سرمربی استقلال

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل پارس جنوبی از ایجنتی خبر داد که با اطلاعات غلط به عمد بازیکنان خارجی را از حضور در استقلال منصرف می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرد شفر سرمربی استقلال روز گذشته (پنجشنبه) پس از پایان بازی با پارس جنوبی که با پیروزی 4 بر صفر استقلال همراه بود، اعلام کرد که ایجنت(مدیر برنامه) ایرانی باعث شده دو بازیکن خارجی مدنظر او به ایران نیایند. سرمربی استقلال اشاره کرد که ایجنت ایرانی به بازیکنان خارجی گفته که ایران امن نیست و به همین دلیل از حضور در کشورمان منصرف شده‌اند. 

به دنبال اظهارات شفر، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال که در مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارد، در واکنش به صحبت‌های شفر گفت:

با توجه به اینکه این شخص ایرانی به عنوان جاسوس عمل کرده، قطعا از رضا افتخاری مدیرعامل استقلال می‌خواهم طرح شکایت از ایجنت مورد اشاره را آماده کند. بنده نیز از طریق قوه قضاییه و همچنین نهادهای امنیتی پیگیر این قضیه هستم تا با این شخص برخورد شود.

به گزارش استقلال نیوز، بحث پیگیری شکایت از ایجنت یا بهتر بگوییم دلالی که شفر در مورد او صحبت کرد، در مراجع قضایی به کنار، اما چگونه می شود که باشگاه استقلال و مدیران آن بعد از برگزاری جلسات خصوصی با کادرفنی برای خرید نیم فصل، در هنگام مصاحبه بارها اعلام کردند نام مهاجمان خارجی برای اینکه بازار گرمی نشود تا توافق نهایی رسانه ای نخواهد شد ولی یک ایجنت از نام مهاجم یا مهاجمان مدنظر وینفرید شفر مطلع می شود تا با ناامن جلوه دادن ایران او را از حضور در استقلال منصرف کند و سپس خودش برای رسیدن به حق السهم ترانسفر آن بازیکن، او را به شفر معرفی کند!؟؟

چه کسی از داخل باشگاه، صحبت هایی که در جلسات محرمانه بین کادرفنی و مدیران رد و بدل می شود را برای منافع شخصی و ضربه زدن به استقلال، به افرادی خاص انتقال می دهد؟

در واقع خواست اصلی استقلال نیوز و دوستداران میلیونی تاج کبیر این است که مدیران همیشه خنثی و تحمیلی باشگاه، خیانتکاری که داخل مجموعه استقلال است را به هواداران معرفی کنند. کاری که چندان سخت به نظر نمی رسد، چون شفر و دستیارانش هرگز آن کسی نخواهند بود که خروجی جلسات را به بیرون درز می دهند!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار