مهدی فنونی زاده

مافیای رسانه ای سرخ که حالا در اکثر رسانه ها رسوخ کرده است این بار هجمه های خود را علیه مهدی فنونی زاده نشانه رفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در استوری اینستاگرام خود با انتشار پستی برای تیم پیروزی تهران کُری خواند و به نوعی خوشحالی خود از بابت شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی و عدم دستیابی به ستاره واقعی ابراز خوشحالی کرد.

آرزوی عدم موفقیت برای تیم رقیب و خوشحالی از بابت عدم نتیجه گیری آن تیم، امری معمول و رایج در دنیای فوتبال است. حال گناه ما چیست که در وزارت ورزش و صدا سیما میلی به بازی های تیم مورد علاقه شان برچسب "ملی" زده اند و می زنند؟

کوتاه ماندن تیم دوم پایتخت از جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا نه تنها برای استقلالی ها خوشایند بود بلکه به جرات می توانیم ادعا کنیم تمام هواداران دیگر تیم های لیگ برتری از تراکتور گرفته تا سپاهان، ذوب آهن، نساجی، نفت، فولاد، مس و.. از بابت این شکست خوشحال شدند، هستند و خواهند بود و تنها دلیل آن تبعیض های وزارت ورزش و سیاست های غلط دولت بی تدبیری و ناامیدی در سیاسی کردن فوتبال است.

استوری مهدی فنونی زاده

حال به موضوع اصلی برگردیم، مهدی فنونی زاده..

مهدی فنونی زاده در اینستاگرام خود، خوب یا بد، قبل از دیدار فینال برای نماینده کره جنوبی آرزوی موفقیت کرد و بعد از برگزاری فینال هم از بابت باخت نماینده ایران خوشحال بود.. مثل همه آنهایی که بابت این بی عدالتی ها بعد از باخت پیروزی تهران از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند. امروز هم با انتشار عکسی که بالاتر مشاهده کردید برای تیم رقیب و هوادارانش کُری خواند.

اما با دیدن هجمه هایی که علیه مهدی فنونی زاده در رسانه ها به راه افتاد، بیشتر از قبل به او حق می دهیم و به کار او صحه می گذاریم چرا که در همین رسانه های مافیایی به ظاهر بی طرف، توهین قرمزها به مکتب و اصالت استقلال و تاج با آب و تاب منتشر می شود اما در مورد تیم محبوبشان همه چیز برعکس می شود!

به عنوان مثال در آخرین موارد، وقتی دبیر سابق فدراسیون فوتبال در برنامه زنده تلویزیونی با میلیون ها بیننده آنطور احمقانه علیه استقلال کُری خواند چرا هیچکدام از این رسانه های به ظاهر بی طرف علیه آن موضع گیری نکردند؟ شخصی که به عنوان فردی بی طرف تا همین چند وقت پیش در فدراسیون حضور داشت و جدا از فاجعه ویلموتس که بحثی ملی است، معلوم نیست در رده باشگاهی چه خیانت ها که به استقلال و هوادارانش نکرد!

چرا این رسانه ها وقتی محمود خوردبین که با نشستن روی نیمکت تاج به تنها پرسپولیسی تاریخ تبدیل شد که ستاره آسیایی دارد، به استقلالی ها توهین کرد، آن توهین را با آب و تاب نشر دادند، بدون اینکه از واقعیت حرفی بزنند و آن را مورد نقد و نکوهش قرار دهند؟

و صدها مثال و چرای دیگر.. از جمله توهین های مهرداد میناوند..

مکتب تاج، مکتب توهین نیست. شاید بسیاری از هواداران و پیشکسوتان تاج هم اینگونه کُری خواندن ها را در جایز ندانند زیرا تیم دوم پایتخت را در حدی نمی بینند که بخواهند برای آنها از این دست کُری ها بخوانند.. اما، باید بگوییم:

چیزی که عوض دارد گله ندارد!

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ وقتی ننگ بی افتخاری تمدید می شود؛ مکتب حقارت را چه به اصالت!

اختصاصی استقلال نیوز/ حربه یک مجرم برای فرار از مجازات قضایی؛ بنازم به پلی آفی که بوی نجاست نمی دهد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار