امید نورافکن

امید نورافکن، یکی از جوانان آینده دار و با استعداد تیم استقلال مدعی شد در قراردادش بندی وجود دارد که می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی اروپا شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، هر روز که می گذرد شاهکارهای مدیریتی استقلال بیشتر و بیشتر برای ما مشخص می شود. امید نورافکن جوان با آتیه و با استعدادی ست که حتی یک فرد بی سواد و یا شخصی با بهره هوشی بسیار پایین هم می توانست با توجه به روند صعودی و پیشرفت خارق العاده اش که حتی چشمان کارلوس کی روش را هم گرفت، پیش بینی این را بکند که او توانایی بازی در خارج از کشور را دارد و پیشنهادات بسیاری هم در این رابطه از ایجنت های فوتبالی خواهد داشت.

حال اینکه چگونه در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی به عنوان بازیکن آزاد به اروپا برود را باید از مدیران نامدیر و بی کفایت باشگاه استقلال پرسید.

چگونه می شود که تمام امکانات مالی و معنوی یک باشگاه از تیم های پایه تا تیم بزرگسالان در اختیار استعدادی قرار می گیرد و باعث پرورش و شکوفایی آن استعداد می شود و در انتها این استعداد بدون هیچگونه عایدی و منفعت مالی که مخصوصا" در شرایط کنونی فوتبال ما مهم ترین مبحث باشگاه داری در ایران است، برای باشگاه، به راحتی و بدون مبلغ قابل توجهی از نظر مالی(با توجه به قیمت ارز) برای رضایت نامه راهی تیمی دیگر بشود؟

البته استقلال نیوز برای امید نورافکن و دیگر جوان های با استعداد استقلال آرزوی بهترین ها را دارد و این متن به هیچ عنوان در انتقاد از او نبوده و نیست. ما تنها می خواهیم خیانت و حماقت هایی که در سطح مدیریتی باشگاه رخ می دهد را به هوادارانمان یادآور شویم.

البته امیدواریم دوستان جواب قانع کننده ای برای هواداران داشته باشند و به جای فرار از واقعیت و سیاه نمایی، ابهامات را برطرف کنند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار