فرشاد احمدزاده

در حالی که این روزها استقلال در آرامش کامل بازی های خود را با برتری به پایان می رساند چند خبرگزاری و رسانه که هویتشان برای هواداران استقلال آشکار شده است با دامن زدن به شایعات فضا را برای تقویت تیم محبوب خود آماده می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، "فرشاد احمدزاده در یک قدمی استقلال قرار دارد!" این خبر از همان دسته شایعاتی است که به دنبال آسیب رساندن به استقلال و حاشیه‌سازی برای این تیم توسط باند رسانه ای تیم منفور این روزهای فوتبال ایران شکل گرفته است.

شاید در نگاه اول ماجرا فقط یک شایعه و توهم رسانه ای قلمداد شود اما موضوع کاملا برنامه ریزی شده است.
برای پی بردن به این سناریو موضوع را با هم یک بار مرور می کنیم..

فرشاد احمدزاده یک بازیکن متوسط در لیگ برتر بود، نه ستاره ای که هواداران تیم دوم پایتخت از جدایی اش اشک بریزند و نه آنقدر منفور که منتظر جدایی اش باشند.

این بازیکن در فصل نقل انتقالات در حالیکه تیم محبوب دولت و وزارت ورزش محروم از نقل انتقالات بود با جدایی خود باعث دلخوری هواداران این تیم شد ولی نه آنقدر که از این جدایی به عنوان یک نقل انتقال بزرگ یاد شود.

احمدزاده در تیم جدیدش آنقدر شرایط بدی را تجربه کرده که این روزها سودای بازگشت به تیم پیشین خود را در سر دارد اما مسئولین این تیم و رسانه هایشان برای بازگشت این بازیکن در حال فراهم کردن فضایی مناسب هستند.
 مشخصا برای محبوبیت از دست رفته این بازیکن بایستی فکری می شد و چه راهی بهتر از استفاده از پیشنهاد دروغین استقلال و رد احتمالی این پیشنهاد؟!

استقلال هیچگاه آنقدر درمانده نشده که با وجود از دست دادن بازیکنان فوق العاده خود به این بازیکن معمولی پیشنهاد بدهد ولی خبرگزاری های وابسته به تیم مربوطه با طرح این سناریو می خواهند محبوبیت از دست رفته این بازیکن را به او باز گردانند.

بارها شاهد چنین شایعاتی بودیم که پس از چند روز در حرکت کاملا قابل پیش بینی بازیکن مذکور با انتشار پستی در فضای مجازی رفتن به استقلال را محال دانسته و در ادامه هواداران متوهم این تیم با خوشحالی فراوان بازیکن مربوطه را سمبل غیرت دانسته اند!
بله ماجرا کاملا مشخص است و این وسط نام بزرگ استقلال باعث تیم دار شدن بازیکنان بُنجل می شود!

این شایعه در حالی منتشر شده که این بازیکن بارها در کمال بی‌ادبی و وقاحت به هواداران بزرگ استقلال توهین کرده است و مطمئنا هیچکدام از استقلالی‌ها حاضر نیستند پیراهن پر افتخار این تیم بر تن چنین بازیکنانی برود.

مسئولین استقلال بهتر است با ذکر نام این بازیکن شایعه مذاکره را سریعا تکذیب کنند تا  این توطئه و نقشه سودجویانه برملا شود.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
پریسا
+3 #1 پریسا 1397-09-21 11:31
یک دو سه
احمدزاده بوق بوق بوق...

برو به جهنم مردک لنگی. هنوز بی ادبیای توعه بی شخصیت علیه ما یادمون نرفته. دوزار نمی ارزی دیپورتی از لیگ لهستان!
نقل قول کردن
مسعود
+3 #2 مسعود 1397-09-21 11:33
لنگیا واقعن مافیای رسانه ای قوی ای دارن.. برو تو تیم ترلان جونت بازی کن.. گمونم یه تیم ملی دوس پسر تور کرده باشه برا بازی تو لیگ :lol:
تو حتی به درد شستن دسشویی رختکن استقلالم نمی خوری چه برسه اسمت تو لیست بازیکنای ما بره
نقل قول کردن
حسن
+4 #3 حسن 1397-09-21 11:34
چه غلطای زیادی کرده
حاضرم بمیرم ولی اسم این دور و بر تیمم نباشه
نقل قول کردن
javad
-3 #4 javad 1397-09-22 14:15
ولى به نظر من بازيكنه خوبيه حيف كه لنكيه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار