شایان مهری ارسون

انتقال از تیم های رقیب حتی در رده های سنی پایه هم همواره جنجالی و حاشیه ساز بوده و خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، شایان مهری ارسون، مهاجم خلخالی و 187 سانتی متری تیم جوانان استقلال به تازگی از پیروزی(پرسپولیس) به جمع آبی پوشان اضافه شده تا در همین سن و سال کم یکی از یاغی های فوتبال ایران لقب بگیرد.

شایان فرزند اول خانواده ای 6 نفره است و 19 سال سن دارد.(متولد 28 آبان 1381). او که علاوه بر خط حمله می تواند در هافبک راست و دفاع راست هم بازی کند، به شماره پیراهن 7 علاقه دارد.

این جوان اردبیلی همچون دیگر اردبیلی ها به شهریار فوتبال ایران(علی دایی) علاقه دارد و او را به عنوان یک سمبل برای ادامه زندگی فوتبالی اش در نظر گرفته است.

در ادامه گفت و گو ما با شایان مهری ارسون را بخوانید:

 

* خودتان را برای مخاطبین استقلال نیوز معرفی کنید..

با سلام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و ضمن تبریک سال نو به ملت شریف ایران و آرزوی قهرمانی برای استقلال بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا.. شایان مهری ارسون هستم ۱۹ ساله از تهران اما اصالتا اهل استان اردبیل و شهر خلخال و روستای ارسون هستم.

* در حال حاضر مشغول به تحصیل هستید؟

بله، سال آخر دبیرستان هستم و به امید خدا بعد از اخذ مدرک دیپلم در دانشگاه در رشته مورد علاقه ام تربیت بدنی، ادامه تحصیل خواهم داد.

* از بچگی استقلالی بودید؟

من در خانواده ای کاملا پرسپولیسی به دنیا آمدم. پدرم و تمام فامیل طرفدار این تیم هستند اما تنها من و پسر عمه ام در بین آن ها استقلالی بوده و هستیم.

* از سابقه خود برایمان بگویید و از نحوه پیوستنتان به استقلال..

من ده سال است که فوتبال بازی می کنم و از سن ۹ سالگی و با حمایت های پدرم و پیشنهاد آقای فرشاد پیوس به صورت حرفه ای وارد فوتبال شدم.

7 سال در رده های نونهالان تا نوجوانان در خدمت تیم سایپا بودم و در رده نوجوانان با سرمربیگری آقای امیر اندستا قهرمان لیگ تهران را بدست آوردیم.

سال اول جوانان به تیم پیکان پیوستم و با سرمربیگری آقای ایمان رزاقی راد قهرمان جوانان تهران شدیم.

فصل بعد مجددا به سایپا برگشتم و از آنجا به پرسپولیس ملحق شدم و مدت 5 ماه در این تیم بازی کردم.

همیشه یکی از آرزوهایم پیوستن به تیم بزرگ استقلال بود و خدا را شکر یک هفته مانده به شروع مسابقات این فصل با نظر جناب آقای احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال زمستان 99 به این تیم بزرگ، با اصالت و ریشه دار پیوستم.

شایان مهری ارسون

* شاید این سوال برای هواداران پیش بیاید که شما که ذاتا استقلالی بودید چرا برای پرسپولیس بازی کردید؟

من فقط 5 ماه در این تیم بودم. بعضی وقت ها شرایطی پیش می آید که مجبور می شوید برای پیشرفت و موفقیت و رسیدن به هدفی که دارید به بعضی پیشنهادها جواد مثبت بدهید. من هدفم بازی کردن در بزرگسالان استقلال و پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان است و در آن مقطع با مشورت هایی که انجام دادم تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم و خوشبختانه خیلی زود هم توانستم به هدفم یعنی پیوستن به استقلال، برسم.

* شرایط استقلال لیگ جوانان به چه صورت است؟

لیگ جوانان تهران از سطح بالا و با کیفیتی برخوردار است. تیم جوانان استقلال به لطف و عنایت خداوند و زحمات کادرفنی و تلاش بازیکنان باغیرت این تیم تا این لحظه جایگاه اول جدول را به خود اختصاص داده. اما یک هفته مانده به پایان این بازی ها به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، هیات فوتبال تهران تصمیم گرفت این بازی ها فعلا تعطیل شود و هنوز تصمیم جدید در خصوص ادامه بازی ها گرفته نشده است.

* از عملکرد خود در لیگ امسال راضی هستید؟

من در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ به تیم جوانان استقلال پیوستم. بعد از انجام چند بازی متاسفانه از ناحیه همستیرینگ دچار آسیب دیدگی شدم و در ادامه رقابت ها نتوانستم به تیم کمک کنم و ارزش های خودم را ثابت کنم.

* از کادرفنی جوانان استقلال برایمان بگویید..

کادرفنی تیم برای تیم زحمات زیادی کشیدند و با برنامه ریزی مناسب تیم را به خوبی آماده رقابت در طول فصل کردند

جا دارد از سرمربی خوب و فهیم استقلال جناب آقای حسین صدر محمدی و سایر دست اندرکاران عزیز و زحمتکش جوانان استقلال از جمله آقایان حسام نامجو مطلق، مصطفی عزیزی، اکبر اکرمی، حسن کرمی، جلال بیات و مصطفی رشیدایی تشکر ویژه داشته باشم.

* از وضعیت آکادمی استقلال راضی هستید؟

با زحمات آقای احمد مددی(مدیر عامل باشگاه) و آقای ناصر فریاد شیران(مدیر تیم های پایه استقلال) و حمایت های آن ها از بازیکنان و کادرفنی، امکانات خوبی جهت پیشرفت در اختیار ما قرار گرفت و ثمره این حمایت ها قهرمانی تیم امید استقلال با سرمربی گری آقای آرش برهانی بود و انشالله با عنایت خداوند تیم جوانان استقلال هم قهرمان این دوره از رقابت ها خواهد شد.

شایان مهری ارسون

* وضعیت شما در فصل آینده چگونه خواهد بود؟

در فصل جدید برای تیم امید استقلال بازی خواهم کرد و انگیزه زیادی برای فصل جدید بازی ها دارم. البته امیدوارم با تلاش و کوشش زیاد و با نظر آقای فرهاد مجیدی به تیم بزرگسالان استقلال ملحق شوم.

* سابقه بازی در رده های پایه تیم ملی ایران را دارید؟

سابقه بازی در تیم ملی جوانان را در کارنامه خود دارم. در بازی دوستانه تیم ملی مقابل ارمنستان هم بازی کردم.

* چه آینده ای برای خود ترسیم کرده اید؟

انشالله در آینده ای نه چندان دور آقای گل لیگ برتر ایران بشوم. می خواهم روزی بهترین گلزن آسیا و تیم محبوب خارجی ام، یعنی منچسترسیتی شوم.

* الگوی فوتبالی شما چه کسی است؟

الگوی من و تمام اردبیلی ها بی شک علی دایی چه از لحاظ اخلاق و چه از لحاظ بازی است. در بین بازیکنان خارجی هم سرخیو آگوئرو و کریستین رونالدو را می پسندم.

* صحبت های پایانی شما را می شنویم..

و در انتها از پدر و مادر عزیزم تشکر می کنم و همچنین جا دارد از آقایان علی دایی، علی پروین، فرشاد پیوس، ابراهیم صادقی، کاظم برجلو، احمد مددی، ناصر فریاد شیران ،حسین صدر محمدی، مهدی محمدیان، رامین استوان، محمود پنجعلی، ایمان رزاقی راد، فرهاد خانگلی، امیر اندستا، علی باقری، محمد برزگر، مجید پروین و شاهین آورند هم تشکری ویژه داشته باشم که برای من زحمات بسیاری کشیدند و امیدوارم روزی بتوانم جواب محبت هایشان را بدهم.

خبرگزاری استقلال نیوز، برای شایان مهری ارسون در ادامه راه فوتبالی اش آرزوی موفقیت دارد.

 

اخبار پایه های استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با محمد حسین علیپور بازیکن جوانان استقلال: شهریار فوتبال ایران الگوی من است

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با حسین حداد بازیکن جوانان استقلال: مصدومیت من را از تیم امید استقلال دور کرد!

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با رضا گردان، کاپیتان امید استقلال: من سرباز استقلال هستم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار