شفر و افتخاری

سید رضا افتخاری گمان کرده، استقلال مثل تیم ملی فوتسال بی در و پیکر است که هر کاری دلش خواست بکند و هواداری نباشد که جلویش بایستد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مدیرعامل بی کفایت باشگاه استقلال که حتی بازیگر خوبی هم نیست تا نقشش را درست بازی کند، بعد از استخدام وینفرید شفر که با دستور مستقیم رئیسش مسعود سلطانی فر جذب شد، برای بستن دهان هواداران استقلال در صورت نتیجه نگرفتن احتمالی این مربی از دیوار کوتاهی به نام کمیته فنی باشگاه استقلال استفاده کرد که البته در انتخاب اعضایش و چگونگی این انتخاب ها علامت سوال های فراوانی وجود دارد که چرا این دوستان و با کدام رزومه و کارنامه و با چه وعده ای به عضویت این کمیته در آمدند و صد البته که این بندگان خدا نمی دانند چه کلاه بزرگی سرشان رفته!

در ذهنتان مصاحبه های اعضای کمیته فنی و جلساتی که برگزار کردند، را مرور کنید.. در جلسه روز دوشنبه گذشته در ساعت 17:30 با تایید کمیته فنی، وینفرید شفر سرمربی استقلال شد و در کمال تعجب همان روز در حالیکه پرواز سرمربی جدید با تاخیر روانه فرودگاه امام شده بود، او قبل از ساعت 12 شب به تهران رسید تا مشخص شود کمیته فنی و تصمیمش یعنی دوغ و کشک!

سرمربی توسط افتخاری انتخاب شده بود.. بلیت پروازش به ایران تهیه و در هتل محل اقامتش اتاقی هم رزرو شده بود.. جلسه فرمالیته کمیته فنی برگزار و دوستان به گمان خودشان شفر را تایید کردند!

 

وینفرید شفر مربی ارزان قیمت و بله چشم قربان گوی آلمانی که دو سال بدون تیم بود و از خدایش هم بود که هدایت یکی از پر افتخارترین تیم های آسیا را تجربه کند، به ایران آمد و در همین ابتدای امر نشان داد غلام حلقه به گوش افتخاری ست و با ساز او می رقصد! برگشت رحمتی به تمرینات و پیش کشیدن بحث مصدومیت کهنه زانوی جباری و بررسی گزارشات پزشکی.. این ها همه نشان دهنده این است که وظیفه اخراج شماره هشت محبوب آبی ها به شفر داده شده و این نشانگر حرف شنوی آقای مربی از مدیرعاملی دارد که مقبولیتش نزد هواداران بسیار پایین است.

مصاحبه امروز مدیرعامل استقلال در حاشیه تمرین سراسر تناقض بود. از اقدام سخیف و آماتور او برای مذاکره با رحمتی در خودرو کاپیتان استقلال آن هم مقابل دوربین خبرگزاری های بسیاری که در محل تمرین حاضر بودند(شان کاپیتانی و مدیرعاملی باشگاه را تا این حد پایین آورد) گرفته تا صحبت های متناقضش در مورد جباری، شماره 8 محبوب آبی ها.

 

افتخاری: در ماشین که می‌آمدیم و با شفر صحبت می‌کردیم، او گفت «فیلم بازی‌هایتان را دیدم، یک بازیکن به نام بهنام برزای داشتید که خیلی خوب بازی می‌کرد، چرا الان نیست؟» من هم گفتم «بله، او رفته است». شفر هم گفت که او را برگردانید. من بلافاصله دستور دادم که با برزای صحبت کنند. ما برای برگرداندن برزای جا خالی می‌کنیم.

بله! ما هم باورمان شد!

شفر که به گفته افتخاری با اشتباه لپی اسم فرهاد مجیدی را به عنوان گزینه دستیاری اش به زبان آورده! وقتی به ایران آمد حتی یک نفر از بازیکنان و پیشکسوتان بزرگ استقلال را هم نمی شناخت، چه برسد به اینکه شماره 77 فصل قبل استقلال(بهنام برزای) که در اواخر فصل نیمکت نشین بود را به اسم بشناسد! شفر که در مصاحبه هایش گفته 10-12 بازی استقلال را دیده و آنالیز کرده!(نهایتا" 9 بازی این فصل در لیگ و جام حذفی که برزای اصلا" عضو استقلال نبود و دیدار رفت برگشت مقابل العین، 2 دیداری که برزای حتی یک دقیقه هم بازی نکرد). اصلا" این بحث هم پیش می آید که شفر چگونه در این مدت کوتاه این همه بازی را از استقلال دیده و آنالیز کرده؟ در ضمن ما اصلا" مشکلی با برگشتن بهنام برزای نداریم و برای این جوان محجوب بهبهانی آرزوی روزهایی رویایی در استقلال داریم.

 

افتخاری: شفر گفت که رحمتی به تمرینات بیاید، اما در رابطه با جباری صحبتی نکرده است. احساس من این است که شفر منتظر است گزارش پزشکی‌ جباری را بگیرد و بررسی کند.

احساس شما درست می گوید جناب! جباری که تست های پزشکی را پشت سر گذاشت و با تایید دکتر نوروزی قراردادش نهایی شد، حال شفر علم غیب دارد که زانوی او برای استقلال نابود شده و مشکل زانو دارد؟!

احساس افتخار می کنیم با این احساس رضا افتخاری! و شاید علم غیب شفر!

 

از همه تناقضاتی که مطرح شد بگذریم. بگذارید حال که صحبت از احساس شد ما هم کمی از احساسمان بگوییم.

ما احساس می کنیم رحمتی را برای دربی برگرداندند! خطر 3 اخطاره شدن حسینی قبل از دربی و محرومیت احتمالی او.. وگرنه رحمتی هم مهره سوخته آقایان است!

احساس می کنیم افتخاری پا را بسیار بیشتر از قبل از گلیمش دراز کرده و به خط قرمزهای هواداران وارد شده. هنوز سیاست کثیفش در شو 90 را از یاد نبردیم. آنجا که با مظلوم نمایی و سعی در داشتن هوای دو طرف باعث آبروریزی تاریخی و قهقهه هایی شیطانی شد.

مجتبی جباری یکی از افتخارات باشگاه استقلال است و محبوب دل هواداران. چطور بعد از هفته ها تمرین با تیم یادتان آمد زانوی او خراب است؟ چطور وقتی اعتراضی به حق، به شما کرد او را محروم کردید؟ آقای افتخاری بی احترامی به جباری، بی احترامی به هواداران است و بی احترامی به تاریخ استقلال. این یعنی خودزنی و خودکشی! سناریوی کثیفی که برای مجتبی جباری نوشتید لو رفته و تکراری ست! هواداران استقلال آنقدر قدردان و نمک شناس هستند که مجتبی جباری با بی کفایتی مدیرانی مثل شما جایگاهی بالاتر از قبل نزدشان داشته باشد.

 

از وزیر ورزش هیچ توقعی نداریم. ماهیت رنگی اش را بارها نشانمان داده. اخیرا" هم به مهدی تاج نامه زده که با فیفا مذاکره کند برای رفع محرومیت سوگولی اش! بنده خدا فکر کرده آنجا هم می شود با لابی سیاسی و پارتی بازی همانند پیچاندن قضیه دوپینگ بازیکنان تیم محبوبش، محرومیت های اعمالی را هم بپیچاند! هوادار استقلال باید قبول کند با تبعیض موجود کنار بیاید. 4 سال تحمل کردیم، 4 سال دیگر هم بسوزیم و بسازیم.. عمر این دولت بنفش که تمام شود شاید روزگار ما هم بهتر و آسمانمان آبی شود!

 

در پایان.. وبسایت استقلال نیوز قاطعانه می گوید: همواره از کادر فنی استقلال تا جایی که می شد حمایت کردیم. از قلعه نوعی و مظلومی گرفته تا منصوریان. قاطعانه از وینفرید شفر هم حمایت می کنیم. با توجه به حرف های بزرگان و پیشکسوتان استقلال معتقدیم او می تواند در استقلال موفق شود ولی اگر خودش همه کاره باشد. اگر شفر می خواهد انگ "بله قربان گویی" به او نخورد باید مستقل بودنش را به هواداران نشان بدهد. اینگونه نیست که چون او مربی استقلال شده ما باید چشم و گوش بسته و کورکورانه فقط از او حمایت کنیم و عیوبش را نبینیم. برای ما فقط نام استقلال مهم است و قداست و بزرگی اش و حفظ شان بزرگانش. مشکل ما مثل همه هواداران با هیات مدیره و مدیرعامل بی کفایت این باشگاه ست. به امید روزی که دست نالایقان از استقلال بزرگ کوتاه شود و افرادی لایق راس امور را به عهده بگیرند.

 

یادداشت ویژه سردبیر

دیدگاه‌ها  
S♥S
-1 #1 S♥S 1396-07-13 10:18
عالی بود .. هواداران پشت جباریه نه افتخاری بی افتخار
نقل قول کردن
Hamid
0 #2 Hamid 1396-07-13 13:04
عالی بود مهدی جان
نقل قول کردن
cristiano7
+1 #3 cristiano7 1396-07-13 13:20
افتخاری گور خودش رو کند
نقل قول کردن
masoud
-1 #4 masoud 1396-07-14 21:42
دمت گرم آقای احمدی
گل گفتی
شیر مادر حلالت

شفر باید نشون بده بله قربان گو نیست ما هم از مجتبی کوتاه نمی یایم
جباری جباری زیدان آسیایی
نقل قول کردن
امير هاشمي
+1 #5 امير هاشمي 1396-08-03 02:22
دربي باختيم، بايد شفر و افتخاري هو شود، و مظلومي و فتح الله زاده برگردن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار