فرهاد مجیدی

اگر وزارت ورزش و سیاست های کثیف آن مانع نشود، استقلال ایران با حضوری قدرتمند در مرحله گروهی، نشان داد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیا است.

 

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه نوشته گذشته(از اینجا بخوانید)، در راه کسب ستاره سوم باید به گذشته برگردیم، زمانی که وینفرد شفر آلمانی، روح قهرمانی آسیا را به شاگردانش تزریق کرده بود، تیمی که می خواست برای بردن به میدان برود و گروه مرگ برایش بی معنا بود. شاهکار استقلال(تاج)ایران تا نابود کردن ذوب آهن با کیفیت ادامه یافت. سرود قهرمانی آسیا در حال ساخته شدن بود.

میلیون ها آبی دل منتظر عبور از السد قطر بودند که فصل فوتبال ایران به پایان رسید و زلزله ای مدیریتی از وزارت ورزش تیم را تکانی شدید داد و رویای قهرمانی را بر باد! مربی آلمانی را زمینگیر کرده و ستاره های تیم را به حراج گذاشتند. آن هم در حالی که فرصتی برای بازسازی نبود.

مدیریت ویران ساز به مربی بعدی نیز فرصت نداد تا استراماچونی حتی نیم فصل را به پایان نرساند. در میانه بازی های سیرک وزارت ورزش در سخت ترین زمان آن دوران فرهاد مجیدی، فرزند باشگاه وارد میدان شد.

با نگه داشتن عامدانه فشار مربی خارجی بالای سر فرهاد مجیدی، حتی یک روز آرامش برای او نگذاشتند تا سرانجام در نمایش دیگر مدیریت ویرانگر، این بار با هشتگ بازگشت استراماچونی، احساسات فرهاد را هدف قرار دهند و سرانجام موفق شدند، نتایج تلاش های فرهاد و امیدهای کسب جام تاج و موفقیت در آسیا همگی با هم بر باد رفتند!

در آستانه صعود به دور بعدی مسابقات، بار دیگر، فصل فوتبالی رو به پایان است اما این بار هواداران فوتبال با تجربه هستند. با این حال باید مراقب باشند که در روزهای تلخ و سخت فوتبال پرچم های نفاق فرصت طلبان برافراشته نگردد. آن ها که برای منافع شخصی هر کاری انجام می دهند و از هر نام و هشتگی سواستفاده خواهند کرد. هنوز این افراد در کنار فوتبال هستند و فقط حفظ هوشیاری بهترین راه مقابله با این جریان است.

مشکل اصلی استقلال(تاج)ایران همواره در این سال ها، بحران های مدیریتی در کنار کمبود امکانات است و برای مقابله با سومدیریت ها باید در آماده باش قرار داشت تا  گام به گام تا ستاره سوم به پیش رفت.

اگر مدیران برای تقویت تیم ابراز ناتوانی و بهانه جویی کردند اما برای حفظ تیم تحت هر شرایطی مجبور به تلاش از همین امروز هستند و هیچ بهانه ای در این راه پذیرفته نیست.

 

به قلم: مهدی پریزاد

اخبار استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ صدرنشینی گروه مرگ مقدمه ای برای سومین فتح لیگ قهرمانان آسیا

اختصاصی استقلال‌نیوز/ پیروزی مقابل الشرطه، گامی بلند برای صعود آبی پوشان

اختصاصی استقلال‌نیوز/ به این تیم و مردانش احترام بگذارید؛ آسیا به احترام استقلال از جا برخاست!

اختصاصی استقلال‌نیوز/ به بهانه دیدار استقلال برابر الاهلی: اولین شروع، مطمئن ترین گام

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار