دیدار پارس جنوبی جم و استقلال

باشگاه پارس جم در اقدامی آماتور و با سعی در فریب افکار عمومی اقدام به انتشار جوابیه ای در خصوص انتقاد معاون ورزشی باشگاه استقلال از میزبانی غیر استاندارد آن ها کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال دیروز در گفت وگویی از شرایط غیر استاندارد میزبانی باشگاه پارس جنوبی جم از لحاظ بعد مسافت محل اسکان تیم مهمان تا ورزشگاه محل برگزاری بازی انتقاد کرد و به سازمان لیگ در این مورد تذکر داد.(مصاحبه علی خطیر را از اینجا بخوانید)

حال یک روز انتقادات علی خطیر نسبت به میزبانی شهر جم از استقلالی ها، باشگاه پارس جنوبی با انتشار بیانیه ای مبتدیانه و عجولانه و با استناد به نامه قدردانی اصغر حاجیلو از مسئولان هتل ریم رام عسلویه، مدعی شدند آبی ها از شرایط میزبانی آن ها رضایت داشتند!

متن بیانیه باشگاه پارس جم را در ادامه بخوانید:

«پیرو صحبت‌های آقای خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال که در راستای زیر سؤال بردن میهمان‌نوازی مردم شریف استان بوشهر و به خصوص شهرستان‌ جم صورت پذیرفته، لازم به ارائه توضیح است که این اظهارنظرها با پیام‌های تشکر آقای حاجیلو سرپرست تیم استقلال در تضاد است.

از همین رو با توجه به اینکه ظاهراً مقام مسئول باشگاه بزرگ استقلال با مصاحبه‌های غیرمتعارف به دنبال تشویش اذهان عمومی درباره میزبانی پارس جنوبی از تیم‌های لیگ برتری بوده، برخلاف میل باطنی مسئولان باشگاه لازم است نامه تشکرآمیز اصغر حاجیلو، سرپرست تیم استقلال به مدیریت هتل «ریم رام» عسلویه که تیم میهمان در آن اقامت داشت، انتشار یابد، نامه‌ای که هیچ گلایه‌ای از شرایط میزبانی در آن نشده و رضایت کاروان استقلال از شرایط سکونت در عسلویه و جم را نمایش می‌دهد».

متن تشکر اصغر حاجیلو

به گزارش استقلال نیوز، مسئولان تیم باشگاه پارس جنوبی جم با استناد به تشکر اصغر حاجیلو از مسئولان و کارکنان هتل ریم رام و با هوچی گری و مظلوم نمایی سعی در فریب افکار عمومی دارد و جالب اینکه اکثر خبرگزاری های معتبر کشور نیز فریب این اقدام مسئولان پارس جنوبی جم را خوردند و بدون اشاره به محتوای صحبت های علی خطیر اقدام به انتشار بیانیه عوام فریبانه این باشگاه کردند.

علی خطیر در مصاحبه دیروزش به صراحت به بُعد مسافتی شهر عسلویه تا جم اشاره و عنوان کرد اگر شهر جم می خواهد از تیم های لیگ برتری میزبانی کند، طبق قانون باید در شهر خود دارای هتل و محل اسکان برای تیم مهمان باشد نه اینکه تیم مهمان مجبور به اسکان در مکانی شود که حدود 80 کیلومتر دورتر از ورزشگاه محل برگزاری مسابقه است.

فاصله فرودگاه عسلویه تا مرکز شهر عسلویه حدود 20 کیلومتر است و از عسلویه تا جم هم 80 کیلومتر. این به معناست که اگر تیمی بخواهد به شهر جم سفر کند، با توجه به اینکه فرودگاه این شهر تقریبا به حالت تعطیل در آمده، باید حدود 100 کیلومتر از فرودگاه عسلویه تا شهر جم را با اتوبوس طی کند.

مسئولان تیم پارس جنوبی در اقدامی غیر حرفه ای و  دور از فیرپلی و با بهانه های واهی از دادن هتل و محل اسکان در شهر خود به آبی پوشان خودداری کردند و کاروان تیم استقلال به ناچار مجبور به اسکان در شهر عسلویه و در فاصله 80 کیلومتری شهر جم شد که این خلاف استانداردهای بین المللی است.

علی خطیر در صحبت های دیروز به درستی گفت:

من نمی دانم در شهر جم هتل خوب و با امکانات وجود دارد یا خیر. اگر هست که چرا به استقلال ندادند و گفتند تیم باید در عسلویه ساکن شود. اگر هم هتل خوب و مناسب وجود ندارد، که خلاف استانداردهاست.

روز بازی هم تیم استقلال یک ساعت و نیم با اتوبوس در راه بود تا از عسلویه به جم برسد. طبق قانون، همه تیم ها یک ساعت و نیم قبل بازی هم باید در رختکن باشند و این یعنی استقلال 3 ساعت قبل بازی هتل را ترک کرد. یک ساعت و نیم در جاده بودن در هوای گرم و مسیر پر پیچ و خم قبل از بازی، برای هر تیمی مضر است و یک سفر محسوب می شود. این شرایط به هیچ وجه مطلوب و استاندارد نیست.

استقلالی ها روز بازی برای رسیدن به ورزشگاه محل بازی، با اتوبوس از شهر عسلویه که در شرق استان بوشهر قرار دارد به سمت غرب این استان و شهر بندر کنگان حرکت کردند و  در محلی به نام سه راه جم(نزدیکی بندر سیراف) به سمت شمال و استان فارس تغییر مسیر دادند و در جاده ای کوهستانی و پر پیچ و خم، مسافتی تقریبا طولانی را تا رسیدن به شهر جم طی کردند.

حداقل مسافت طی شده 80 کیلومتر و در خوشبینانه ترین حالت با خودروی شخصی 70 دقیقه زمان خواهد برد. مطئنا این مسیر به وسیله اتوبوس زمان بیشتری در حدود 90 دقیقه نیاز خواهد داشت که خود یک سفر خسته کننده برای تیم مهمان خواهد بود.

مسیر عسلویه تا جم

این بیانیه و نامه تشکری که مسئولان تیم پارس جنوبی به آن استناد کردند، نشان دهنده این موضوع است که باشگاه پارس جنوبی به راحتی و با توجه به عدم آشنایی بسیاری از مردم با جغرافیای منطقه و با تحریف صحبت های مبتنی بر قانون معاون ورزشی باشگاه استقلال و سوق دادن آن به سمت و سوی بی احترامی به مهمان نوازی مردم شریف استان بوشهر و علی الخصوص شهرهای شرقی این استان، سعی در فریب افکار عمومی و تبرئه خود از شرایط غیر استاندارد موجود را دارد و مسئولان هتل ریم رام عسلویه هم ثابت کردند به هیچ عنوان ظرفیت قدردانی و تشکر را ندارند و از این فرهنگ برخوردار نیستند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
سهراب
+6 #1 سهراب 1397-05-28 12:58
خدا لعنتشون کنه که از هر راهی برای نتیجه نگرفتن استقلال استفاده می کن
نقل قول کردن
صیادمنش 24
+3 #2 صیادمنش 24 1397-05-28 19:42
فقط تو لیگ ایران تیم ها این مسافت رو باید با اتوبوس برن وگرنه لیگ های خارجی تیم میزبان هتل نداشته باشه اصلا تو سطح اول راش نمیدن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار