جابر انصاری

با قوت گرفتن شایعه جدایی جابر انصاری، حضور او در ترکیب استقلال مقابل سپیدرود با خواست یکی از بزرگان تیم و حمایت بازیکنان در صفحات مجازی از او، بسیار عجیب بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها عادت بدی در تیم بزرگ استقلال شکل گرفته است که تا بازیکنی نامش در لیست خروجی قرار می گیرد بازیکنان دیگر تیم تا می توانند با تحریک هواداران از فشار آنها سو استفاده کرده و رفاقت را در حق دوست خود تمام می کنند.

در روزها و هفته های اخیر شایعه جدایی جابر انصاری بیش از هر زمانی شکل واقعیت گرفته بود و پیش از بازی با سپیدرود نام این بازیکن یکی از محتمل ترین خروجی های آبی ها بود، اما به یکباره به خواست یکی از بازیکنان قدیمی که هنوز نامش فاش نشده این بازیکن مورد حمایت وینفرید شفر قرار گرفت و در ترکیب اصلی استقلال مقابل سپیدرود به میدان رفت.

در اینکه یک بازیکن چرا بایستی از سرمربی تیم درخواست غیر حرفه ای کند بحثی است که باید به خوبی واکاوی شود ولی اینکه پس آن بازی به یکباره همه بازیکنان در پست های صفحات مجازی خود از این بازیکن دفاع کنند نشان از غیر حرفه ای بودن بازیکنان امروز فوتبال ما دارد.

آقای بازیکن، جابر انصاری همیشه برای تک تک هواداران بزرگ استقلال قابل احترام است و او در سال هایی که در استقلال به میدان رفت برای شادی این هواداران تلاش زیادی کرد و در طرف مقابل هم هواداران با عملکردهای ضعیف و متوسط او به خوبی کنار آمدند.

اما امروز بحث تقویت استقلال است و جابر انصاری وقتی در ترکیب استقلال آن بازی ای که از او توقع می رود را انجام نمی دهد خواه ناخواه بایستی از تیم جدا شده تا هر دو طرف بیشتر از این متضرر نشوند.

این چه عادت بدی است که فوتبالیست های ایرانی یاد گرفته اند تا به فکر همه چیز باشند جز نگرانی برای آینده استقلال و پیشرفتی که با تغییرات شکل خواهد گرفت. هواداران استقلال نیز بایستی هوشیار و محکم در مقابل تمام این رفتارهای غیر حرفه ای ایستاده تا اتفاقات سال های گذشته تکرار نشود.

استقلال ما این روزها گرچه نتایج خوبی کسب می کند اما در اکثر پست ها با کمبود بازیکن مواجه است و برای ترمیم نقاط ضعفش می بایستی نام تعدادی از بازیکنان در لیست خروجی قرار بگیرد. بیایم یک بار این دلسوزی های پوچ را کنار بگذاریم و به فکر آینده روشن استقلال باشیم.

جابر انصاری یا هر بازیکن دیگری که  با تصمیم کادرفنی از لیست استقلال خارج شوند برای تک تک ما قابل احترام هستند اماتبعیت از تصمیم سرمربی استقلال وظیفه تک تک هواداران و بازیکنان است.

در تیم های بزرگ خارجی گاها بازیکنان بزرگی از تیم خارج می شوند که برای آن تیم نماد و سمبل افتخار هستند اما موفقیت تیم بر تمام این وابستگی ها و دلبستگی ها ارجحیت دارد.
جیان لوئیجی بوفون و آن شخصیت بزرگش را به یاد بیاورید که در تیم بزرگ یونتوس روزی به آخر خط رسید یا بازیکنان همچون استیون جرارد، فرانک لمپارد، ژاوی، اینیستا و.. که همگی برای هوادارانشان نماد غیرت و تعصب بودند.

مقایسه بازیکنان خروجی ما با آن ها مطمئنا درست نیست ولی ذکر این مثال ها فقط برای یادآوری اصول حرفه ای بود که تغییرات بهترین راهکار پیشرفت یک تیم در طول فصل است.

بیایم یک بار دلمان برای استقلال و مظلومیتش بسوزد نه بازیکنان امتحان پس داده که شرایط حرفه ای را درک نمی کنند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار