ترس لنگ از استقلال

در آستانه دربی پایتخت، باشگاه پیروزی با وجود اینکه در تمام بازی‌های لیگ از اشتباهات داوری سود برد، در اقدامی بزدلانه سعی در تحت فشار قرار دادن داوری این بازی دارد.

     

به گزارش استقلال نیوز، دوشنبه هفته آینده تیم‌های استقلال و پیروزی در حالی در دربی نود و سوم پایتخت به مصاف هم می‌روند که آبی‌های پایتخت از شرایط بسیار مطلوب‌تری نسبت به رقیب خود برخوردارند.

استقلال مقتدرانه با ۱۸ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است و تیم پیروزی بعد از شکست در فینال آسیا با سه تساوی پی‌در پی وارد بحران شده است و در میانه جدول دست و پا می‌زند.

حال که ترس از قدرت استقلال و باخت در دربی، اردوگاه سرخ‌ها را به وحشت انداخته است، همچون سال‌های گذشته چاره کار را در هوچیگری و مسموم کردن فضا دیده‌اند و با صدور بیانیه‌های مضحک پی‌در پی می‌خواهند داوری این دیدار را تحت فشار قرار بدهند و نتیجه بازی را همچون گذشته در خارج از زمین مسابقه مشخص کنند.

به گواه اکثر کارشناسان تیم پیروزی از هفته آغازین لیگ برتر تا کنون بارها از اشتباهات داوری سود برده(حتی در دیدار مقابل سپاهان) و اگر این اشتباهات نبود شاید امتیازات این تیم به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای برگزاری بدون تنش این دیدار می‌بایست مقابل این حربه کثیف تیم حکومتی بایستند و سریعا آن را محکوم کند.

متاسفانه موضع منفعلانه باشگاه استقلال در این موضوع حساس که سعی در مسموم کردن فضای دربی دارد هم جای تعجب دارد.

امیدواریم با اقدام هوشمندانه باشگاه استقلال و تیم رسانه‌ای آن، جواب قاطع و دندان‌شکنی به باشگاه همیشه طلبکار پیروزی داده شود.

البته باید امیدوار و خوش‌بین باشیم که داور دربی ۹۳ تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرد و قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد تا نتیجه بازی در زمین مسابقه مشخص شود.

 

اخبار اختصاصی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال به بهانه برد اشتباهات داوری را نادیده نگیرد؛ صدا سیما همچنان به دشمنی خود با آبی ها ادامه می دهد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار