اختصاصی استقلال نیوز/ وقتی سبیل رسانه ها چرب می شود

در طول فصل گذشته بارها شاهد بودیم گزارشگران و رسانه های وابسته به تیم بی افتخار پایتخت از روی تعصب بیجا، همواره روی دستان خالی برانکو مانور می‌دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالی که استقلال تهران این روزها و پس از جدایی ستاره های بزرگ و تاثیرگذار خود به جوان ها تکیه کرده در طرف مقابل تیم محبوب وزارت ورزش گویا معنی جوانگرایی را همچنان درک نکرده است.

تاریخ نشان داده برانکو ایوانکویچ هیچگاه به جوان ها اعتماد نمی کند نمونه آن سوختن بازیکنانی بود که در دوره مربیگری این شخص در تیم ملی نتوانستند آنچنان به بازی گرفته شوند.

در سالی که تیم سوگولی دولت به دلیل تخلفات متعدد و  ارائه فوتبال ناپاک با رای فیفا از نقل انتقالات محروم شد، تمامی ضعف های این تیم با واژه"دست برانکو خالی است!" نادیده گرفته می شود.

اگر نگاهی به نیمکت این تیم بیاندازیم بازیکنان جوانی را مشاهده می کنیم که در رده های ملی سابقه بازی دارند و عدم استفاده از آن‌ها دلیل ضعف آن‌ها نیست بلکه سرمربی مربوطه شجاعت و شهامت استفاده از آن‌ها را ندارد.استفاده از بازیکنان جوان در فوتبال ایران و تیم هایی که هوادارانشان انتظار موفقیت دارند بی شک دل شیر می‌خواهد ولی چگونه است که استقلال در فصلی که ستاره هایش را به لطف وزارت ورزش از دست داد و نتوانست از بازیکنان خریداری شده که به دلیل مصدومیت، عدم آمادگی، عدم کیفیت لازم و.. استفاد کند، با جوان هایش این روزها به موفقیت نزدیک شده است؟باور کنیم اگر امروز تمام حوادث فوتبالی بین استقلال و سوگولی وزارت در حالت عکس اتفاق می افتاد، رسانه ها دولتی و زرد با هوچی‌گری به بدترین شکل ممکن استقلال و وینفرید شفر را مورد انتقاد قرار می دادند!؟

نمونه این شرایط به سالی برمی‌گردد که استقلالِ پرویز مظلومی، صدرنشین لیگ بود و برانکو شروع کارش را با تیم بی افتخار آغاز کرده بود در آن روزها تمامی رسانه ها با حربه زیبا بازی نکردن استقلال تیم صدرنشین را به شرایطی رساندند که قهرمانی را از دست داد.بله امروز دیگر از جملات فوتبال زشت و فوتبال علی اصغری خبری نیست زیرا به خوبی سبیل رسانه ها چرب شده است.

امیدواریم دیگر بوی تعفن کثافت کاری بعضی تیم ها به مشام فیفا نرسد تا یک لیگ قربانی لجن بازی آن‌ها نشود.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار