما در کشور ما در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی انگار دمل بی افتخاری این تیم سر باز کرده و مسئولین دربست در اختیار آنها قرار گرفته تا شاید کمی از ننگ بی افتخاری قرمزپوشان پایتخت و هواداران آن کاسته شود.

پس از شکست تیم ایرانی مقابل نماینده کره جنوبی به طبع هواداران تیم های دیگر که سال ها مورد ظلم و ستم وزارت ورزش قرار گرفته اند از شکست تیم مورد حمایت دولت خوشحال شدند و این نشان از شور و عشق هواداران فوتبال به تیم محبوب خود است و مشخص نیست چرا عده ای مدام دنبال این هستند که آن را با واژه های عجیب همچون وطن فروشی! برچسب بزنند!

محمود خردبین یکی از پیشکسوتان تیم سوگولی دولت و وزارت ورزش در صفحه شخصی خود همان توهمات را تکرار کرد و گویا قرار نیست کسی در باشگاه استقلال پاسخگوی یاوه گویی این جام ندیده ها باشد.

خردبین

آقای خوردبین شما در سال 1349 به عنوان بازیکن کمکی به استقلال آمدید اما خیلی دوست داریم بدانیم شما در کدام بازی به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین شدید؟

دقایق حضور شما در آن سال در جام باشگاه های آسیا برای تیم بزرگ تاج چقدر بود و شما در کدام امتیازات این تیم نقش مهمی را ایفا کرده اید؟

شاید خیلی از هواداران فوتبال در نسل جدید شناخت و اطلاعاتی از آن بازی ها ندارد ولی خودتان که بهتر می دانید شما در این تورنمنت فقط یک بازیکن تعویضی بودید که در دقایق آخر برای اتلاف وقت به زمین می آمدید.

تاج بزرگ در آن سال با به خدمت گرفتن غلام وفاخواه از عقاب به عنوان یار کمکی دیگر نیاری به اضافه کردن شما به تیم کامل خود نداشت اما از آنجایی که مدیران آن دوران به خوبی می دانستند داغ بی افتخاری 57 سال بر پیشانی تیم شما خواهد ماند شما را با خود به آن مسابقات برده تا کمی از طعم قهرمانی و لذت کسب ستاره آسیایی برای بازیکنان و هواداران تیمتان سخن بگویید.

حال در صفحه شخصی تان آن لطف تاریخی به خود را اصالت تیم بی افتخارتان جلوه می دهید؟

از کدام اصالت سخن می گوید شما به رفتارهای کثیف و پر از حقارت هواداران و تعدادی از پیشکسوتان خود در این سال ها نگاهی انداخته اید؟

شکست تیم نصف و نیمه استقلال مقابل العین را بخاطر دارید که فردای آن روز در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی چگونه این شکست را به سخره گرفتید؟

آن روز که اتفاقا شما به عنوان سرپرست باشگاه بی افتخار خود بایستی جلوی رفتار زشت و حقیر هوادارانتان را می گرفتید خبری از اصالت نبود؟

بهتر نیست به جای احمق فرض کردن عموم مردم به واقعیت ها اشاره کنید؟

مهاجمان شما در یک تورنمنت آسیایی در مقابل یک تیم از یک کشور دیگر یک حرکت نژادپرستانه انجام داده و شما هواداران استقلال را مقصر رفتار سخیف بازیکن خود می دانید؟

بهتر نیست به جای این توجیحات مسخره، قوانین حرفه ای فوتبال را به بازیکنان خود بیاموزید؟ البته تا زمانی که امثال شما مدام در پست سرپرستی کوچه برو بیا را قدم می زنند توقع بیشتر از بازیکنان تیمتان نیست.

آیا درگیری و توهین بازیکنانتان پس از فینال لیگ قهرمانان در رختکن تیمتان نیز مسببش هواداران مظلوم استقلال هستند؟

توهین به سرمربی تیمتان را هواداران استقلال به بازیکنان میلیاردی تان آموخته اند؟  

به واسطه چنین هوچیگری هایی  این سال ها به خوبی جیب های امثال شما با عناوین مختلف از بیت المال پُر شده و دیگر نیاز نیست برای دلبری کردن نزد بخشی از هواداران ساده لوحتان اینگونه تاریخ را تحریف کنید.

بهتر است به حواشی تیم خود بپردازید و دست به دعا شوید همچنان دولتی بر روی کار باشد که همدرد شما و هوادارنتان، درمان غم بی افتخاری را به جیب خالی مردم ترجیح دهد.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ حربه یک مجرم برای فرار از مجازات قضایی؛ بنازم به پلی آفی که بوی نجاست نمی دهد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار