هواداران استقلال

در حالی که طبق اعلام سازمان لیگ قرار بود سکوهای ورزشگاه آزادی برای دربی پیش روی از قانون 90 به 10 بهره ببرد با درخواست استقلال سکوها تقسیم شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به تصمیم اخذ شده در جلسه‌ای که امروز یکشنبه به منظور هماهنگی دربی پایتخت برگزار شده بود، بازی روز پنجشنبه فارغ از موضوع مهمان و میزبان به صورت برابر بین تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال تقسیم خواهد شد.

سعید فتاحی درباره منتفی شدن بحث اختصاص 90 به 10 سکوهای ورزشگاه آزادی بر اساس میزبان و میهمان در دربی ۸۸ پایتخت گفت:

 آیین‌نامه بر اساس بحث میزبان و میهمان تاکید بر اختصاص 90 به 10 سکوها دارد و بازی دربی هم از این قائده مستثنی نیست اما مسئولان دو باشگاه و به ویژه استقلال که میزبان دربی ۸۸ است بر اختصاص 50-50 ظرفیت سکوهای ورزشگاه آزادی توافق کرده‌اند. در حالی که سازمان لیگ خواهان اجرای آیین نامه در این خصوص است. بر همین اساس ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی ۸۸ به صورت 50-50 به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس اختصاص پیدا می‌کند.

بر همین اساس ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی ۸۸ به صورت 50 - 50 به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس اختصاص پیدا می‌کند.

هواداران استقلال از این رفتار امیرحسین فتحی به شدت عصبانی شدند و در صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام به این تصمیم واکنش نشان دادند.

با توجه به واکنش هواداران استقلال امیر حسین فتحی در رفتار تکراری این اتفاق را به گردن شورای تامین انداخت.

توضیحات سرپرست باشگاه در این باره پس از اعتراضات هواداران:

* شواری تامین با بحث برگزاری 50-50 دربی موافق بود و این چیزی نیست که به ما ارتباط داشته باشد.

* خود شورای تامین اجازه نداد دربی 90 به 10 برگزار شود و در جلسه ای که بنده و آقای گرشاسبی در آن حضور داشتیم این مساله تصویب شد.

* از نظر امنیتی امکان برگزاری دربی 90 به 10 غیر ممکن است چون امکان ساماندهی هواداران وجود نداشت. بازهم می گویم ما دخالتی در این موضوع نداشتیم.

به گزارش استقلال نیوز، آیا بهتر نبود در حالی که استقلال در شرایط بحرانی است، با پافشاری به تصمیم گرفته شده از حق استقلال دفاع می کردید تا استقلال با یک پیروزی خوب از این شرایط خارج شود؟

آیا ترس از شکست تیم دوم پایتخت و تاثیر آن در بازی مقابل السد باعث طراحی این سناریو شد؟

تا کجا و کی قرار است وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تحت اختیار یک باشگاه باشد و تمامی قوانین را برای موفقیت یک تیم نادیده بگیرد؟

امیرحسین فتحی با این رفتار نشان داد تفاوتی میان او و سید رضا افتخاری وجود ندارد و او در زمان های مهم به خوبی می تواند نقاب از چهره بردارد.

  

دیدگاه‌ها  
کامران
+5 #1 کامران 1397-07-01 22:42
دو ماهه دارم داد میزنم اینم یه مزدوره کثیفه مثل افتخاری تا این وزیر لنگی هست همین آش و همین کاسه س، بعد این هرکی بیاد باز هم توجیه شدس و یه کثیف دیگه میاد، من که دیگه ناامیدم حتی اگه دربی رو ببره!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار