احسان روحانی

مهاجم تیم امید استقلال، که یکی از گل های قهرمانی این تیم در لیگ امیدها را به ثمر رساند، منتظر پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد است.

 

به گزارش استقلال نیوز، احسان روحانی، مهاجم تیم امید استقلال، با گلزنی هایش نقش به سزایی در قهرمان شاگردان آرش برهانی در کسب قهرمانی لیگ امیدهای تهران داشت.

احسان در مشهد به دنیا آمده و با اختلاف زمانی بسیار کم نسبت به برادر دوقلوی خود فرزند اول خانواده ای 5 نفره است. مهاجم 190 سانتی متری تیم امید استقلال، 20 سال سن دارد. پست اصلی بازی او مهاجم نوک است و به صلاحدید مربی می تواند در پست های دیگر هم ایفای نقش کند. او یک بازیکن راست پا است و به شماره پیراهن 9 علاقه دارد.

این جوان مشهدی که این فصل سومین سال حضورش در استقلال بود، می خواهد با رسیدن به پیراهن تیم بزرگسالان استقلال، برای تیم محبوبش افتخار آفرینی کند.

 در ادامه گفت و گو ما با احسان روحانی را بخوانید:

* خودتان را برای مخاطبین استقلال نیوز معرفی کنید..

به نام خدا. با سلام به هوادارن عزیز باشگاه استقلال. احسان روحانی هستم، متولد 11 دی ماه 1379؛ فرزند استقلال..

* در حال حاضر مشغول به تحصیل هستید؟

دیپلم تربیت بدنی دارم و هم اکنون در مقطع تحصیلی کاردانی و در رشته تربیت بدنی مشغول تحصیل هستم.

* چطور شد که هوادار استقلال شدید؟

من صداقت را سرلوحه زندگی ام قرار دادم. راستش را بخواهید از اول طرفدار استقلال نبودم. ولی از وقتی که به عضویت تیم جوانان استقلال درآمدم و در این تیم بزرگ شدم و نان و نمک استقلال را خوردم به این تیم ارق پیدا کردم و با تمام وجودم برای این پیراهن مقدس، با اصالت و پر افتخار بازی کردم و هم اکنون همانند تمام هواداران استقلال من و خانواده ام هوادار این‌تیم‌ هستیم.

* از سابقه خود برایمان بگویید و از نحوه پیوستنتان به استقلال..

من  ۷ سال در مشهد بازیکن تیم عالی حرفه ای و شاگرد آقای محسن سخن سنج بودم. از ۱۷ سالگی و در زمان مدیریت آقای صادق ورمزیار در آکادمی به عنوان بازیکن تستی به تیم جوانان استقلال به تیم جوانان استقلال پیوستم. یک سال در جوانان استقلال بودم و در حال حاضر دومین سالی است که در تیم امید استقلال عضویت دارم.

احسان روحانی

* از قهرمانی در لیگ امیدها، پیروزی مقابل سایپا و در نهایت قهرمانی در لیگ..

در ابتدا جا دارد از آقای مراغه چیان که مدت کوتاهی مدیر آکادمی استقلال بودند تشکر کنم.

از زمان پیوستن آقای آرش برهانی و کادرفنی کارآمدی که ایشان داشتند، تیم شخصیتی که در شان استقلال بود را پیدا کرد.

با کمک مدیر آکادمی آقای فریادشیران ما شاهد تغییرات خوبی در امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین البسه تیم بودیم.

شما از وقتی وارد باشگاه بزرگ و پر هوادار استقلال می شوید محکوم به برد و قهرمانی هستید.

ما در این فصل دو باخت داشتیم ولی هیچگاه ناامید نشدیم و به هدفی که داشتیم‌ با افتخار رسیدیم و این را هم بدانید که هیچ موفقیتی بدون شکست بدست نمی آید   .

* وقتی در دیدار مقابل سایپا گلزنی کردید چه حسی داشتید؟

دیدار مقابل سایپا آخرین بازی ما در لیگ بود و برای قهرمانی حتما باید در این بازی پیروز می شدیم. گلی که به سایپا زدم تا به این لحظه بهترین اتفاق زندگی من بود.

* از عملکرد خود در این فصل رضایت دارید؟

من فصلی که در جوانان استقلال بازی کردم، ۱۴گل به ثمر رساندم و ۶ پاس گل دادم.

همانطور که می دانید امسال بازی ها به دلیل شرایط کرونایی به صورت تک بازی بود و در مجموع ۱۶ بازی برگذار شد.

متاسفانه اوایل فصل برای من خوب شروع نشد و با وجود دیگر مهاجمان خوبمان آقایان امینایی و فلاح که هرکدام به ترتیب 4 و ۵ گل به ثمر رساندند، کمتر به من بازی رسید اما ما در کنار رفاقت، رقابتی شدیدی با هم داشتیم تا در نیم فصل دوم‌ به شرایط آرمانی رسیدم و در ۷ دیداری که به صورت ثابت بازی‌کردم ۶ گل زدم و یک پنالتی هم برای تیم گرفتم تا اینگونه همچون فصل قبل با افتخار عنوان آقای گلی تیم را بدست بیاورم. من در این افتخار خودم را با بچه های تیم شریک می دانم.

احسان روحانی

* کار کردن زیر نظر آقایان حسن زاده و در ادامه برهانی چطور بود؟

آقای رضا حسن زاده در اولین حضوری که در رده پایه داشتند، با مدیریت خوب و کادر فنی قابل احترامشان، فصل قبل توانشتند عنوان قهرمان مشترکرا در لیگ امیدها به دست بیاورند.‌ در میانه این فصل و با تغییر مدیریت آکادمی، آقای حسن زاهد جای خود را به آقای برهانی دادند و خوشبختانه از بدو ورود آقای برهانی تیم صاحب سبک جدیدی شد و توانستیم در نهایت از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

* وضعیت آکادمی استقلال این فصل نسبت به سال های قبل چگونه بود؟

ضمن تشکر از شهردار منطقه ۱۸ تهران، با پیگیری های ایشان و با بازسازی ورزشگاه امام رضا، ما داری یک زمین اختصاصی بودیم و امسال نسبت به سال های قبل به مراتب امکانات بهتری داشتیم. این امکانات شامل زمین تمرین خوب، البسه کامل، کلاس های تئوری، روانشناسی و ذهنیتیف  ماساژور، استخر، پزشک، کیلینیک فیزیوتراپی، خوابگاه و غیره.. بود.

تنها درخواستی که دارم در خصوص بحث مالی است که متاسفانه با وجود کسب عنوان قهرمانی هنوز هیچکدام از بازیکنان ما تا به حال دریافت مالی نداشتند.

* فرهاد مجیدی چند بازی تیم امید را از نزدیک تماشا کرد..

بله ما شاهد حضور آقای مجیدی بودیم و هیمنطور که حتما در جریان هستید به غیر چند نفر از بازیکنان امید که با بزرگسالان قرارداد دارند(امیر حسین خدامرادی، برادر دوقلویم عرفان روحانی، محمد حسین فلاح و فردین رابط که نیم فصل جدا شد) چند بازیکن دیگر از پایه ها را انتخاب کردند که در بین آنها کاپیتان تیم ما رضا گردان{مصاحبه اختصاصی استقلال نیوز با رضا گردان را از اینجا بخوانید}، پوریا بالی وینگر چپ امیدهای استقلال حضور دارند.

حضور آقای فرهاد مجیدی برای زیر نظر گرفتن بازیکنان امیدها، با وجود این همه بازیکن خوب در تیم بزرگسالان استقلال، باعث انگیزه و دلگرمی بین تمامی اعضای تیم شده بود.

* وضعیت قرارداد شما با استقلال چگونه است؟

درخصوص قراردادم باید بگویم‌ که در حال حاضر من بازیکن آزاد محسوب می شوم. از آنجایی که قرارداد با تیم های پایه بیشتر از یک سال معتبر نیست و سال به سال نیاز به قرارداد جدید می باشد، هنوز با وجود قهرمانی در لیگ امیدهای تهران هیچ پیشنهادی از استقلال ندارم. امیدوارم‌ از تیم قهرمان و بازیکنان با کیفیت امسال امیدهای استقلال از سوی باشگاه حمایت بیشتری صورت بگیرد.

احسان روحانی

* چه آینده ای را برای خود ترسیم کرده اید؟  

دوست دارم و امیدوارم روزی لباس مقدس استقلال را به تن‌ کرده و با موفقیتی بزرگ به تیم ملی کشورم راه پیدا کنم.

من هم مثل خیلی از فوتبالیست های ایرانی دیگر آرزو دارم روزی در اروپا فوتبال بازی کنم و از این بابت مطمئنم و به خودم ایمان دارم.

* کدام بازیکن را به عنوان  الگوی فوتبالی در نظر گرفته اید؟

من سه سال پیش در مصاحبه ای با پیج آکادمی استقلال تهران گفتم که الگوی ایرانی من با توجه به پست بازی آقای آرش برهانی هستند و الگوی خارجی من هم زلاتان ایبراهیموویچ است. زلاتان انسانی با قدرت خود باوری بالا و ذهنیتی فوق العاده قوی یکی از بهترین الگوهای فوتبالی محسوب می شود .

* حرف آخر و صحبت با هواداران..

از خانواده ام که همیشه با حمایت های خود پشت من بودند تشکر می کنم و یک تشکر ویژه هم از خودم می کنم. از احسان روحانی که به خودش ایمان دارد!

تشکر ویژه می کنم از خانواده بزرگ باشگاه استقلال برای حمایت هایی که از ما کردند و امیدوارم که توانسته باشیم  با قهرمانی این لطف آنها را جبران کنیم.

در انتها باید بگویم که به ما قول هایی برای پاداش قهرمانی داده شد اما متاسفانه بنا به دلایلی این قول ها تا کنون عملی نشد. هیچکدام از بچه های امید استقلال برای فصل جدید تیم ندارند و وضعیتشان مشخص نیست. در این شرایط اقتصادی کشور، همه ما به آن پاداش نیاز مُبرم داریم.

امیدوارم با پیگیری استقلال نیوز و بقیه رسانه ها و همچنین مساعدت باشگاه، ما هم به حق ناچیز خود برسیم.

و در پایان از شما و حمایت هایی که از بازیکنان پایه انجام می دهید ممنونم.

خبرگزاری استقلال نیوز، برای احسان روحانی در ادامه راه فوتبالی اش آرزوی موفقیت دارد.

 

اخبار پایه های استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با رضا گردان، کاپیتان امید استقلال: من سرباز استقلال هستم

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با امیرحسین آسوده، دفاع چپ امید استقلال: عاشق حنیف عمران زاده ام!

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با سهیل عبادی بازیکن امید استقلال: رابطه نداشته باشی باید فوتبال را رها کنی!

دیدگاه‌ها  
یا ابا صالح
0 #1 یا ابا صالح 1400-02-07 14:31
به امید خدا یه روز هر دو برادر مثل برادرهای محمدی میدرخشن و حتی با لباس استقلال لژیونر بشن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار