حسن روشن

حسن روشن عضو پیشین باشگاه استقلال که گویا کباب خوران اردوهای تیم رقیب به دهانش مزه کرده قرار نیست سکوت کند و هر روز با مصاحبه های مختلف باعث حاشیه سازی برای باشگاه استقلال می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن عضو پیشین باشگاه استقلال و بمب روحیه تیم رقیب همچنان سوهان روح هواداران است و گویا قرار نیست سکوت اختیار کند.

در جایی که بزرگانی همچون علی جباری مدیریت کانون پیشکسوتان استقلال را بر عهده دارد چه دلیلی دارد فردی که خود را در سال های اخیر بازیچه دست عده ای دشمن کرده واژه پیشکسوت تیم بزرگ استقلال را یدک بکشد؟

بارها به حرمت جایگاه پیشکسوتی استقلال سکوت کرده و از رفتارهای بی خردانه حسن روشن گذشتیم تا مبادا جایگاه و قداست بزرگان فوتبال آسیب ببیند ولی حسن روشن گویا قرار نیست دست از این بازی مسخره خود بردارد.

لحظه به لحظه علیه استقلال مصاحبه کردن و تعریف و تمجید های بی دلیل از تیم رقیب ما را یاد بازی های بچه های 6-7 ساله می اندازد که برای رسیدن به هدف و خواسته خود قهر را آخرین راهکار می دانند.

حسن خان روشن از هوادار و مسئولین استقلال چه طلبی دارد که این بازی مسخره را تمام نمی کند؟

"استقلال می بازد.. استقلال نابود می شود.. استقلال هیچی نمی شود.." بخشی از حرفهای تکراری روزانه حسن روشن است که در خبرگزاری های خود فروخته منتشر می شود.

به راستی دلیل این همه دشمنی و حاشیه سازی چیست و چرا حسن روشن اینگونه به استقلال که همه اعتبارش را مدیون آن است می تازد؟

حسن روشن

برای رسیدن به جواب این سوال کافیست به صحبت های یکی از پیشکسوتان بزرگ استقلال که نمی خواست نامش فاش شود دقت کنید:

حسن روشن را عده ای از پیشکسوتان تیم رقیب طوری در چنگ خود گرفته اند که عنان از کف داده و وارد بازی کثیف تیم رقیب شده است.

فلان پیشکسوت از تیم رقیب در تمامی مراسم های دورهمی بزرگان تیمشان از حسن روشن دعوت به عمل می آورد! و ایشان نیز به دلیل بازنشستگی و پُر کردن اوقات بیکاری وارد این محفل ها می شود و همانجا است که اولین جرقه های حاشیه سازی برای استقلال شکل می گیرد.

تیم دوم پایتخت که سال ها نشان داده در کثافت کاری های فوتبالی نقش بزرگی ایفاء می کند با در اختیار داشتن  باند رسانه ای و خبرنگاران متعدد سراغ حسن آقای روشن رفته و با تاکتیک های رسانه ای از صحبت های ایشان برای استقلال تیترهای حاشیه ای می سازند.

حسن روشن روزی برای استقلال سرمربی پیشنهاد می کند و اگر آن نشود دمار از روزگار سرمربی بعدی و کادر مدیریتی در خواهد آورد!

کسی نیست بپرسد به یک پیشکسوت چه ارتباطی دارد که برای تیم بزرگ مثل استقلال تعین و تکلیف کند؟ ایشان به چه دلیلی به خود اجازه می دهند که با روح و روان هواداران استقلال بازی کنند؟

از شعور و بزرگی هواداران استقلال همین بس که تا به امروز در مقابل رفتارهای بی فکرانه حسن روشن سکوت کرده اند. اما قرار نیست رسانه های خبری استقلال نیز از پشت پرده این سناریو کثیف پرده بر ندارند.

در انتها به ایشان پیشنهاد می کنیم در جایگاه عضو پیشین باشگاه استقلال نه پیشکسوت این تیم در مورد استقلال بزرگ صحبتی انجام ندهند و در همان جشن های تیم رقیب شرکت کند!

حسن روشن

حسن روشن

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
S♥S
+6 #1 S♥S 1397-06-20 10:11
خاموش باش روشن :-*
نقل قول کردن
سیروس پشت هجده
+3 #2 سیروس پشت هجده 1397-06-20 12:25
این چه حرفیه که درباره یه اسطوره میزنید؟
اینا همه باهم سالها توی تیم ملی بودن فوتبالشون تموم شده الان دور هم جمع میشن هیچ اشکالی هم نداره.
حالا با گفتن استقلال نابود میشه روشن دیگه همه چی نابود میشه کی به این پیرمرد گوش میده آخه الکی از کاه کوه نسازید همه ی ما دوستای لنگی زیادی داریم ، شما میتونید دوستاتونو بخاطر تیم مورد علاقشون کنار بذارید؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار