میک مک درموت

میک مک درموت مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال با درخواست وینفرید شفر و به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

به گزارش استقلال نیوز، میک مک درموت مربی ایرلندی تیم استقلال امروز پس از نشست با مسئولان باشگاه استقلال و پس از صحبت با مدیران این باشگاه قراردادش را فسخ کرد.

مسئولان باشگاه استقلال به این مربی پیشنهاد ادامه همکاری‌ به عنوان سرمربی تیم امید استقلال را دادند اما او با توافق بر سر دریافت بخشی از قرارداد خود از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

میک مک درموت ایرلندی که پس از تجربه ناموفق علیرضا منصوریان با استیون جونز انگلیسی در فصل گذشته، در ابتدای این فصل به عنوان مربی بدنساز به استقلال پیوست و به واسطه تجربه حضور در کادر فنی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران، امیدواری فراوانی برای هواداران آبی پوش ایجاد کرد. اما مصدومیت های بیشمار بازیکنان استقلال قبل از آغاز و در حین برگزاری لیگ عملکرد او را زیر سوال برد. نارضایتی وینفرید شفر از وضعیت بدنی بازیکنان در بدو ورودش به تمرینات استقلال مشهود بود به طوری که بازیکنان برای رسیدن به فرم ایده آل بدنی هفته ای چند جلسه تمرین بدنسازی هم انجام می دادند.

میک مک درموت

مک مک درموت 320 هزار دلاری بیشتر از آنکه برای استقلال مفید واقع شود، یک نوع خودزنی توسط منصوریان بود. مربیان بدنساز بریتانیایی با سبک فوتبال درگیرانه و بازیکنانی با فیزیک بدنی کاملا" متفاوت با فیزیک بدنی بازیکنان ایرانی تعلیم دیده اند و نوع تمرینات و برنامه های آماده سازی آن ها با بازیکنان ایرانی سازگار نیست و نخواهد بود.

اینکه سرمربی مستعفی استقلال قبل از استخدام درموت با کی روش مشورت کرده یا خیر را نمی دانیم، اما قطعا" دلایل محکمی برای قطع همکاری سرمربی با دانش تیم ملی با این بدنساز ایرلندی وجود داشت.

البته از انتخاب شتاب زده مسئولان باشگاه استقلال و شخص افتخاری برای معرفی درموت به عنوان کمک اول وینفرید شفر برای فرار از گزینه محبوب آبی ها یعنی فرهاد مجیدی هم نمی توان به سادگی گذشت. چرا که در 3 دیداری که شفر به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشسته، به دلیل عدم شناخت کامل او از بازیکنان و فضای حاکم بر تیم، افکار میک مک و ترکیب و تعویض های مورد علاقه او کاملا" در بازی ها اعمال شد.

به گزارش استقلال نیوز، حاصل فقدان مدیریت قوی در باشگاه استقلال یکی از بحرانی ترین استقلال های تاریخ برای هواداران بوده و متاسفانه گوش شنوایی هم برای این انتقادها وجود ندارد!

 

یادداشت سردبیر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار