هیات مدیره استقلال

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) دیشب در حالی تشکیل جلسه دادند که هنوز هیچ اطلاع رسانی رسمی در خصوص آن صورت نگرفته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، با وجود اینکه نزدیک به 24 ساعت از آغاز جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در خصوص تصمیم گیری درباره وضعیت کادرفنی، مشکلات مالی بازیکنان، پنجره بسته نقل و انتقالاتی باشگاه و.. می گذرد اما هنوز رسانه رسمی باشگاه هیچ اطلاع رسانی ای در مورد آن انجام نداده است.

در رسانه ها خبرهای ضد و نقیضی در خصوص جلسه دیشب هیات مدیره به گوش می رسد که سراسر حاشیه و بحران است تا امیدواری برای داشتن آینده ای روشن و بهتر!

برخی خبرگزاری ها خبر از عدم اجماع اعضا روی اخراج فکری یا شخص جایگزین او داده اند و مدعی شدند در این جلسه بین اعضا درگیری لفظی صورت گرفته است.

برخی خبرگزاری ها هم  خبر از اجماع هیات مدیره برای اخراج محمود فکری و مخالفت وزیر ورزش با این تصمیم گیری دادند! آنها مدعی شدند در این جلسه بین وزیر ورزش و اسماعیل خلیل زاده درگیری لفظی رخ داده است! که این ادعا بسیار مضحک و خنده دار بوده و به نظر می رسد بیشتر برای تطهیر خلیل زاده نزد هواداران انتشار پیدا کرده است.

دور از تصور است که رئیس هیات مدیره استقلال که برای انتقاد از وزیر ارتباطات(آذری جهرمی) از او اجازه می گیرد، برای عدم اطاعت از فرامین رئیس خود(مسعود سلطانی فر) دست به حرکتی غیر از گفتن "چشم قربان" بزند!

این شایعه هم که برخی از اعضای هیات مدیره به سبب دخالت های وزیر قصد استعفا از هیات مدیره استقلال را دارند، هم بسیار مضحک است. اولا تمامی استقلالی ها وزیر ورزش را مقصر این وضعیت آشفته می دانند پس آدم بده ماجرا بود، هست و خواهد بود.

اما این آدم بد و مجموعه زیر نظرش که تئوریسین سناریوهای باشگاه است می بایست در داخل باشگاه هم افرادی را برای اجرای برنامه های خود داشته باشد.

قطعا افرادی در هیات مدیره استقلال مجری برنامه های اتاق فکر وزارت برای ایجاد حاشیه و نابسامانی در باشگاه هستند که نباید مورد ضن هواداران قرار بگیرند و اینگونه است که با این خبرهای کذب و دروغ می خواهند چهره آنها را تطهیر کنند.

افرادی که برای رسیدن به هیات مدیره استقلال حتی از جیب خود هم خرج می کنند به این راحتی ها از این صندلی پر سود و منفعت دست نمی کشند حتی اگر این کار به قیمت نابودی استقلال و استقلالی تمام شود.

هیات مدیره استقلال

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه خروجی هیات مدیره می بایست حاوی نکاتی چون ابقا یا اخراج سرمربی، تامین منابع مالی برای پرداخت معوقات بازیکنان، بازگرداندن میلیچ، خرید بازیکنان جدید در نقل و انتقالات و باز شدن پنجره بسته؛ تدارک زمین تمرین مناسب و در شان باشگاه بزرگ استقلال و.. باشد اما با سکوت هیات مدیره تنها شایعاتی که اکثرا بی اساس است نصیب هواداران شد. شایعاتی که حتی بیشتر از شرایط تاسف بار کنونی به استقلال ضربه می زند.

حضور افراد ناشایست که در هیات مدیره استقلال عضویت دارند حقیقتی انکار ناپذیر است. افرادی که نه تنها توانایی مدیریت بحران را ندارند بلکه خود بحران ساز و بحران آفرین هستند.

خبر تهدید بازیکنان به اعتصاب و فراخوان تجمع هواداران مقابل مجلس در روز سه شنبه همین هفته(خبر تجمع هواداران مقابل مجلس را از اینجا ببینید) نشان از وضعیت فوق بحرانی استقلال بزرگ دارد. استقلالی که جزیی از زندگی هواداران است و مانند پدر و مادر برای آنهاست. امیدواریم با پایان عمر دولت حسن روحانی، این پدر و مادر معنوی ما از این طاعونی که دچارش شده است رهایی و نجات پیدا کند..

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

جلسه فوق العاده بعد از تمرین/ فکری: اگر مشکل من هستم، می‌روم تا شما پولتان را بگیرید!

فراخوان تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها؛ این بار ساختمان بهارستان میزبان اعتراض آبی ها

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار